2.606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Beroligende middel - Anxi Calm, Serene-Um, eller? Beroligende middel - Anxi Calm, Serene-Um, eller?

Hvad er jeres erfaringer med de forskellige midler?

Det er tænkt som brug til en hund med ret stor angst overfor andre hunde - i håb om, at det kan give større kontaktbarhed i en periode, så træningen (BAT + desensibilisering) får bedre og hurtigere effekt?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beroligende middel - Anxi Calm, Serene-Um, eller?
  • birgit n
    birgit n Online Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 34 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.478
    #1   2. mar 2017 Det kender jeg ikke, mine hunde får aldrig noget Beroligende. smiley

• #2   2. mar 2017 Serene har jeg god erfaring med da det tog rigtig meget af min bette røvs angst nytårsaften. smiley
    Meeen det virker ikke på samme måde på alle hunde nogen hunde tager godt imod det andre reagere ikke ret meget på det.

• #3   2. mar 2017 Jeg ville være nervøs for om den sløver for meget i henhold til indlæring

• #4   2. mar 2017 Jeg kender flere, der har reageret godt på Bachs stressdråber. Det påvirker ikke almentilstanden.

• #6   2. mar 2017 Jeg har brugt Kalm og zylkene. Det sløver ikke og på nogle hunde hjælper det super, på andre har det ingen effekt.

Bachs har jeg ingen erfaring med, det er lidt for langhåret til mig.

Hvis hunden er meget nervøs og de nævnte midler ikke virker, ville jeg prøve nogle af de receptpligtigte angstdæmpende midler (sammen med træning).

• #8   2. mar 2017 jeg kører et forsøg med det store skrummel og bachs stress dråber, han kører temmeligt op på vores ture i nærområdet, det vælter rundt med løbetidstæver, og han er møg svær at få kontakt til, og sådan et skrummel med målrettet iver og firhjulstræk er pænt belastende.

jeg har forsøgt lidt af hvert, og har givet dråberne et skud.
    det fungerer faktisk rigtigt godt, han er til at få kontakt til, og turene er blevet hyggelige igen, uden at vi behøver at flygte i skoven eller stranden når tæverne er i bunke-løb.
    han er ikke sløv på nogen måde, men stressen er klart nede på et minimum.

• #9   2. mar 2017 Birgit

Og ts kan bruge dit indlæg til.....??? smiley

Anibio har også noget beroligende, hov nåja det er anxi calm den har du nævnt

• #10   2. mar 2017 Jeg har bedst erfaring med Anxi Calm, synes det er det der virker bedst på mine hunde. Har også prøvet med zylkene og Bach, men det har ikke så god effekt som Calm.

• #12   3. mar 2017 Tak for jeres input.
    Det skal lige siges, at jeg HAR afprøvet Bach i en lang periode, og også har prøvet Lasota-halsbåndet, og det kan godt være, at det har en lillebitte smule effekt, men ikke nok til, at det gør en forskel. Så indtil det bliver muligt at flytte på landet, så der kan komme mere ro omkring ham, så bliver jeg nødt til at afprøve noget andet.

Jeg lavede en lille beregning den anden gang. Der bor over HUNDREDE hunde indenfor en radius af 500m fra vores havelåge, så der er ikke noget at sige til, at dagene bliver rigtigt svære indimellem, selvom jeg gør alt hvad jeg kan, for at køre ud/væk mindst én gang om dagen. Og det betyder jo så også, at stressen aldrig for alvor kommer ud af kroppen, før den bliver trigget igen.

• #13   3. mar 2017 Jeg havde bedst erfaring med baldrian til Buddy, men tror, det er meget individuelt, hvad der fungerer bedst.

• #14   3. mar 2017 Orv ja Sarah - Baldrian havde jeg da helt glemt. Men er der ikke også baldrian i Bach´s dråber? Det tror jeg faktisk..

• #15   3. mar 2017 Vist ikke i nødhjælpsdråberne, men der er vist forskellige typer. Er ikke super meget inde i dem.

https://www1.matas.dk/bach-rescue-remedy-20-ml

Kommentér på:
Beroligende middel - Anxi Calm, Serene-Um, eller?

Annonce