{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.773 visninger | Oprettet:

Hvor blev Joy og Mickey tråden af ? {{forumTopicSubject}}

Nu kan det godt være jeg er lidt tung at danse... Men i en af vores grupper var en tråd om de her to hunde som er blevet stjålet, der blev skrevet at tråden blev slettet på søndag, hvorfor ved jeg ikke...

Der var mange der fulgte tråden og jeg fulgte den tæt, men hvor er den jeg kan ikke finde den... Er jeg den eneste ? Eller er jeg bare lidt tung i dag pga jeg er syg smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor blev Joy og Mickey tråden af ?
  • #1   11. feb 2009 Anja - jeg har selv slettet den, da adm. fra den gruppe tråden var i, har skrevet til mig at mange melder sig ud hver dag af gruppen pga af sådanne tråde da de ikke hører til i gruppen.
    Jeg vil så lige gøre opmærksom på at Joy og Mickey stadig er savnet.

• #2   11. feb 2009 Hører tråden ikke til i gruppen, hvilke tråde gør så kan det godt være jeg spørger lidt dumt hehe...

Men så er jeg da ikke så tung at danse med alligevel hehe...

• #3   11. feb 2009 Synes at det er latterligt at den er slettet fra gruppen. Kan ikke se hvad den gruppe så skal gøre godt for :o(

• #4   11. feb 2009 Hvad er det da for noget pis. Dine hunde er efterlyst ergo hører det til i gruppen... Sikke noget bæ at fyre af...

• #5   11. feb 2009 Der må ikke diskuteres i gruppen, sådan som jeg har forstået det.

• #6   11. feb 2009 Ej men for pokker der var en masse gode idéer og søde mennesker der forsøgte at hjælpe...

Hvis den ikke må være i den gruppe ved jeg ikke hvad gruppen så er til for også melder jeg mig ud, det er helt sikkert...

• #7   11. feb 2009 Admin i den gruppe burde da snart være klar over at det er på grund af vedkommende selv, at mange melder sig ud af gruppen.....

• #9   11. feb 2009 Ja plus der var nok flere der holdte ekstra øje pga den og måske nu tror de er fundet

• #10   11. feb 2009 Der var en del info omkring dognapperen som Britta ikke kan ligge i forum pga. udhængningsreglen ...

• #11   11. feb 2009 Tråden var vist over 5000 gange, det viser bare at vi er mange der fulgte den ...

• #12   11. feb 2009 Hvad er dog det for en gruppe den tråd har været i? Jeg synes det lyder mærkeligt at man ikke kan have en tråd med efterlyste hunde /-8

• #13   11. feb 2009 Rigtig mange... Jeg har meldt mig ud

• #14   11. feb 2009 Jeg er lavet en gruppe for os der vil hjælpe... Meld jer så ind så vi kan hjælpe så meget vi nu kan www.hundegalleri.dk/grupper/joyogmickeyskalfindesnu

• #15   11. feb 2009 Det har hun da været meget åben omkring

• #16   11. feb 2009 Hvad er det egentlig på side 9 jeg kan ikke finde det ?

• #17   11. feb 2009 Hvorfor er det at der ikke bare laves en ny gruppe med samme formål, istedet for at en eller anden magtsyg, selvfed klovn skal have succes med at dreje fokus væk fra det gruppen egentlig handler om?

• #18   11. feb 2009 Mike... Det har britta aldrig lagt skjul på... Men det ændre ikke på at hendes hunde er forsvundet... Og hvad bilder du dig ind at ligge sådan nogle ting ud. Oven i købet i en tråd som ikke engang er oprettet af britta selv....

• #19   11. feb 2009 Øhhh, hvad nyt er der i det.... Britta har da fortalt åbent om sin x...... men hvad kommer firmaet tråden ved?
    Og giver det personen ret til at tage Brittas hunde???

• #20   11. feb 2009 Mike - jeg vil lige sige at Britta skam har fortalt hvordan tingene hænger sammen

og jeg har nu meldt dig til HAerne for udhængning
    da du linker til adresse tlf nummer osv

• #21   11. feb 2009 Der står bor sammen med og intet andet.. Det er under lavmålet Mike !

• #22   11. feb 2009 Jah det har hun aldrig lagt skjul på. Ikke om jeg vil være med i den omtalte gruppe mere. Og ja jeg ved at mange har meldt sig ud men det skyldes ADMIN's måde at køre gruppen på ... FØJ !!

