{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

Hofte gået af led? - akut problem! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, håber virkelig I kan hjælpe mig. Min lille hund Milo er kommet til skade med sit ben, ingen ved hvordan, men det er højst sandsynligt fordi min anden hund sprang op ad mig af glæde og landede på Milo:( Det begyndte i går da vi var ude at gå, pludselig humper han. Jeg troede så bare det var fordi han frøs om sine fusser og tager på arb. Da jeg kommer hjem pev han og strakte sit ben ud, jeg undersøger om han har fået noget op i poten, om det gør ondt når jeg trykker forskellige steder o.s.v, men ingen reaktion. Her til aften skulle min eks passe ham. Da jeg henter ham fortæller han at der er noget galt med hans ben (så det var altså ikk bare mig!), hiver meget forsigtigt i benet og det popper, som var det gået af led. Det knirker også lidt, lyder rigtigt slemt. Jeg kommer hjem, sætter ham ned og han hopper og springer rundt som intet var hændt i et par min. Derefter har han ondt og nu ligger han på en pude ved side af mig. Andre der har prøvet det? Han virker frisk og glad, vil gerne ned at gå - det er mig der holder ham tilbage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hofte gået af led? - akut problem!
  • #1   15. jan 2008 Afsted til dyrlæge... det skal du ikke spørge os om..

  • #4   15. jan 2008 Louise: Hvad mener du?? Det sagde jeg også!! Det der er underligt er, at det virker til slet ikke at påvirke ham! Han er ligeså livlig og glad som han plejer at være, det gir ingen mening!

  • #5   15. jan 2008 Louise: Har jeg bedt om professionel hjælp?? NEJ! Jeg spørger bare om der er nogle der har prøvet det samme og som kan dele ud af erfaringer for satan da! Læs ordentligt! Det er sgu da det sidste man har brug for lige nu!

  • #6   15. jan 2008 Du siger han har ondt...= afsted med dig.-..

  • #7   15. jan 2008 Så tag da.. : Ja det virker som om han har ondt et kort øjeblik, men u vil han ned og lege igen? Det skifter hele tiden, det er underligt...

  • #8   15. jan 2008 aaiiih kom dog afsted ., i stedet for at sidde og skrive her .,

  • #10   15. jan 2008 Ana mari: Hvor vover du?? Hvad fanden i helved bilder du dig ind?? Tror du seriøst jeg vil lade min hund lide med vilje?? Hvad fanden sker der for folk?? Jeg spørger fordi jeg er i tvivl om hans hofte virkelig er gået i led - så ville det bette pus slet overhovedet ikke kunne røre sig og pive så snart jeg bar gloede på ham. Det er IKKE mere en en halv time siden hvor han jagtede mine forældres kat selvom han humpede på det ene ben nej det var ikke fordi vi ikk holdt ham i ro.!!

  • #11   15. jan 2008 det er sjovt fordi man kan få så mange gode råd og så mange positive ting herfra, men hold da op hvor kan man blive skuffet:(

  • #12   15. jan 2008 Hvis hunden humper på det ene ben (også hvis det kun er ind i mellem) - så er det da afsted til dyllen!!
    Ville ikke være i tvivl...


  • #13   15. jan 2008 Rebecca

    Hvorfor de udbrud ?

    Hvis du er det mindste i tvivl, så giv dog dyrlægen et kald, det koster ingenting at ringe og de er nok langt mere kompetente til at svare dig på dine spørgsmål


  • #14   15. jan 2008 Hvad faen bilder du dig selv ind og tilbyde hunden det ., den går og piver og har tydeligvis ONDT! .

    også spørger man om råd på et net hvor der kan sidde hvem som helst og sidde og skrive i stedet for at kontakte sin dyrlæge ., iihj det gør mig sku gal .,

    ryster på hovedet og hopper ud af tråden ., ØV!


