Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beroligende Middel....
  • #1   27. dec 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=284562

Denne tråd er startet tidligere - måske kan du finde informationer her smiley

• #2   27. dec 2008 Det eneste beroligende middel der bliver nævnt i den tråd er "bachs blomsterdråber" og en Dap.........

• #3   27. dec 2008 Jeg bruger intet -men bach ville være mit valg hvis der skulle være behov for noget.

Nogen bruger plegicil -men det vil jeg kraftigt fraråde, og HVIS man bruger det, skal det være sammen med stesolid, idet plegicil alene kun gør hunden "sløv i kroppen" -så hunden er altså stadig ligeså bange, men blot ude af stand til at reagere på sin angst

• #4   27. dec 2008 Jeg har købt noget der hedder Serene-UM hos dyrehandleren i Nærum. Derudover, har jeg tænkt mig at give min hund Dr. Bach nødhjælpsdråber !!
    Så søndag til onsdag med Serene-UM og tirsdag og onsdag Dr. Bach !! Det er ihvertfald min plan !

• #8   27. dec 2008 Der skulle være kommet noget nyt:

(link fjernet)

Jeg kender det ikke, og jeg håber heller ikke at det bliver nødvendigt at jeg får kendskab til det, men jeg ved at Jeanette med Luna har købt nogle:-)

• #9   27. dec 2008 Hej. Jeg har før brugt bachs blomsterdråber og en Dap. Dog pga min hund havde alenehjemmeproblemer. Men ingen af tingene havde altså nogen effekt.

• #10   27. dec 2008 vi bruger intet for Calli er ligeglad med det hun ligger bar lige så stille og sover eller ligger i sofaen, hun er totalt ligeglad:)

• #12   27. dec 2008 Jeg har købt Zylkene til Fie - det er åbenbart et nyt middel på markedet. Jeg havde en lang snak med min dyrlæge om det - da Fie jo også har epilepsi. Hun anbefalede zyklene da det skulle være angstdæmpende istedet for nervedæmpende. De nervedæmpende midler ville sandsynligvis medføre et anfald for Fie og det er da det sidste vi ønsker for hende.
    Vi ved ikke om pillerne bliver aktuelle - men vi kan aldrig vide om hun har en god eller en dårlig dag nytårsaften.

• #13   27. dec 2008 Der er 27 forskellige tråde om det *S*

Men jeg har købt Zylkene i år.. Har dog Go'Nat liggende som back-up...

• #15   27. dec 2008 haha Mette, havde ikke set, du havde nævnt mig *GG* Men ja, jeg har købt zylkene.. Jeg har en veninde, der har 2 gårdhunde.. De virker på den ene, men ikke den anden, så jeg tror også det er meget individuelt fra hund til hund.

• #16   30. dec 2008 Zylkene har desværre ikk nogen virking på min hund.. -Eftersom det er det nyeste på marked kunne man jo håbe det var dét eneste rigtige!
    Jeg giver Jeanette og Luna ret (Skrevet: 27-12-2008 22:17:52)
    Zylkene har en meget individuelt fra hund til hund!
    Jeg vil klart prøve nogle af jeres råd! (plegicil+stesolid er umiddelbart min favorit)

• #17   30. dec 2008 Kasper -hvorfor er plegicil din favorit?

JEG ville da mene det gælder om at "dope" hunden mindst muligt (helst slet ikke hvis det dur for ens hund), men self så nytåret er udholdeligt for hunden.
    Plegicil + stesolid er jo nærmest den hårdeste medicinering. Jeg vil da foretrække at min hund trods alt kan hænge sammen og være så normal som mulig, uden at tåge rundt i en halv eller hel bedøvet tilstand.

• #18   2. jan 2009 Julie -jeg forstår bare ikke man vælger den "hårdeste" form for beroligende/bedøvende, medmindre self andet ganske enkelt ikke kan gøre det.

En hund der er panisk angst og slet ikke kan fungere ville jeg da absolut overje det til. Men til en hund der blot er lidt usikker og utryg, ville jeg da vælge en mildere løsing til, og så kan hunden jo i samme omgang finde ud af at det faktisk ikke er så farligt, fordi den stadig kan fatte hvad sker omkring den

• #19   5. jan 2009 Kære Michelle..
    Som du kan se er mit indlæg skrevet 30-12-2008
    -Dvs. 24 timer før det for alvor går i gang !
    Jeg valgte Plegicil (Acepromacin) & stesolid fordi det lød umiddelbart til at være det eneste rigtige når man skulle bruge en her og nu løsning.
    Løsning= En hund der er 100 % afslappet og sover sig ind i det nye år.

Begge mine Shiba’er reager på fyrværkeri-lyde når de er indendørs, dog er skud og ’larm’ som helhed ikke et problem for dem i det fri.
    Jeg prøver ikke at få min hund til at slappe af; for det kan han ikke nytårsaften. –Derimod få ham til at sove uden at være bange for den reaktion han vil få af Acepromacin og Nytårs-bragene!
    Håber alle hunde (-og ejere) har haft en godt og roligt nytår..

Kommentér på:
Beroligende Middel....

Annonce