• #23   11. feb 2009 mike - vil du være så venlig at fortælle mig hvor der står i den artikel at jeg har været gift med Mogens og at han har været medarbejder af mit firma???
    Det er da fuldstændig din opfindelse.
    Jeg har klart tidligere skrevet at Mogens var min ex kæreste og medarbejder i mit firma og det er sandheden og intet andet. Så synes jeg du skulle gå ind i cvr registret og tjekke der.
    Lad være med at bringe løgnhistorier til torvs du ikke kan forsvare.

• #24   11. feb 2009 Hold da op..... hvor er det dog et "lousy" indlæg...)o:

• #25   11. feb 2009 Jeg er ude af den gruppe der nu det er helt sikkert...

Britta jeg har lavet den gruppe der så håber jeg det hjælper...

• #26   11. feb 2009 Bingo, Beanmor*

• #27   11. feb 2009 Heeeeeelt enig med Beanmor ;o)

Britta - håber virkelig snart der sker noget i den sag så du kan få dine hunde tilbage :o(

• #28   11. feb 2009 de sidder 10 hjælpeadmins i gruppen og besttemmer ligeså meget som jeg, og det er meget meget få beslutninger jeg tager alene, gruppen er til for dyrenes skyld, men uanset hvor godt det bliver gjort er der altid en gruppe der mener det modsttte, så skal gruppen åbnes - så skal den lukke.
    så skal reglerne holdes til punkt og prikke, så skal der bare kunne siges hvad man vil.

ja det er er ikke nemt at blive klogt på.

• #29   11. feb 2009 Anja - tak for den nye gruppe, håber der bliver mange medlemmer der stadig vil være med til at holde øje med Joy og Mickey. Jeg har meldt mig ind.
    Til alle I andre - ja, jeg har fortalt hvordan forholdet til Mogens var og har holdt mig til sandheden hele tiden og beklager da meget at en for mig fuldstændig fremmed kan finde på offentlig at hænge mig ud som løgner, for det er bare ikke i orden. Håber I vil støtte op om den nye gruppe Anja har lavet.

• #30   11. feb 2009 Fair nok mike at reglerne skal overholdes. Det anderkender britta også i hendes svar til trådstarter... Også kommer du igen med så luset en besked hvor du oven i købet ligger personlige oplysninger ud i en offentlig tråd som slet ikke handler om den oprindelige tråd, men blot om hvor den er blevet af... Fy hvor skulle du skamme dig.

• #31   11. feb 2009 Jeg er fluks indmeldt i den nye gruppe, - håber virkelig at kunne hjælpe, - på den ene eller anden måde...

• #32   11. feb 2009 Det er da en udhængning der vil noget!

• #33   11. feb 2009 mike du må virkelig undskylde men for mig at se så har britta,s hundes forsvinden da intet med hendes firma at gøre eller hendes x kæreste MED mindre at du måske ved at det skulle have noget med ham at gøre

• #34   11. feb 2009 Rottedronningen - jo selvfølgelig - øjeblik..

• #35   11. feb 2009 He, he, som sædvanlig ikke den hurtigste knallert på havnen ;o))

• #36   11. feb 2009 Simba: Jeg vil gerne bede om info. Jeg er lidt tabt her kan jeg se

• #37   11. feb 2009 Altså folk der skriver at det er fordi man er tyk man indmelder sig, tror jeg ikke tager det her seriøst

• #38   11. feb 2009 Mike - hvad - hvorfor og hvornår I gør hvad i jeres gruppe vedkommer ikke mig og hvilke problemer det medfører for dig er jeg nok også ret ligeglad med, men jeg er ikke ligeglad med at du direkte lyver om mit privat liv, som du intet ved om og jeg vil nok mene at det mindste du kan gøre er at give mig en offentlig undskyldning.

• #39   11. feb 2009 Hold da op hvor jeg synes det her er ledt over for Britta, Mike det er simpelthen under bæltestedet det du gør.
    Hundene er stjålet, godt nok af en eks fyr og ikke mand, men hundene står i Brittas navn, så lovmessig er det hendes uanset hvad.
    Der er så mange der har fulgt med i denne tråd, hvorfor mon, fordi man gerne vil se en lykkelig udgang på historien, og især for hundene.
    Hvis to stjålne hunde ikke hører under denne gruppe , så ved jeg snart ikke hvad, antal af besøgende viser vel at det gør, skal der så sidde en lille flok administrator og lege konger føj siger jeg bare, jeg vil ikke være med i sådan en gruppe, men er glad for at Anja har oprettet en ny, hvor man kan følge med.
    Britta vi er mange der støtter dig, og vil blive ved med det til hundene er hos rette EJER, nemlig dig.

• #40   11. feb 2009 Anja og Mads...
    ??