  • #15   15. jan 2008 Ane mari: Kunne det måske tænkes at jeg før i tiden har fået brugbare råd samt masser af erfaringer fra folk der har prøvet det samme? Hvis jeg kunne se at han virkelig led ville jeg sgu da heller ikk spilde min tid på dig herinde, så sad jeg i venteværelset nu, men han virker til at det slet ikke generer ham, jeg blir nødt til at lægge ham på et bord højt oppe, ellers vil han lege, han hopper og springer endda stadig! Du beskylder mig for, at lade min hund lide med vilje, du burde skamme dig. Det er da så respektløs!! Jeg elsker dyr og mine hunde overalt på jorden og jeg vil gøre ALT for dem!

  • #16   15. jan 2008 Du kender vel din egen hund bedst - og du er i tvivl om den har det helt ok - så tag da afsted til dyrlægen? Kan da virkelig ikke se hvorfor du ikke er taget afsted endnu. Var det mine dyr, tøvede jeg ikke et øjeblik hvis jeg kunne høre hoften knirke mens de pev.

  • #17   15. jan 2008 Akut afsted til dyrehospitalet i en fart, regner med at du allerede er der.

    Fortæl endelig hvordan det er gået


  • #18   15. jan 2008 - Og hellere et besøg for meget, end et for lidt. Hvor svært kan det da være.. Stakkels hund..

  • #19   15. jan 2008 Jeg kendte en newf som smadrede sit ledbånd i forbindelse med leg... Den kunne også det hele efterfølgende. Symptomerne kom dog hyppigere og hyppigere og 1½ mdr. efter blev hunden aflivet... Så mit råd er dr. dyr så hurtigt som muligt

  • #20   15. jan 2008 Synes også du skal kontakte en dyrlæge. Hunde kan være ret seje når de har ondt.


  • #21   15. jan 2008 Lig ham i helt ro og luft ham små korte ture i snor.. Kontakt dyrlægen imorgen tidlig..

    Har han smerter nu,kontakt dyrlægevagten..

    Det er ikke så godt hvis hoften knirker.. Det kan være alt fra et vred til HD


  • #22   15. jan 2008 Rebecca - Hvilket brugbart råd regner du med at få her? Den eneste mulighed jeg ser, er en tur til dyrlægen.. Ret så hurtigt endda..

  • #23   15. jan 2008 nej, det må jeg sku nok sige. snak dog ordentlig til rebecca. det kan da ikke passe man skal høre sådan nogle grimme kommentare når hun nu bare beder om lidt hjælp. jo, hunden skal afsted til dyrlægen, men det kan godt siges på en pæn måde. hun spørger jo barer, forbi hun er i tvivl. tænk jer da om når i svare...

  • #24   15. jan 2008 Stine - I morgen tidlig??? Hvad med bare at sige nu? Seriøst, i ville sgu heller ikke ligge med en brækket hofte indtil i morgen tidlig, hvorfor i alverden skulle hunden så??

  • #25   15. jan 2008 Gitte - Hvilket svar forventer hun? Jeg tror ikke der findes nogen kure, som liger tager et brækket hofteben?? Som jeg synes det tyder på? Jeg kan virkelig ikke se hvorfor folk skal tøve med at tage til dyrlægen, når man sidder med tvivlen.

  • #26   15. jan 2008 Hva' søren er du ikk' hos dyrlægen, jeg vil råde dig til at tage afsted nu.

    Go' bedring med ham


  • #27   15. jan 2008 Lykkepige.. skriver ud fra fra hun fortæller.. Den hopper ikke rundt hvis hoften er brækket..

    Læs yderlig hvad jeg skriver smiley


  • #28   15. jan 2008 hvad fanden sker der for folk herinde.... Haha man skulle sku tro i ikke havde andet og lave end at sidde og hakke på hinanden... er du rigtig klog en hønsegård...:-p

    Rebecca... Afsted til dyrlægen smiley


  • #29   15. jan 2008 jeg kan godt forstå hun forsvare sig når hun bliver udstillet som dyrmishandler (rebecca)

