379 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til Vægt Hjælp til Vægt

hej jeg har en puddel som er ALT ALT for tynd, jeg giver hende al muligt mad lige nu, da jeg arbejder i butik, og får gratis ting. før brugte jeg KUN royal Canin, det tog hun heller ikke på af. jeg brugte både Adult mini, og Junior. intet hjalp. hun spiser okay, det ikke sådan at hun ikke spiser maden, men hvad skal jeg gøre, tager på, er der noget hvor hundende virkeligt tager på af, for hun er som sagt alt for tynd, hun er lille mellempuddel købt som toy puddel, og vejer kun 4,5 jeg kan mærke riben osv, og det vil jeg ikke have hunde som er sådan noget i kan anbefale???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Vægt
  • #1   24. jun 2008 Synes da ikke umiddelbart hun ser for tynd ud på dine billeder

• #2   24. jun 2008 Hvad siger din dyrlæge? Der kan være en medicinsk grund til at hun ikke tager på.

Hvor gammel er hun?

• #3   24. jun 2008 Som René siger så ser hun umiddelbart fin ud på billederne smiley

Det er de færreste hunde (normalvægtige hunde) man ikke kan mærke ribbenene på.

Men hvis du virkelig er bekymret bør du får din dyrlæge til at se på hende smiley

• #4   24. jun 2008 kan du se ribbenene?

• #6   25. jun 2008 hun er 2 år 3 til november. jeg kan ikke se ribende fordi hun er sort med krøller, men hvis hun ikke havde krøller kunne jeg man kan så tydeligt mærke dem, hun har ikke fået ormekur, men kunne da godt være jeg lige skulle give hende noget, for at være sikker på hun ikke har noget der.

Som sagt siger min dyrlæge hun er fin, men jeg vil altså gerne hun får 2 kg mere på....

• #8   25. jun 2008 Helere holde hende på den slanke linie end at rissikere at beskadige led, knogler osv.

2 kilo er virkelig meget for en lille hund at tage på...

• #9   26. jun 2008 ja okay man så et halvt killo må hun gerne tænte ikke lige på de 2 men tusinde tak for hjælpen, det dejligt at høre hvordan i ville gøre.

MVH Annette og Lady

• #10   26. jun 2008 Et højenergi foder kan være en god hjælp hvis ens hund har svært ved at holde vægten, men vær opmærksom på at hun ikke bliver for rund smiley

Men et tjek for orm kan være en god idé smiley

• #11   27. jun 2008 jeg har tænkt på et foder hvor hunden har et stort energi behov, problemet er bare så har jeg fået atvide fra Royal Canins sølger at hundende får mere energi, og synes allerede hun køre på 120 i timen.

Ja passer skam på med rund hed, men vil ikke have andre folk hele tiden tænker giver i den da ikke nok mad. og jeg skal vågne om natten fordi man mærker hendes riben.

Kommentér på:
Hjælp til Vægt

Annonce