• #41   11. feb 2009 Tibetansk

Jamen det er en der har meldt sig ind der er kommet med den grund

• #42   11. feb 2009 Ok.... forstod ikke hvad du mente...((o:

• #43   11. feb 2009 Jeg vil så også lige nævne for dem der er på FB ,er der også en gruppe derinde , så støt om omkring dette ,det andet vil jeg ikke udtale mig , andet ind det britta siger er korekt efter hvad jeg ser.
    Kjeld

• #44   11. feb 2009 I støtter godt om gruppen tak for det... Spred endelig budskabet...

Hej Muddy sikke en smøre

• #46   11. feb 2009 Så er jeg meldt ud og ind i den rette gruppe nemlig Anjas

• #48   11. feb 2009 Jeg er nok lidt tung at danse med men hvor bliver jeg medlem af denne gruppe
    Kjeld

• #49   11. feb 2009 så har jeg også meldt mig ud,.

det her er sku under al kritik

• #50   11. feb 2009 Kjeld

Tryk på linket og i højre side står der meld dig ind

• #51   11. feb 2009 osse mig og meldt mig ind i den rigtige. føj siger jeg bare

• #52   11. feb 2009 Har fundet den det er sku nok aldren unskyld.

• #53   11. feb 2009 Mike har åbenbart slettet hans indlæg, hvor han skriver urigtige private oplysninger om Britta, er det fordi nye der kommer til denne tråd ikke skal opdage hvor useriøse denne gruppe han er admin for er og melde sig ind i den anden gruppe?????

• #54   11. feb 2009 Muddy

Nej det er jo udhængning og det kan man blive slettet for eller komme i fryseren smiley Så udhængner du mig melder jeg dig hehe

• #55   11. feb 2009 Det burde man s..... også blive slettet for, man skal ikke bare fyre noget af om andre før man ved om det er sandt, jeg ville blive stik tosset, eller jeg er stik tosset på Brittas vejne.
    Tror Britta har det hårdt nok ved savnet af sine hunde, til hun synes det er sjovt at der direkte bliver skrevet urigtige oplysninger om hendes firma og privatliv

• #56   11. feb 2009 Pas på blodtrykket smiley

• #57   11. feb 2009 gud hvor snakkes der dig grimt her.. synes det er under lavmålet at i sidder og kalder hinanden for selvfede klovne og hva der ellers ka komme ud adf jeres fingre og over tastaturet..
    hvis i er så utilfreds med gruppen så fint nok, men så meld jer ud og lad det ligge.. det er trods alt kun internettet dette her og ikke den virkelig verden..

• #58   11. feb 2009 Gæt hvem - da kan jeg da love dig alt om at det er den virkelige verden, når man tillader sig at hænge mig og mit firma ud offentlig. Bryder du dig ikke om tråden, så hop ud af den.

• #59   11. feb 2009 Gæt hvem

Ja ved mange emner er det her bare internettet, men det den her tråd omhandler betyder meget i Brittas virkelige verden...

Og gruppen der omtales burde vel være til netop for at hjælpe Britta

• #60   11. feb 2009 Gæt hvem: Man hænger ikke folk ud, uden grund og kommer med løgne.. Færdig! Det breder sig længere end nettet når man sætter personlige oplysninger op.

• #61   11. feb 2009 Gruppen er nu lukket så i skal skrive til Britta eller mig for at blive medlem

• #62   11. feb 2009 "bare internettet" ????.....det er sku Britta´s liv...Britta´s virkelighed.....Britta´s mareridt.....Britta´s kamp......så det er ikke "bare" noget som helst......det er den virkelige verden.

Vil gerne have et link til den NYE gruppe......vil ikke risikere, at ende i den anden med sådan en "ledelse"...kors :o(

• #63   11. feb 2009 Smilende Susie

Har du modtaget indbydelsen ?

• #64   11. feb 2009 Hmm, har heldigvis ikke læst den tråd hvor at Britt er blevet hængt ud offentlig, og det er jeg da virkelig også glad for. Hvad er det da for noget pis. Og det med hendes eks hvad har det med sagen at gøre, udover at det er ham der har taget dem. Suk. Håber virkelig at det her får en god slutning en dag, og vil meget gerne følge vider i sagen. Anja og Mads: Kan jeg også godt få æren af at være med (o: ?

• #65   11. feb 2009 Jeg melder mig sgu også ud af begge de grupper jeg er i med ham som admin. Sidst jeg spurgte om en regel kunne blive taget til efterretning, på en høflig og pæn måde, fik jeg pb´er om hvem fanden der havde meldt mig ind selvom han selv havde inviteret mig i sin tid.

Da jeg svarer at jeg aldrig har været smidt ud af gruppen, og hvad det skyldes han lige pludselig farer sådan op, får jeg intet svar ingen forklaring eller noget. Intet! Det er sgu dybt uprofessionelt at opføre sig på den måde.