  • #30   15. jan 2008 ALLESAMMEN: Jeg regnede ikke med, at I ville give mig råd til hvordan jeg selv skulle sætte benet på plads, men skrev tydligt i tråden, at jeg ikke kan forstå min hunds reaktion. Tro mig, han piver konstant når bare man kommer til at træde på hans halespids, derfor undrer det mig hvorfor han ikke piver nu. For en halv time siden jagtede han katten, for to min. siden sprang han rundt og hoppede også op i sofaen. Men han humper stadig - det er jo det der er så underligt. Derfor ville jeg høre om der var nogle som netop har prøvet dette? Altså hvor det ikke virker til at hunden har ondt, den virker frisk og livlig, men man kan se den humper!
    Ane mari: Nej det har jeg ikke. Men du kan være rolig, det gør jeg nu


  • #31   15. jan 2008 Gitte - Det vil jeg også sige, det er på grænsen til hvis hun ikke snart fiser afsted til den dyrlæge...


    Stine - Nej men noget er der vel i vejen med hunden, det burde man som hundeejer også kunne se. Og JEG ville ikke have ventet til i morgen tidlig..


  • #32   15. jan 2008 Rebecca.. en hund der halter skal holdes i ro.. er der en skade kan den blive forværret når den tonser rundt..

    En hund der halter har smerter,selvom den ikke piver..

    Gi dyrlægen et kald og hør hvad de siger.. det koster gratis


  • #33   15. jan 2008 det var sgu da godt nok en hønsegård herinde! Nu må I da lige tage en slapper allesammen!
    Hundegalleri forstår sgu da også og ødelægge humøret herinde!

    er fuldstændig enig med Mie!


  • #34   15. jan 2008 Rebecca......det eneste rigtig du kan gøre er, at ringe til dyrelæge vagten, du kan muligvis få nærmeste oplyst hvis du ringer til din normale dyrelæge.

    Jow, som andre også skriver kan en hund sagtens have endog meget-meget ondt og stadig tonse rundt.

    Held og lykke med det.


  • #35   15. jan 2008 dyremishandler!?!? nej nu holder i altså..

  • #36   15. jan 2008 Synes nu også der er et par stykker, der liiiiige går lidt over gevind..

    Jeg håber det ikke er for alvorligt..


  • #37   15. jan 2008 er helt enig. sikke dog en hønsegård. snak dog ordentligt til hinanden..

  • #38   15. jan 2008 Du skal først og fremmest holde ham i ro, det nytter ikke noget at du lader ham jagte katten og hoppe op og ned af sofaen, for det kan forværre en skade.

    Det er ikke sikkert det er akut, men når du nu selv er i tvivl og du kender jo hunden bedst synes jeg du skal ringe til dyrlæge vagten og forklare dem hele situationen og spørge om de vurdere om det er meget akut eller om det kan vente til imorgen tidlig.


  • #39   15. jan 2008 Ja hun har det nok dårligt nok i forvejen. Man kan jo starte med at snakke pænt til folk. Hun havde nok forstået alvoren alligevel-

  • #40   15. jan 2008 Tak:) Nå jeg kom sgu da igennem hurtigt. Det var self ikke i min by de holdt åbent men skidt med det. Næ nej, dyrlægen sagde faktisk at jeg ikke skulle opfatte det som et akut problem da jeg beskrev Milos situation og hans reaktion, så jeg kunne roligt vente til imorgen:)

  • #41   15. jan 2008 Det er jo fuldstændig vanvittigt.... Jeg er simpelt hen flad af grin over den måde tone er på her.... Hvad sker der??? Dyremishandling??? Haha
    Lykkepigen du har simpelthen nået at skrive 5 indlæg inden rebecca har nået at svare overhoved.... Det er sku go underholdning det her....


  • #42   15. jan 2008 Rabecca.... Det var godt smiley Held og lykke med det lille pus

  • #44   15. jan 2008 Mie - nemlig.. synes da godt nok at folk går lidt over gevind i aften.. har i haft en dårlig dag eller hvad?

    rebecca - det var godt at høre! Jeg håber da at hans ben får det bedre! smiley


  • #45   15. jan 2008 Hold da op.. hvad sker der man...

  • #46   15. jan 2008 rebacca.. God bedring med ham og ikke mere jagte katte.. Ro til imorgen smiley

    Lykkepige..

