Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snik snak 8 anno 2025
  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

Følgere: 92 Svar: 323
    #307   16. apr Glemte lige billede smiley

profilbillede
  • #308   16. apr Isabelle - Han er bundløs smiley Se hvor "tynd" han er smiley

Han er som en labrador, er der mad skal han nok finde det og spise det smiley

• #309   16. apr Martine, det er altså dejligt når øjenbrynene bare sidder smiley

• #310   16. apr Melder mig i koret af “kunne godt bruge et fremsendingskursus”. Penny er nem at få til at spæne ligeud, men dæk formår jeg ikke at lære hende. Har syslet med target hele vinteren men det har så ikke rigtigt virket smiley To konkurrencer i streg med superflot, snorlige, hutigt løb men “ja tak” efter anden dækkommando smiley

• #311   16. apr Min Toyota er taget på wellnessophold smiley

Var på vej til figurant her i formiddags, og den sagde at den var blevet varm. Jeg havde heldigvis kun Ellie med, så snor på hende og så gik vi hen til en mekaniker der lå en kilometers penge væk. Jeg købte 2 liter kølervæske, gik tilbage til bilen, hældte første liter på, ringede til fig'en og sagde at jeg ville køre hjem og vente bilen. Jeg var nået ca. 5 km, før jeg måtte trække ud i nødsporet på motorvejen og hælde endnu en liter kølervæske på.

I mellemtiden havde jeg snakket med min mekaniker, som mente at det var en utæthed, og at det nok kunne vente til efter påsken.

Så snart jeg trak ud på motorvejen igen, begyndte lampen igen at blinke, så jeg kørte af ved første afkørsel og fik trillet ned til Biltema. Jeg hældte 3 liter kølervæske på, og kunne se at det bare løb ud igen smiley

Så jeg ringede til min mekaniker, og sagde at bilen ville blive leveret på et fejeblad. Fik ringet til min veninde, som nu var færdig ude ved fig'en, og hun ville hente mig og Ellie. Mens vi ventede fik vi trænet lidt fri ved fod, apport og gerningsstedssøg, nu med masser af miljø på smiley

Veninden kom kort efter. Hun har sin voksne hund i bur i bagagerummet, sin store hvalp i et bur der fylder HELE bagsædet så..... Jeg sad på passagersædet med Ellie ved mine fødder. Med så lidt plads, at Ellie måtte sidde i "bamse" smiley Hendes ene øre rørte konstant ved skærmen til musikken, så hun fik både skiftet numre, mutet og skruet op smiley

Ellie er helt mast efter det, der for hende har været en lidt stressende tur. Gåturen mellem bilen og mekanikeren gik langs en ret trafikeret landevej, og det kan hun godt blive lidt stresset over. Og så en god og intens gang træning for at tage det sidste af krudtet.

Nu lusker jeg rundt og gør klar til at Dorit skal i bad, efterfulgt af at hundene skal i haven med et ben, så jeg kan få vasket gulv. Med lidt helt kan jeg holde mig i gang indtil mekanikeren ringer med nyt om bilen smiley Den har snart kørt 400.000 km, men jeg ELSKER den bil, og jeg har ikke lyst til at skulle købe en ny smiley

• #312   16. apr Udsigten fra mit skrivebord smiley

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #313   16. apr Ejer fik sin kat retur i dag efter den havde været væk i to år - det var altså en rørende oplevelse at se kattens reaktion da ejeren trådte ind og sagde hans navn

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 115 Emner: 30 Svar: 3.550
    #314   16. apr Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Lens smiley smiley smiley smiley smiley

• #315   16. apr Min gråmetal japaner af mærket Toyota ( smiley ) skal have en ny køler, og så er den klar til flere eventyr smiley

Sært at man kan have sådan et forhold til sin bil, men jeg kan virkelig godt lide den smiley I dag er første gang i 6 år, at jeg har sagt til den, at jeg syntes den opførte sig træls smiley

• #316   16. apr kender godt det med forhold til ens bil .. jeg har haft det sammen til hhv en Peugeot 406. og senere en 407 elskede de biler, men da de blev 10 år og dyre rep bankede på blev de skiftet .. vi kører 20-25.000 km om året ...
    Nu har vi mandens drømme-mærke en Mercedes, når jeg siger til folk det bare er en bil og den keder mig så ser de dybt forundrede ud... jeg savner simpelthen følelsen af at køre bil ..
    Hvis ellers bilen er ok mht til evt rust så kan det være billigere at sætte en renoveret ombytningsmotor i end at skifte bil ... bare info hvis motoren skulle begynde at vise aldersbetingede lidelser

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#317   16. apr Til Anne smiley

https://youtu.be/meYvADaS85o

• #318   16. apr Vi har haft en skøn dag smiley min svigermor kom i går morges og skulle passe barnet i går og i dag. De/vi har bare hygget, leget og trænet i haven i det dejlige vejr og gået nogle ture. Nu er alle trætte og slapper af. Hunden trænger til et bad men det tangerer lidt til dyrplageri når han er så træt