• #66   11. feb 2009 Britta: nu har jeg ikk nået at se dit firma er blevet hængt ud..:( men beklager hvis i misforstod mig..
    mente bare at det med at folk kører op over at tråde blir slettet i gruppen er noget man lige må komme over da det er nettet..

MEN BEKLAGER HVIS I ALLE MISFORSTOD DET JEG SKREV.. smiley

• #67   11. feb 2009 Gæt hvem

Nu skal du lige tænke på den tråd var en der kunne hjælpe hende til at få hundene hjem, som mange fulgte, nu er den væk og det er da skidt bare fordi den gruppe du er ha'er i ikke synes den lige skulle være der...

Og det er ikke bare nettet de hunde er Brittas liv

• #68   11. feb 2009 gæt hvem - ja nu var det tilfældigvis en adm fra en gruppe du selv er hjælpeadm for, så der kan du jo spørge om hvad det var for noget svineri vedkommende lavede.

• #69   11. feb 2009 til jer der har sendt mig nogle rare pb's og sms'r til jer der har mit nr vil jeg nu forklare hvad jeg mener..:
    jeg vil nu gentage at jeg er ked af at nogen er blevet hængt ud og det har jeg ikke lige opfattet.. men at stemmetråde osv jo slettes i gruppen hvis man lige ser reglerne smiley
    så for at obsumerer var min internet kommentar ikke til det med Brittas liv eller firma hunde osv- ved faktisk ikk engang hvad det handler om:/
    men derimod var min kommentar til det generelle brok om grupperne mike har..:)

• #70   11. feb 2009 Tjeaz - du skulle være indbudt i gruppen nu

• #71   11. feb 2009 Gæt hvem

Gider du så være sød at fortælle mig hvad den gruppe går ud på som er omtalt... For jeg er ret uforstående

• #72   11. feb 2009 Britta: jeg har lige spurgt derinde..

• #73   11. feb 2009 Anja....jep har fået den ...takker :o)

• #74   11. feb 2009 Britta: jeg spørger nu så jeg kan forstå hvad dette drejer sig om præcis

• #75   11. feb 2009 Gæt hvem: hvorfor skal vi lade det ligge når det tager så meget overhånd. At vi diskuterer noget der foregår på denne side, herinde, kan jeg ikke se hvad har med at gøre, med at det ikke er "den virkelige verden"?

Det er herinde det er foregået og herinde vi brokker os. Fuldt offentligt, så personen det er rettet mod kan deltage hvis vedkommende ønsker det. Det er da som det skal være.

• #76   11. feb 2009 chevie: det må i også hellere end gerne.. men nu tænker jeg bare på stemmertrådene der blir slettet osv som mange sender hade pb'er om..:) alle er velkommen til at diskuterer alt- ytringsfriheden findes..
    men selve tråden dette omhandler ligger jer alle helt frit for at diskuterer.. jeg har ikke fået læst den omtalte helt og kender ikke baggrunden så det er jeg ved at få styr på nu:)

• #77   11. feb 2009 Gæt hvem

Jeg har svaret din pb

• #78   11. feb 2009 gæt hvem - øh hvad er det du spørger om?

• #79   11. feb 2009 Hold da op... sikke et enevælde der kører i den gruppe... og at træde på et menneske, der i den grad ligger ned... det burde alle holde sig for gode til.
    Britta... jeg føler med dig og håber på en snarlig løsning... det må være ulideligt at være dig i sådan en situation.

• #80   11. feb 2009 Måske vi lige skulle prøve at give Gæt hvem en chance, hun er trods alt den eneste der bare prøver at finde ud af hvad der foregår... At hun måske kommer med lidt uheldige kommentare hvor vi læser det med andre øjne, måske fordi vi er meget oppe og kører over det hele...

Skal vi ikke lige prøve at trække vejret... smiley

• #81   11. feb 2009 jeg er hjælpe admin for forsvundne og bortløbne hunde.

og hvis det er der tråden er slettet fra . og hvis det er den tråd jeg mener det er .
    så er den slettet men det blev den i samarbejde med alle adminer i gruppen.

jo man må efterlyse sine dyr der .
    men den tråd jeg tænker på er det en der har fået stjålet sine hunde . og hun ved hvem det er ..

men til sidst gik tråden jo enlig ikke ud på at finde de hunde .
    men på at køre hævn og mere på den person .
    tråden handlede til sidst ikke om det tråden var startet med .
    så derfor blev tråden slettet ..

men jeg håber at hundene bliver fundet .
    og når en tråd der er kørt så lang tid og er blevet så lang .
    bliver tråden taget op til en handling af adminerne i denne gruppe .
    så den admin der har slettet tråden har gjort det i samarbejde med de andre adminer i gruppen.