    Jeg regner ikke med at man skriver herinde,hvis hunden er alvorligt skadet..



  • #47   15. jan 2008 Rebecca, super du fik ringet, har du det ikke meget bedre nu ?? Jeg synes det er en god idé at ringe til dyrlægen når man er i tvivl, man kan da få mange Gode råd herinde, med F..... også mange dårlige.

    Og så synes jeg folk er ret hurtige til at dømme folk herinde smiley


  • #48   15. jan 2008 Louise - hun spurgte ikke om rigtigt eller forkert.. hun spurgte om nogen havde oplevet noget lignende.. og selvom det hidser dig op så giver det dig sgu ingen ret til at skælde sådan ud!

  • #49   15. jan 2008 Mie - Ja, nu er der heldigvis forskellige måder man opfatter tingene på? Og jeg kunne ALDRIG drømme om at tøve med, bare i det mindste at RINGE til dyrlægen for at forhøre mig.. Nu har jeg selv haft en hund med de symptomer hun beskriver, den havde brækket hoftebenet også i leg..

  • #50   15. jan 2008 lykkepigen - hvis du allerede har erfaringer med det, hvad så med at give et godt råd på en stille facon? i stedet for at beskylde hende for at være dyremishandler!?!?

  • #51   15. jan 2008 Louise: Vi to gør bare ikke tingene i samme rækkefølge, so what? Jo jeg har det bedre nu jeg fik ringet, er glad for han bekræftede mig i, at jeg ikke er dyremishandler:) Hihi..

  • #52   15. jan 2008 PixeLine - Efter det jeg læste, flippede hun selv ud over at folk skrev hun skulle til dyrlægen.. Hvilket der i mine øjne er det eneste rigtige..

  • #53   15. jan 2008 pixeline'
    helt enig


  • #54   15. jan 2008 ¤ Louise & bat-fuglen - Nu med plejebarn! ¤
    Ej, men vi kan godt blive enige om at det ikke lige var et spørgsmål om liv eller død ikk...???!!!
    Og måske var det ikke lige en mirakel kur hun spurgte efter, men om nogle havde oplevet det samme... Og det er vel i bund og grund ikke jer der er politimænd, til at vudere om hun handler rigtig eller forkert....
    Lykkepigen...Det er godt du er sådan et godt
    menneske:-)


  • #56   15. jan 2008 lykkepigen - når jeg læser det igen, ser jeg nu rebecca spørge om folks erfaringer og JA hun får at vide at hun skal afsted, men det er fandme ikke sagt på en pæn måde! folk bander og svovler i stedet for pænt at sige "tag og ring til dyrlægen"
    det er fint nok at sige sin mening.. men sig den dog i en ordentlig tone!

    rebecca - selvfølgelig er du ikke dyremishandler smiley lad os høre hvordan det gik i morgen!


  • #58   15. jan 2008 Lad det nu ligge, hun har snakket med dyrlægen og han vurderede at det kunne vente..


  • #59   15. jan 2008 Louise - jeg siger ikke at du ikke gav et svar!! jeg siger at du bandede og skrev som om hun var idiot!

  • #60   15. jan 2008 Pix.... sådan er folk der ikke har noget at have det i... Haha smiley

  • #61   15. jan 2008 Mie - ja hehe smiley

  • #62   15. jan 2008 Thi hi......

  • #63   15. jan 2008 Lykkepigen: Jeg har aldrig nogensinde flippet ud over, at I skrev jeg skulle til dyrlægen. Det var måden det blev skrevet på: Stakkels hund, hellere lade hunde lide mens du kan diskutere herinde, Ahmen f.... da osse, hvad faen bilder su dig selv ind og tilbyde hunden det?, det er på grænsen til dyremishandling hvis du ikke snart fiser afsted til dyrlægen... Og så videre... Hmm, det blir man altså lidt gal over.. Er glad for jeg bragte liv I jer hehe:)

  • #65   15. jan 2008 Louise og batfuglen...Det er pudsekluden der er gang i *ggg*

  • #66   15. jan 2008 Rebecca.... Fuck nu dem.... Der er nogen der syntes det er lidt fedt at gøre sig bedre end andre... Sådab er det.. Grin af dem... Det gør jeg, for jeg syntes det er til grin... Det fedeste er at gå dem lidt på klingen, så bliver de gerne HELT vilde... Pisse sjovt...