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#319   16. apr Isabelle

Måske du kan se videoen her

Det fik os alle til at tude smiley

https://www.facebook.com/share/v/1ALkDRCgXX/?mibextid=wwXIfr

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#320   16. apr Vi har været ude i skoven og løbe sammen:)

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#321   16. apr Jeg kan godt se en video - men lyden er noget musik, der bare ikke passer overhovedet smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#322   16. apr Vi har en anden lyd på TikTok men kunne ikke skifte den da fb blev ved med at sige at vi overtrådte rettighederne:) jeg tror min kollega gav op smiley

Her er den originale

https://vm.tiktok.com/ZNdFbJsEe/

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#323   16. apr Det er stadig noget musik, man kan høre - men nu en anden sang smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#324   16. apr Ja der er musik.. jeg tror ikke jeg helt forstår hvad du mener så

Tilføjelse- nååår du ville gerne høre ejeren? Det ønskede hun ikke desværre så der er musik over da hun var genert smiley

Det sjove er at hun arbejder på internatet som dedikeret frivillig og så kom hendes egen kat smiley

• #325   16. apr Præcis, Isabelle smiley Min elskede Toyota og mit elskede tv-2 smiley

• #326   16. apr En af mine træningskammerater spurgte om vi skulle gå spor her i påsken, og jeg måtte fortælle historien om den defekte Toyota, som nu med sine 20 år har fået sin første tur på et fejeblad med en defekt køler. Han konstaterede helt tørt, at der må være nogen der har skudt imod min bil, for med 20 år er sådan en køler til en Toyota jo kun lige kørt til smiley

• #327   16. apr Her er en anden kat og ejer, dog kun efter 8 måneder, men til gengæld ser man hele processen og uden musak smiley

https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/katten-mille-genforenet-med-ejer-efter-otte-maneder-pa-egen-pote

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#328   16. apr #324 Det forstår jeg egentlig godt, men musikken ødelægger bare 98% for mig. Det bliver noget amerikansk filmagtigt smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#329   16. apr Isabelle: ok smiley

Fra skoven
    Indkald - dobbelt up smiley

profilbillede
  • C.      B
    C. B Tilmeldt:
    aug 2024

Følgere: 18 Svar: 63
    #330   16. apr Laaaang påskeferie med drengene, vi nyder solen kommer mere og mere frem.
    Minusset er når man er sort, så bliver det hurtigt for varmt - og dame-hundene begynder dufte endnu bedre end før smiley

profilbillede
  • #331   16. apr Isabelle, sådan her ser en fornærmet corgi ud, når den er blevet vasket og så senere har lavet hovedrullefald i sandkassen smiley

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#332   17. apr Ret sød smiley

• #333   17. apr det var så den sol .... kan vi synge "Sol, sol kom igen ...." vi skal fra fredag eftermiddag til mandag aften være 8-9 personer i sommerhus, såååå med de 3 ret så raske drenge 3-8 år vil det være helt godt at kunne være så meget ude som muligt ...

• #334   17. apr Vi var kommet et stykke hjemmefra da himlen åbnede sig

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#335   17. apr Lille ven da smiley ligner næsten de foto vi bruger på internatet når dyr er i nød men det er han jo også (iflg ham selv :))

• #336   17. apr Dejligt med lidt regn. smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#337   17. apr Hos mig får vi lov til at have sol og blå himmel en enkelt dag mere. Der var såååå lækkert på stranden på morgenturen - og vi mødte en masse små griffoner, hvoraf de tre var bittesmå ni-uger gamle hvalpe smiley Jeg forsøgte at fotografere de små sammen med mine store. Det gik ikke helt optimalt smiley

profilbillede
  • #338   17. apr Vi har også fået regn i nat og her til formiddag smiley

Det passer mig fint, den seneste uge har jeg plantet ca. 400 vilde, hjemmehørende planter på den mindste af vores marker, så nu glæder jeg mig til at følge udviklingen, forhåbentlig kommer det til at blomstre lige så smukt, som det der ligger overfor det nye. Planterne har jeg selv dyrket fra frø smiley

Billede fra sidste år af det eksisterende, som er ca. 4 x 30-40 meter langt og det er meningen at der på sigt skal laves flere stykker af den type rundt på matriklen.

profilbillede
  • #339   17. apr jo jo regn er godt .... kunne det ikke bare regne sådan fra 22-04 og så være sol og letskyet om dagen ....

• #340   17. apr Her er skyet pt men ingen regn. I nat væltede det ned.