• #82   11. feb 2009 Bonnie...

Grunden til tråden blev ødelagt til sidst var pga en person og i følge jeres regler burde det være ham der var slettet og ikke tråden...

Jeg ved ikke hvad vi skal bruge en gruppe til hvor hvis hundene ikke findes nu, ja så sletter vi tråden...

Der var så mange der fulgte tråden og kom med idéer til hvordan man kunne få politiet i gang eller få hundene hjem... Det hele havde jo med hundene at gøre...

• #83   11. feb 2009 Britta: til dig vil jeg sige jeg er ked af alt det du har måttet opleve, og jeg kan godt forstå du synes det er hårdt

til jer andre: jeg er ked af i ser mike som så magtliderlig en satan som mange har skrevet til mig han er, men på trods af alt det er han en ven af min kæreste og jeg. vi kan alle begå fejl, og mange tror sikkert han er hjerteløs. men han er virkelig et varmt menneske som altid har rakt hånden frem når jeg har behøvet hjælp..

Nogle gange tror jeg internettet er godt på den måde at vi kan lære hinanden at kende herinde, mødes med hundene og gøre stor nytte.. desværre ser jeg også meget had der kan opstå herinde, misforståelser som man så tit kan havne i, folk der træder på hinanden osv.. gid vi alle bare ku enes- men det er vidst ikke menneskets natur..

håber i får en god aften, så vil jeg smutte ud herfra før jeg får trådt flere over tæerne og får flere grimme beskeder hist og pist

• #84   11. feb 2009 Anja og Mads
    det var ikke kun pga af ham .
    men tråden fik en hel anden drejning end lige at bekymre sig om at finde de hunde..
    den kørte på så mange andre ting end lige de hunde .
    om hævn
    og mere .
    den var gået for lang.

men hun kan jo oprettet tråden igen på ny også håbe på at tråden bliver kørt til fordel for at finde de hunde .

• #85   11. feb 2009 Jeg ved ikke hvad det er for noget hævn du snakker om

• #86   11. feb 2009 Bonnie - nu var det mig selv der slettede tråden i dag, da gruppens adm gjorde mig opmærksom på at mange meldte sig ud af gruppen på grund af tråde som min og det vil jeg da ikke være skyld i.
    Tråden handlede da ikke om hævn, den handlede om hvordan det var muligt at få hundene hjem igen og hvilke midler der kunne tages i brug for at råbe myndighederne op, da det er et tyveri der er begået, så jeg forstår ikke det du skriver, du kan umulig ha´ fulgt tråden.

• #87   11. feb 2009 jeg fulgte den noget af vejen .
    men stoppede med at følge den da jeg selv kunne se at den var kørt af sporet der . og det er da noget siden jeg stoppede .

men synes da du skal oprette en ny tråd om dine hunde . og hold emnet på de hunde .
    men hvis politiet eller myndihederne ikke kan eller vil gøre noget .
    er det svært for andre at kunne hjælpe .

• #88   11. feb 2009 Synes det er en ringe måde at køre en gruppe på og som HA'er i en gruppe så følger man de aktive tråde så man kan gribe ind så den ikke kører af sporet i stedet for at slette den.

Næste gang en får stjålet sine hunde kunne man have henvist til tråden så denne også kunne få gavn af alle de gode råd men nu er de væk ...

• #89   11. feb 2009 Sanne - ja du har fuldstændig ret, der var nemlig mange gode råd, som andre kunne ha´ brugt, men sådan skulle det så ikke være og man må jo så bare håbe, at skulle en anden være lige så uheldig som mig at få sin hund stjålet at vedkommende så sætter en efterlysning i åben forum, så vi alle har mulighed for at give disse råd videre.

• #90   11. feb 2009 Britta. Du skulle vel ikke have gemt en kopi af tråden, som du kan smide ind i den anden gruppe?

• #91   11. feb 2009 Nu er musikken - jeg har den men jeg ved ikke hvordan jeg for den over i gruppen.

