{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Hvor gør i med hunden/e? {{forumTopicSubject}}

Når i skal på ferie ?
Tager i dem med, eller skal de i pension imens?

Ville aldrig selv sende mine hunde i pension, vores Malcom var det en gang, og han var helt rundtosset da han kom hjem igen.

Så en af vores fælles venner flytter ind, i de 14 dage vi er i kroatien smiley

Hundene er i vante omgivelser, men folk de kender, så det er dejligt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor gør i med hunden/e?
  • #1   12. apr 2008 vi har dem med.
    når vi til daglig går på arbejde og så endelig har fri, har vi lyst til at være sammen med hundene og nyde deres selskab. så vi tilrettelægger ferie på hundenes præmisser.
    skulle de ikke kunne være med har jeg en niece der ind imellem har overnattet her

• #3   12. apr 2008 nu har vi ikke været på ferie mens vi har haft dusty..

men enten bliver han passet ved min mor, eller thomas´s forældre... eller også kommer han med

• #4   12. apr 2008 det er lidt forskelligt:-)
    vi har haft en kammerat til at passe Vanni, da vi skulle til bryllup og ikke ønskede at hunden ikke skulle være alene hjemme, så længe.
    Vi har dog også brugt en pension, som vi faktisk blev rigtig glad for, det var kun 1 overnatning, men Vanni var bare så godt tilpas der:-), men ellers har jo også vores opdrætter, som passer Vanni...

• #5   12. apr 2008 tager ikke på ferie *s*

• #6   12. apr 2008 Har det også bedst med, at hundene er i vante omgivelser, eller hvertfald blandt folk de kender..

• #8   12. apr 2008 Min far gider ikke med på ferie, så han bliver hjemme og passer hunden:-)

• #9   12. apr 2008 Jeg har altid min med, ellers tager jeg ikke afsted. Har kun været væk fra Lilly 2 gange. 1 gang tvunget til Århus i 3 dage, det var et marerit. 2. gang 2 dage og det var det samme. Jeg gør det aldrig mere.

• #10   12. apr 2008 vi skal til italien i år, har overvejet om vi skulle ha ham med, men har bestemt oz for at han skal i pension. Har været ude og besøge dem som skal ha ham i de 14 dage, rigtig dejligt sted og vi skal derud et par gange mere inden ferien. Man hører jo både godt og skidt om pensioner og jeg kan jo bare håbe på det bedste. Han elsker alle andre hunde og mennesker og han var slet ikke utryk ved at gå inde i "boksen" og snuse og snakke med de andre hunde. Så jeg tror og håber på at det kommer til at gå godt.

• #11   12. apr 2008 Privat pasning hvis det er helt umuligt at tage hende med mig...

2 gange har det været nødvendigt smiley Og det bliver nødvendigt igen til jul da vi skal til Norge i en uge smiley

• #13   12. apr 2008 Emma er i pension og det er vante omgivelser for hun er blevet passet der siden hun var ½ år....nu er hun snart 5 år.
    Hun er godt tilpas der og er ikke stresset eller ked af at komme derhen, så det ser jeg som et tegn på at hun har det godt der......ik Tinna ? *GG*

• #14   12. apr 2008 Vi tager sjældent på ferie... Men når vi gør har jeg mine forældre der passer ham... De har selv hund og på på en 4-længet gård med kæmpe have så han får leget og løbet nogle killometer... Han er helt flad når vi henter ham og har haft det noget så dejligt... Vi tager kun på ferie hvis de kan passe ellers bliver vi hjemme... For jeg vil kunne tag på ferie og kunne slappe af og det kan jeg kun når jeg VED at Oscar er i kærlige hænder... smiley

• #15   12. apr 2008 Hun er så sød, min mor, så hun faktisk skriver en lille dagbog over havd de 2 baryler har lavet... Det er bare dejligt... Hun tager ferie når hun har ham... MOR er bare den bedste...

• #16   12. apr 2008 Hov.. rent faktisk var jeg på 2 dages besøg i Birmingham i 2005, der blev Luna passet af en veninde og hendes hund.

• #17   12. apr 2008 hmm nu har jeg selv valgt at få hund og har skam også helt selv valgt at få en hund mere med adfærdsproblemer. såå jeg tager slet ikke på ferie.. kan jeg ikke på nuverende tidspunkt af hensyn til buffy.. men regner da med ud i fremtiden at de skal med på telt tur eller sådan noget..

men skulle det ske at jeg skal besøge noget af min svigerfammilie i spanien. ja så bliver de passet af mine forældre.. (det træner vi ihvertfald på, så håber det lykkes at buffy kan undvære os bare lidt hehe)

• #18   12. apr 2008 Hunden er med -og skulle han af en eller anden grund ikke med på ferie så bliver han passet hos mine forældre.
    Selvom der osse er rigtig gode hundepensioner er jeg ikke så begejstret for at afevere hunden på sådan en:o)

• #19   12. apr 2008 De skal da med begge to smiley

• #20   12. apr 2008 Tager hende da med.... Vega var med i Kroatien i sommer, og hun havde ingen problemer med varmen!! Vi tog selvfølgelig også vores forholdsregler mht. skygge osv. Hun skal da også med til Frankrig til sommer.

• #21   12. apr 2008 Vi har ikke været på ferie i de femten år, vi har haft hund ;o)

Hvis vi tager nogen steder, er hunden med. Og indtil nu har det max været forlængede weekender.

Jeg har virkelig svært ved at forestille mig, at jeg kan sætte min hund i pension. Og jeg tror godt nok han er for besværlig at få i pleje hos familie el. lign.

• #22   12. apr 2008 Sætter dem i pension eller fedter for Lillen,hvis det bare er en weekend smiley

Kommentér på:
Hvor gør i med hunden/e?

Annonce