  • #67   15. jan 2008 Jeg synes det er super godt du har fået ringet til dyrlægen! Du er under ingen omstændigheder en dyremishandler! Vil du ikke skrive en tråd imorgen, så vi kan høre hvordan det gik?

  • #68   15. jan 2008 hahahaha hvis der er nogle der er hellige er det sku da dig..... Jeg troede forøvrigt du var over and out???

  • #69   15. jan 2008 Louise - nææ jeg er ikke specielt hellig.. jeg synes bare man skal snakke ordentligt til hinanden, og jeg siger min mening akkurat som du gjorde!

  • #70   15. jan 2008 hehehehe

  • #71   15. jan 2008 Godt du fik ringet. Held og lykke i morgen. Håber også du lige skriver hvad der bliver sagt.

  • #72   15. jan 2008 Dejligt at du fik ringede.

    Go' bedring


  • #73   15. jan 2008 Mie: Griner også lidt nu.. Der er kommet en ny tråd med en hund der har brækket sin tand. Ejeren ved ikke om hun skal tage afsted til dyrlægen eller om det kan vente.. Jeg henter pocorn;( Ej, spøg til side. Der er sgu intet værre end når dyr/børn eller andre i ens familie kommer til skade:( Men tak for støtten, shit main det kan gå vildt for sig nogle gange, tastaturene er rødglødene haha

  • #74   15. jan 2008 hehe...

  • #75   15. jan 2008 Tak tak allesammen:)

  • #76   15. jan 2008 Hehe......

  • #77   15. jan 2008 man må sige du har forstået at skabe en rygende debat herinde rebecca hehe

  • #78   15. jan 2008 rebecca - jeg det tænkte jeg også med det samme om den anden tråd hehe smiley
    det må være fordi der ikke er noget i fjernsynet i aften..


  • #79   15. jan 2008 Haha ja det har jeg. Shit er alle bare præmenstruelle i aften?

  • #80   15. jan 2008 garanteret gør du ikke det...Jeg laver bare lidt fis og ballade, på bekostning af de kloge mennesker der ALTID fordømmer andre... De kan vel tage lidt fis, når de selv kan angribe folk i en svær situation:-)


  • #81   15. jan 2008 ej den er sku morsom den her samtale, jeg ved ikke om i har opfattet det, eller om i har mere travlt med jeres skænderier, men hun har ringet, og hun kan godt vente til imorgen, så ligepludselig havde samtlige herinde ikke ret, og kaldte hende dyreplager pga. det .. lol, det er da ironisk ..

  • #82   15. jan 2008 Det var til stine R smiley


  • #83   15. jan 2008 nej nej der er ingen der skændes mere nalle..

  • #84   15. jan 2008 Nalle: du skrev det, jeg havde virkelig lyst, men tænkte: Naaa, må hellere holde lav profil:)

  • #85   15. jan 2008 det lyder ellers lidt sådan .. måske var i bare stadig igang da jeg skrev indlægget smiley

  • #87   15. jan 2008 Havde det været en af mine hunde, havde jeg ikke bare ringet, men var kørt direkte på dyrehospital.
    Men sådan er vi jo heldigvis forskellige.
    Dyr kan jo ikke tale, så derfor må man lade tvivlen komme dem til gode og handle derefter, og hellere en gang for meget til dyrlæge, end en gang for lidt. Eller for den sags skyld for sent!!!!!!!!!!