• #92   11. feb 2009 Britta P
    Du er velkommen til at oprette en ny tråd om dine hunde .
    kan være der kommer flere råd du kan bruge .
    for når tråden også er blevet så lang som din var samt den var røget lidt af sporet .
    kan det være at det er nemmer for folk at komme med noget hjælp .
    så opret en ny tråd . så må vi håbe den går bedre smiley

• #93   11. feb 2009 Du skal bare markere det hele højreklikke på musen trykke på "kopier" gå ind i gruppen oprette emne, højreklikke og trykke på "sæt ind" så er den i gruppen smiley

• #94   11. feb 2009 Jeg må indrømme at jeg godt kan forstå tråden i efterlysnings gruppen blev slettet.... Det der sætter mit pis i kog er at mike her i tråden fuldstændig ude af trit med al pli og omtanke går ind og laver et meget voldsomt personlig angreb på britta og hænger hende ud som en løgner samt linker til personlige oplysninger. Og det på trods af at britta intet sted til at begynde med brokker sig, beklager eller anklager over at hendes oprindelige efterlysning er slettet... Hun svarer blot denne trådstarter på hendes spørgsmål.... Hvor er efterlysnings tråden blevet af..... Det finder jeg direkte ulækkert og jeg ville skamme mig i den grad og skynde mig og give en personlig undskyldning...

• #95   11. feb 2009 Bonnie - jeg vil aldrig få lyst til at melde mig ind i den gruppe igen, for jeg har selvfølgelig slettet mit medlemskab, jeg kan ikke arbejde med folk der lyver.
    Nu er musikken - den skulle være på vej.
    Hundemutter - tak

• #96   11. feb 2009 Smukt Britta! smiley

• #97   11. feb 2009 Hold da op der er rav i den. Må man lige få info om hvad det er for en gruppe der åbenbart er så usmagelig?
    Den vil jeg da helst undgå...

• #98   11. feb 2009 hundemutter - Så kom min elskede hjem .
    havd der er sket imellen Mike og Brita kan jeg ikke udtale mig om ,
    og det synes jeg de må tage sammen selv privat og ikke i en oflig tråd .

jeg kender kun Mike som en utrolig sød og rar og varm fyr der går helhjertet ind for dyrene .
    og jeg ved han vil gå igennem ild og vand for at redde de dyr der lider nød .
    og jeg kun har oplevet Mike som en høflig og rar person .
    men jeg skal ikek kunne sige hvad der er sket imellen Mike og Brita.
    men synes de selv skal klare det privat ..

• #99   11. feb 2009 Tak for info smiley

Jeg havde en invitation liggende fra den gruppe som jeg ikke har haft tid til at se på endnu.
    Men efter den reklame den får i denne tråd, tror jeg at jeg vil holde mig væk. Det lyder ikke som en gruppe for mig.

• #100   11. feb 2009 Bonnie - det ville også være meget nemt, for Mike skal bare gi´ mig en undskyldning i denne tråd for at hænge mig ud som en løgner, med firmanavn og det hele, så let er det.

• #101   11. feb 2009 Til Britta
    Jeg mener nu fordi der er en hj A der for lidt dårlig smag i munden, så lad være med at oprette flere tråde nu , vi har som støtter dig mulighed for at komme med det vi mener i to forum nu , og der kan vi følge det nu og som jeg har skrevet dig på begge jeg føler med dig, så skal man ikke også høre sådan noget som sker lidt ofte herinde , hvad jeg mener er kedligt, og Gæt hvem det kan godt være han er i dine øjne er en sød person, og er det måske også men her er han helt på et sidespor sammen med de andre, pas på i ikke bliver små konger.
    Hilsen Kjeld

• #102   11. feb 2009 Bonnie:
    Nej selvfølgelig kan du ikke sige hvad der skete.... for mike har jo slettet sit indlæg.... og det var bestemt ikke et varmt og sødt skrevet...!

• #103   11. feb 2009 Bonnie uanset hvor sødt et menneske er så mener jeg at man skal holde sig til sandheden, og hvis man ikke kender den, skal man ikke udtale sig.
    Man recikere at ødelægge folks firma og privatliv på denne måde, og det tror jeg ikke der er nogen der ville synes om.

• #104   11. feb 2009 Lene K
    det har du fuldstændig ret i . enig der.
    men jeg tror nu ikke at det var Mike hensigt at hænge nogen ud .
    tror mere på han ville give en forklaring på hvorfor at politiet og myndighederne ikke vilel gøre noget ved sagen .
    ved at sende det link .
    og uden at tage nogen i forsvar .
    så folk kunne se at når der er tale om eks mand så kan og vil politi og myndihederne ikke gøre noget ..
    så jeg tror enlig at det var det budskab Mike ville sende ..

• #105   11. feb 2009 Bonnie: Det var jo i denne tråd Mike valgte at gå på Britta, altså i offentlig forum, med sine beskyldninger. Så er det da her den skal tages og ikke privat bare fordi han har valgt at slette sit indlæg og stikke halen mellem benene.
    Britta skylder ham INTET. Og at oprette en tråd i den gruppe eller være medlem er jo spild af tid når den køres som den gør, og det er synd når formålet med gruppen er så vigtigt :o(

En undskyldning er da det mindste hvis Mike er en så reel person som færre og færre vælger at mene ...