• #341   17. apr Lens, ja han synes det var meget uretfærdigt smiley

• #342   17. apr Man siger jo altid “den er så sød, at den er lige til at putte i lommen og tage med hjem”. Jeg PRØVEDE smiley

profilbillede
  • #343   17. apr Ej for heve Anne…shit den er lækker, den der smiley smiley smiley

• #344   17. apr Linda, HELT vildt smiley Jeg er ellers ikke til blue merle, men lille Pablo her er fantastisk smiley Alle hvalpe er dejlige, men at se ham her indtage corgitræf med 150 andre corgier, og bare være totalt kølig - jamen, han stjal jo mit hjerte fuldstændig smiley

• #345   17. apr Ej hvor cool smiley

Kan huske vi hentede Svende onsdag og havde ham med til corgi-træf søndag. Det tog han også i stiv pote…

Alle sagde. Ej så har I en dejlig træt hvalp i aften…Svende sov på turen hjem og var så ellers klar til fest og farver resten af eftermiddagen med det tasmanske djævle-ræs inden sengetid som vanligt smiley smiley smiley smiley smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#346   18. apr Fokus på hundeloven

profilbillede
  • Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#347   18. apr Skal i zoo med nogle børn og perle i dag smiley

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#348   18. apr Hold KÆFT, hvor bliver jeg glad helt ind i sjælen, hver gang mine to hunde er glade sammen - fx tumler rundt i stuen eller haven smiley
    Jeg tror på, at et flokdyr som hunden generelt har det bedst, når den bor med en eller flere artsfæller, så jeg ville så frygtelig gerne, at mine to kunne finde ud af at fungere sammen - at Vilma og jeg ikke skal have den lille frygt for, at Kenia angriber. Hjemme tror jeg ikke, at Vilma har den. Ude ved jeg, at hun har smiley

PS. Men jeg sikrer naturligvis, at der ikke sker et angreb - og jeg gør mit ypperste for, at Vilma ikke driller Kenia.

profilbillede
  • #349   18. apr forstår dig så godt ... desværre går vores drømme og vores virkelighed ofte ikke op ..

Søren Gade siger Løkke er skyld i forsvarets ringe tilstand, i samme regering/periode ødelagde han sundhedsvæsenet ... har han gjort noget godt smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#350   18. apr Løkke har gjort noget godt - for Løkke smiley
    Det er en SKÆNDSEL, at den mand stadig har magt i Danmark.

https://www.altinget.dk/artikel/loekke-er-i-saerklasse-som-politisk-kamaeleon

• #351   18. apr # 349 og 350 ... Kom med et bud på ... hvem I så hellere vil have som udenrigsminister lige nu ----> som sagerne står i verden for tiden ?? smiley
    Og nej .... Jeg er IKKE Moderat

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#352   18. apr Ida Auken eller Morten Bødskov.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#353   18. apr Og jeg fatter ikke, at en mand, der snyder og rager til sig, kan være landets udenrigsminister - uanset om han er kvalificeret i øvrigt eller ikke. Jamen hvad er det for et signal at sende til befolkningen?
    Synes du, Nittib, at vi allesammen gerne må snuppe lidt hist og her på vores arbejdspladser - snyde lidt hist og her? Eller er det kun de folkevalgte på høje poster, der må?

• #354   18. apr Nu kan Socialdemokraterne så ikke få ALLE poster i en SVM regering ... vel ???
    Og nej ... man må ikke snuppe noget her og der .... men derfor er han alligevel den bedste som Udenrigsminister i den regering vi nu en gang har .

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#355   18. apr Og snyderiet er i øvrigt småtteras i forhold til, hvad Løkke forårsagede mht sundhedsvæsnet. Det er skisme ufatteligt, at det sådan bare lige er "glemt".

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#356   18. apr #354 Du spurgte til, hvem jeg hellere så som udenrigsminister - og jeg svarede smiley

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#357   18. apr Jeg kender ikke nok til medlemmerne af Venstre og Moderaterne, til at jeg kan komme med et kvalificeret bud, men en mand, der angiveligt har snydt og derudover har gjort sit for at smadre vores sundhedsvæsen, synes jeg IKKE, vi skal have som udenrigsminister. Synes du virkelig, at manden er værdig til dette, Nittib?

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#358   18. apr Henrik Qvortrup vurderer Løkke:

"Klimatopmødet blev en opvisning i mangel på statesman-ship. Den stangtrætte og snøvlende mødeleder Lars Løkke Rasmussen, der i Bella Centret over for alverdens statsledere erklærede "I don't know your rules" er blevet sindbilledet på en statsminister uden internationalt format."

https://nyheder.tv2.dk/2011-04-05-qvortrup-vurderer-lars-loekkes-foerste-to-aar

Den bedste? Hmmmmmmmmmm smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#359   18. apr Hun hygger sig virkelig smiley

profilbillede
Kommentér på:
Snik snak 8 anno 2025

Annonce