1.862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Slikker hinanden i ansigtet? Slikker hinanden i ansigtet?

Vi står over for noget nyt, vi aldrig har oplevet.

Vores hunde (tæver) er begyndt at slikke hinanden over alt i ansigtet. I ørerne, i deres øjne, i munden. (Det er pænt klamt)

Vi stopper dem i det, men hvad betyder den opførelse? Har i oplevet sådan noget før?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slikker hinanden i ansigtet?
  • #2   29. aug 2022 Hehe, tror mere det er klamt, fordi Ellie slikker vores newfie, i hendes "hængelæber" og man kan se hun slikker savlet ud smiley

• #4   29. aug 2022 Vi har bare aldrig oplevet det før smiley Så vil jeg stoppe med at stoppe dem smiley

• #7   29. aug 2022 Hvor gamle er de?

• #8   29. aug 2022 Mine slikker også hinanden i ansigtet. smiley

• #9   29. aug 2022 Det er der nogle hunde som gør når de er rigtig trygge sammen;) ingen grund til at stoppe det, men jeg ville nu nok også vælge at se den anden vej hvis de slikker savl smiley
    Hvad alderen skulle have med sagen at gøre har jeg rigtig svært ved at se frk Jensen??

• #10   29. aug 2022 Bodil D - Jeg har hørt om en hund der begyndte at slikke på samme måde på den anden hund.

Det skete pludselig og de var begge voksne.

Det viste sig den anden hund havde allergi.

Så jeg tænker hvis de er voksne kunne det måske være grunden..

Hvis det er en hvalp, så ville jeg tro den mere slikkede som en form for kommunikation smiley

• #11   29. aug 2022 #2

Her mangler jeg VIRKELIG en smiley, der brækker sig .. føj for F ...

Intet er værre end savl .. eller opkast .. lad mig tørre lort op i dagevis, lad mig skifte bleer på vores ældre borgere, når de har skidt i den .. men LAD MIG SLIPPE FOR SPYT, SAVL, OPKAST og alt andet, der kommer fra munden på henh mennesker og hunde ..

Sorry for ot, men gud hvor jeg forstår dig TS

• #12   29. aug 2022 Mollie er tæt på 1,5 Ellie er 3,5 . Ellie har allergi. Det har Mollie ikke. Ellie er den primære slikker. Men Mollie gør det også tilbage mod Ellie. Ellie er bare lidt mere grundig. Det startede for små 3 dage siden. Det sker feks når Mollie ligger afslappet på gulvet, så går ellie lige over og giver den hele armen. Eller hvis Mollie går forbi. Mollie gør det hvis de har leget og vi stopper dem . (de leger altid i sengen og jeg ender med et blåt øje eller mærke for Mollies poter er tunge)
    Generelt synes de at have det godt sammen..

• #14   29. aug 2022 Baby gør det også ved Thea. Han slikker ører og øjne og spiser med glæde Theas øjenbussemænd smiley

Jeg stopper dem engang i mellem, men kun fordi jeg hader lyden!

• #16   30. aug 2022 Vores kat gør det på vores hunde hver morgen når han kommer ind fra nattevagten.
    De bliver vasket meget grundigt i hele fjæset, og de stor nyder det.Bagefter sætter han sig klar med hovedet mod dem og ligner en den forventer at nu er det hans tur.

Hans service bliver dog meget sjældent gengældt - begge hunde har meget respekt for hans tendens til "lovebites".

• #17   30. aug 2022 Her holdes også jævnligt storvask, både almindelig morgen soignering med vask af hinandens hoveder og når de to "små" på 9 måneder kommer drivvåde ind fra haven, så kommer de fire andre springende og slikker dem tørre, men heller ingen savl her smiley

• #19   30. aug 2022 Det kan være helt normalt, men det kan også være en reaktion på noget ændret, både i eget system eller den anden hunds.
    Jeg har en enkelt tæve, der "vasker" lidt på de andre, når hun er falsk drægtig. Der er det helt klar noget hormonelt, og det slutter efter et par dage.

• #20   30. aug 2022 Kan man ikke længere lægge videoer op?

• #21   30. aug 2022 https://youtu.be/TGHgyqi0czw

Kan i se? smiley

• #24   30. aug 2022 #23 ... John .... Ja ... lad os gøre tråden mere spændende John ....
    Du lægger selv ud .... spyt ud med nogen af dine egne eksempler .... og vi andre lover at lukke øjnene , hvis det bliver for meget for os ... smiley smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #26   30. aug 2022 #25 ... John ... det slap du nemt over hva' ..... smiley smiley

• #27   1. sep 2022 Nå i dag gik Mollie i løbetid. Gad vide om Ellie hr kunne mærke hormoner? smiley

• #28   5. sep 2022 Det er normalt- hvis i ikke kan lide det, så gå ud / væk Dyr ved godt hvad de gør !!!

• JT
    JT Online Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 24 Svar: 308
    #30   5. sep 2022 Jeg er nok mærkelig. Men jeg syntes, at menneskelort, opkast savl m.m er mere ulækker end når det er fra en hund. Kan dog ikke klare, når hund spiser lort. Menneskebræk er noget af det mest ulækre der findes. Bare lugten, giver mig kvalme og jeg er lige ved at kaste op. Lyden, får mig til at lave bræklyde.

Mine hunde slikker også hinanden. Jeg syntes det er hyggelig. For mig er det tegn på, at de kan lide hinanden.

• #33   6. sep 2022 Årh det er også klamt. Jeg har egentlig ikke noget i mod savl. Og er ofte smurt ind i det . . Men når det slikkes direkte ud af munden og lyden . Puha. De får somregel lov. Jeg gider bare ikke hører på det. Mollie er løbsk og hold kæft hun er irriterende. Nolle er sendt på weekend hos min mor, for Mollie er besat af hanhund pt.

Kommentér på:
Slikker hinanden i ansigtet?

Annonce