• #106   11. feb 2009 Jeg vil gerne være med i den nye gruppe

• #107   11. feb 2009 Bonnie: Han beskyldte hende for at føre nogen bag lyset, for at lyve. Han kan IKKE komme uden om den undskyldning og det indlæg kan IKKE bortforklares som postet i god tro ...

• #108   11. feb 2009 Sanne M

jeg har ikke set hans tråd ..
    men den er jo slettet siger i jo .
    ja så må vi se om han kommer på banen ...

• #109   11. feb 2009 Det er dog utroligt som nogen mener de skal undskylde for andre eller prøve at forklare noget på andres vegne.
    Det ville klæde Mike at "mande" sig op og komme ind i tråden..... med en undskyldning!!

• #110   11. feb 2009 ok sanna M
    jeg har ikke læst hans tråd .

men jeg håber da at de finder ud af det :=

• #111   11. feb 2009 Bonnie det kan da godt være du har ret, men hvorfor kommer han så ikke på banen med en undskyldning, fakta er jo han har fortalt noget der ikke passede.
    Os der har fulgt tråden kan stadig ikke forstå uanset om det er ens eks,en nabo, en bror eller hvem pokker det er der har stjålet ens hunde, og man har papirer på at hundene tilhører vedkommende, at det så ikke bliver betragtet som tyveri, i prinsippet er det fuldstændig ligegyldig hvem der har stjålet dem.
    Hunde bliver åbenbart ikke betragtet som noget som helst her i danmark, det er jo nok også derfor der bliver stjålet så mange.
    Tråden der var oprettet synes jeg gik meget op i hvordan man kunne hjælpe og komme med gode ideer, og man kan nok ikke altid helt undgå der kommer nogle uheldige kommentarer, men man skal huske at se indlægget som en helhed, og mit indtryk var at mange fulgte med for hundene og Brittas skyld

• #112   11. feb 2009 Din og min - du er hermed indbudt.

• #113   11. feb 2009 Bonnie: Det var et indlæg i denne tråd ikke en seperat tråd ...

• #114   11. feb 2009 Lene K

Hvis man har boet sammen med en i 5 år eller gift . kan politiet ikke gøre noget ..

jeg havde en bil i mit navn på kontrakt og på vægtafgiften stod mit navn .
    min eks tog bilen da vi var gået fra hianden . jeg ringede til politet og de ville intet gøre da vi har boet sammen i over 5 år .
    det eneste jeg kunne var at melde forsikringen fra .. og intet andet .

• #115   11. feb 2009 Bonnie - det du skriver er ikke helt rigtigt for det skal i retten og afgøres der og det ville det med din bil også kunne komme, men det tager flere år og da hundene er 10 og 12 år, ja så har de altså altid været mine.

• #116   11. feb 2009 Britta P

Jeg har send en pb til Anja og Mads for at blive inviteret. Men hvis du også kan invitere, vil jeg da også lige spørge dig smiley
    Nu er det jo selvfølgelig dine hunde, så det er kun passende...

• #117   11. feb 2009 Bonnie nu er det ikke din pligt at forsvare en anden men jeg tag hatten af for det , men jeg mener nok at i skal få fat i Mike så han lægger en undskyldnig.

• #118   11. feb 2009 Britta P
    politiet vil stadig ikke gøre noget ved det .
    ja man tage personnen i retten . men der er det ikke politiet du skal have fat i men en advokat . så køre sagen der og så til sidst vil politiet blive indblandet i det men ikke før..

• #119   11. feb 2009 Bonnie du må undskylde mig men jeg kan slet ikke samligne en bil med hunde.
    Jeg mener trods alt det er meget værre med hunde, da du jo ikke bare kan afmelde dem, hvorefter politiet så reagerer.
    Netop derfor må vi jo stå sammen og ikke finde os i det, og det synes jeg de fleste gjorde på den slettede tråd.
    Men igen gør de ikke en s... når det er hunde, så jeg forstår godt der bliver stjålet så mange hunde, og det er jo ikke kun ekser. Det er bare for let

• #120   11. feb 2009 Hundene står i Brittas navn, og det er simpelthen ikke okay at en ekskæreste kan tage dem med uden der bliver gjort oget ved det. Det er jo chikane!!!!

• #121   11. feb 2009 Britta:

Kan din eks have ringet til hunderegister og bedt dem om at omregistrere hundene så de står i hans navn, og på hans adresse??

Jeg mener ikke at det er så frygtelig svært...

