{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Er din hund bange for noget?? {{forumTopicSubject}}

Ja - som overskriften siger. :o))

Xena er meget usikker overfor andre hunde, men hun er dicideret bange for hvalpe. (dem ved hun ikke hvor hun har) Men det er faktisk også det eneste jeg sådan kan sige hun er "Bange" for. :o)) Heldigvis da. :o))

Men derimod Bette som vi har haft nu i ca tre mdr er helt anderledes. smiley
Hun bliver bange hvis man banker på et blødkogt æg. ???
Hvis man laver "pruttelyd" med munden.??

Hvis man hiver et stykke køkkenrulle af.???

Det er noget hun har haft i al den tid jeg har kendt Bette - og det syntes jeg er MEGET underligt??

For udover det er hun ikke bange for noget... :o)) Hun er utrolig frisk overfor andre hunde og springer gerne ud i noget nyt - der er intet at mærke på hende... Hun er en lille ballademager med en stor byttesrift. Men det undre mig at det er sådan nogle besynderlige ting hun er bange for.
Når hun blir bange kravler hun med det samme under sofaen. I starten kunne man ikke lokke hende ud igen og hun kunne ligge der i en time - man kunne ha pølser osv, hun var kold - hun kom ikke... Men nu skal jeg bare kalde så kommer hun med det samme, men hun skuler lige til mig for at se om det "farlige" stadig er der...
Vi skal skam nok få det trænet væk med tiden - men det er bare nogle underlige ting hun er bange for. :o)

Hvad med jeres hunde? Er der noget de er "bange" for eller noget de bare reagere vildt usikkert på??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er din hund bange for noget??
Kommentér på:
Er din hund bange for noget??

Annonce