{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Min (næsten)voksne hund {{forumTopicSubject}}

Misja og jeg tog på ferie igår, et smut op til det nordligere sjælland for atpasse hus, have og papegøje-støjer *S*

Nå, men altså, jeg skal ellers love for der er kommet andre "boller" på suppen i år hos hende.

Hun var med herop 3 gange sidste år og det er 2. gang i år og hun er kun 2½ år gammel.

Men, men, men - det er bare så tydeligt at hun for det første genkender stedet, huset og hele området nu

og for det andet er meget mere kry og render rundt præcis som hun gør der hjemme og letter ben alle vejne og skraver bagud alle steder *LOL*

Sidste år var hun en stakkels ynk at se på og når vi mødte andre hunde vare hun så "lav-status" i hele hendes adfærd, at selv en bette turbo hvalp vi mødte, der endnu ikke var kønsmoden kunne tryne hende..ynk ynk..

Men nu !!!

Halli hallå

Frk. Misja har renft rundt i haven hele dagen med høj haleføring og gør af hunde og katte der komer for tæt på, i ved så'en puuuuster sig op og heeeelt fremme i poterne (faaaaarlige hund*LOL*)

Hun går frem imod fremmede hunde præsic som der hjemme med lav hale og hilse ceriomoni osv. OG hun kender alle ruterne og hygger sig med at prøve at regne dem ud - ska vi til højre eller venstre i dag moar *gs*

NU er finken så gået heeeelt omkuld og ligger og sover dybt og trygt her i sofaen ved siden af mig *S*

En bette detalje er også, at her i huset deler vi en giiiga dobbelseng og alliuwl lå vi og flettede poter i morges *gs*

Min dejlige ferie-tøse-pige ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min (næsten)voksne hund
Kommentér på:
Min (næsten)voksne hund

Annonce