  • #88   15. jan 2008 her kan du læse mere om det, hvis det er hoften der er gået af led

    (link fjernet)


    men det vigtigste i teksten er dette - så afsted med dig:

    Hvordan behandles hofteledsluksation?
    Når den rigtige diagnose er stillet, skal det kugleformede lårbenshoved hurtigst muligt bringes tilbage på sin rigtige plads i hofteskålen. Hvis der er gået mere end 48 timer, efter skaden er opstået, er hofteskålen fyldt ud med bløddelshævelse, og der er ikke længere plads til lårbenshovedet


  • #89   15. jan 2008 Syntes også at folk overreagerer voldsomt - men det er jo det sædvanlige... Hun spørger om et spørsmål og straks bliver hun iverfusede som dyremishandler osv.... Costa haltede forleden og jeg spurgte herinde - og ringede ikke til dyrlægen med det samme..... Puhhh en dyremishandler jeg så er!

  • #90   15. jan 2008 der er nu kæmpe forskel på om en hund halter og om man tror at den har haften af led - læs lige det jeg har smidt ind, ovenover - det er jo nuuuu den skal afsted, hvis den ikke skal få kronisk men

  • #91   16. jan 2008 Jeg gider ikke at tæske i gennem hele tråden - men Amerikansk Bulldog født i 2007. Mit bud er Panostitis - i daglig tale kaldet vokseværk.
    Det er en betænsdelsestilstand i de store rørknogler - og det kan komme og gå i hele hundens opvækst. De kan skifte fra ben til ben.
    Du skal holde den HELT i ro i nogle dage, dvs. kun lige ud og tisse/lave og derefter ind og ligge igen.

    Du kan evt. læse mere om det her (link fjernet)


  • #92   16. jan 2008 Hunde viser ikke så gerne at de har smerte blandt deres flokmedlemmer - det gør dem svage. Så afsted med dig til dyrelægen! Hvis benet gik af led som du selv sagde - hvordan kan du så overhovedet tvivle på om han skal til dyrelæge? Det skal da sættes på plads!

  • #93   16. jan 2008 jeg synes nu ikke jeg er hellig, hvis jeg er en af dem, bemærkningen i går aftes var møntet på..

    Men man kan vel godt snakke pænt..


  • #94   16. jan 2008 Nedladende.... Kan du ikke forstå at jeg tager pis på sure mennesker der altid er ude på at nedgøre andre.... Længere er den egentlig ikke... Prøv at se hvordan i startede med at nedgørede rebecca.... men selvfølgelig genere det dig at jeg kommer ind og blander mig når det ikke er til din fordel... De andre der kalder hende div, skriver du ikke noget til vel...???!!!

  • #95   16. jan 2008 Mie: synes du slet ikke at det er topmålet af tåbelighed, at hun tror at hendes hund's hofte er af led og så søger hun akut hjælp på en internetside??? det er da for mig ufatteligt. Jeg er selv hypermobil og har ofte en tå eller en finger af led og nogle gange er mine hofter på vej ud og jeg kan love dig for at det gør nuller naller - så spørger man sgu da ikke her, men ringer til sin dyrlæge og spørg om hjælp.

    jeg kan godt forstå at folk ryster på hovedet


  • #96   16. jan 2008 Jeg tror ikke den hofte er gået af led - så ville hunden have haft ondt konstant. Jeg tror det er vokseværk.

    Og vil da helt og holdent give platugler og andre ret, tror man at en hunds hofte er gået af led, så skal man ikke sidde foran PCen og bede usagkyndige om et hurtigt råd, så søger man dyrlæge PRONTO !!!
    Mange af os ved en masse ting om vore egne hunde og deres race, men vi ER altså kun almindelige mennesker, der ikke har svar på alt.
    Og hvis det ikke er et kr. øre spøgsmål om hvorvidt man vil søge dyrlæge eller ej, hvorfor så spørge her og ikke hos en dyrlæge ? Hvis folk vælger HG fremfor at gribe knoglen, så er det efter min mening fordi man vil undgå dyrlægeregningen.


  • #97   16. jan 2008 Og den der med at dylle har lukket er for tynd - der er vagtdyrlæger i de fleste områder, er der ikke det, kan man altid ringe til Falck og via dem få kantakt til vagthavende dyrlæge. Det koster ikke noget at ringe til dem, og den dyrlæge der riner én op, kan ud fra hvad man fortæller, vurdere om det er nødvendigt at se hunden, eller om det kan vente til ens egen dylle har åbent igen.

    HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE ????


  • #98   16. jan 2008 Smydi, vokseværk får ikke hoften til at sige kliklyde. Panostitis er en irritationstilstand, der ikke vedrører leddet overhovedet...

    Helt ærligt - i sådan en situation bliver man nødt til at lade tvivlen komme hunden til gode.
    At den halter vidner om, at den har ondt. Hunden piver ikke, når smerten er konstant, den gør det pludelig opstået smerte.

    At vente med at tage til dyrlægen mener jeg er uansvarligt - og så kan alle de gloriepudsende bare komme efter mig, men jeg synes det er hunden, der har førsteprioritet....


  • #99   16. jan 2008 Jeg skrev også til rebecca RING TIL DYRLÆGEN... Så selvfølgelig skal man da det.... DET MENER JEG OGSÅ.
    Det jeg syntes der er enormt "sjovt" det er folks kommentarer. "dyremishandler" og en masse nedladende snak.... Det er ikke i orden. Men her på hg er der enormt mange der ved enhver lejlighed skal nedgøre andre mennesker og nej, det syntes jeg ikke er fair... Derfor laver jeg lidt fis, med de mennesker og så kan det meget vel være at nogle mener jeg ikke er bedre selv. Jeg kan se forskellen, for jeg sidder ikke og spiller på andres ulykke eller fejltagelser, kun på dem der er som beskrevet og de kan vel tage det når de selv kan angribe... Det var et forsøg på at "tilgrin" gøre de mennesker der ALTID lever højt på andres ulykke..... Ikke for at sige at det var helt okay ikke at ringe til dyrlægen.... Håber den snart er forstået....


  • #100   16. jan 2008 tut tut Mie - du har da vist fået det forkerte ben ud af sengen ;O)

  • #101   16. jan 2008 Okay.... det ved du...???? haha Du spurgte mig om det var iorden ikke at ringe til dyrlægen... Og nej, det syntes jeg ikke, men det var somsagt ikke derfor jeg gik igang med at skrive her..
    Men så kan du måske svare mig på om du syntes det er fair at skrive så grimme ting til en person der tydeligvis er i vildrede???????


  • #102   16. jan 2008 En ting, der er dybt begrænsende ved dette forum er, at folk er så forbaskede nærtagende, og at man derfor altid skal gå på listefødder.

    At sige sin ærlige mening her, er som at kaste en pose vingummier i mellem en 3. klasse....

    Og det var så mit sure opstød ;o)



  • #103   16. jan 2008 CH, kvinde 33 år - jeg har overset at der skulle være kliklyde. Så er det jo en helt anden sag.

    Men som du ganske rigtigt siger, tvivlen bør komme hunden tilgode, og man ringer til Dr.dyr....

    Mie - på mig virker du selv nedladende. Den der først her i tråden bruger mindre pænt sprog, er trådopretter selv. Måske det på andre har fået dem til at miste sympatien for hendes situation, og derfor de kedelige svar.
    Vi er dog trods alt stadig nogle stykker der forsøger at give Rebecca råd, på trods af vi mener hun burde have ringet til Dr. dyr. Du derimod, forsøger at få tråden væk fra emnet. Jeg syntes du skulle oprette en anden tråd, hvor du tager det emne op, du åbenbart gerne vil have vi bruger tid på, også lade være med at ødelægge tråden her mere.


  • #104   16. jan 2008 kan kun sige at jeg er enig med smydi

  • #105   16. jan 2008 Haha,,,, Ja det ku i li..... Sjovt som folk altid vender det blinde øje til.... Måske gør jeg ikke opmærksom på problemet på den rigtige måde, men det er min måde... Kan man gi, kan man tage......Undtaget selvfølgelig en masse mennesker på hg... gå bare efter mig, mine skuldre er brede nok smiley ha en fantastisk aften.....

Kommentér på:
Hofte gået af led? - akut problem!

Annonce