Du må have fat i en advokat som Bonnie skriver... jeg tror det er rigtigt at det er den vej det skal gå.

• #122   11. feb 2009 Bonnie: Britta har kontakt til en advokat. Denne oplysning stod også i den slettede tråd sammen med en masse andre som vi nu skal til at samle op på igen :o(

• #123   11. feb 2009 malene D
    enig..

Lene K

det var nu heller ikke for at samligne .
    men for at fortælle at systemmet nu engang er sådan uanset om det er dyr eller ting .
    og jeg giver dig ret i at det skal ændres .

men så skal hun have fat i en advokat og køre sagen igennem ham .
    på den måde kan vinde sin kamp .

• #124   11. feb 2009 Malene: Britta har snakket med dansk hunderegister og sikret sig at hendes hunde ikke kan omregistreres da de er meldt stjålet. Endnu en oplysning fra den slettede tråd :o(

• #125   11. feb 2009 Sanne helt enig der stod nemlig alle relevante oplysninger og gode ideer og hvad Britta allerede har gjort, men jeg er sikker på alle hjælper igen

• #126   11. feb 2009 Sanne M

Okay. Det var godt. For jeg tror ikke de kræver det helt store for at give folk lov til at omregistrere.
    Undskyld jeg har ikke set den anden tråd, så det er derfor jeg nok kommer til at skrive noget som der er styr på.

• #127   11. feb 2009 Lige en ting mere inden jeg går i seng.
    Jeg ville selv se om jeg kunne finde mine hunde på alternative måder, end at vente på systemet, det er trods alt ikke ung hunde vi snakker om, og selv om det var min lille Brutalis så ville jeg gøre alt og være taknemlig for alle de gode ideer folk kunne komme med, og det har Britta også flere gange udtrygt at hun var.
    Er der nogen herinde der bare ville vente på systemet , advokat og politi.

• #128   11. feb 2009 Malene: Det er helt okay, det var bare for at pointere hvor træls det er at den tråd skulle slettes :o(

• #129   11. feb 2009 Det er simpelthen en frygtelig situation Britta står i. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv hvis det var mig.
    Han lyder ikke til at være så rar ham eksen. Det er en frygtelig ting at gøre ved en person man trods alt engang har elsket.

En lidt anden situation:

Jeg kender en som havde en hund der gik tur selv... ikke så smart, men det gjorde den altså. Det skal lige siges at den ALTID havde halsbånd og tegn på.
    Men så en dag kom den så ikke lige hjem igen. Hun meldte den savnet, satte flyere op over hele byen, og ledte ellers med lys og lygte efter hunden.
    Et par måneder efter så en ven at den savnede hund stå bundet uden foran den lokale købmand. Han ventede selvfølgelig på at "ejeren" kom ud, så han kunne se hvem det var der havde snuppet hunden.
    Det viste sig at være en pige der havde set hunden uden for sin dør, og så havde hun spurgt sin mor om ikke hun måtte beholde den. Det havde moren så bare sagt ja til....

Der findes altså nogle mystiske mennesker derude.

• #130   11. feb 2009 Sanne M

Ja, men det har du da også helt ret i. Det er super ærgeligt at hele sage skal skrives igen.

• #131   11. feb 2009 men den eneste løsning er jo at få fat i en advokat . ved godt at hundene er ældre . men hundene kommer jo ikke tilbage ved at oprette 10 tråde om det .
    brita ved hvor hundene er . så de er jo fundet ..
    spørgsmålet er bare hvordan man får dem hjem igen ..
    og det er ved at tage dem på samme måde som han selv har gjort .
    eller at kontakte en advokat ..

• #132   11. feb 2009 Bonnie: Hun HAR kontaktet en advokat og hun ved IKKE hvor hundene er for så havde hun fået fat i dem igen, ingen tvivl herom.
    Hun ved at Mogens har dem men ikke hvor han har dem. De gange hun har fået et tip har hundene desværre ikke været der :o(

• #133   11. feb 2009 Jeg er bare nysgerrig. Men hvordan har han egentlig selv taget dem? Det er vel ikke ved indbrud? For så kan jeg simpelthen ikke forstå hvorfor politiet ikke kan gøre noget!!!

• #134   11. feb 2009 Han nappede dem fra hendes have kl. 07.00 om morgenen :o( Det er 2 mdr. siden og der vil gå ½ år eller mere hvis det skal gå gennem advokaten og retsag etc. Han vil aflevere hundene tilbage på visse betingelser som jeg ikke vil skrive i åbent forum ...
    Han har siden smadret hendes port til fimaet og sendt trusler men politiet gør stadig intet da det går under familiestridigheder :o(

Hundene er jo ældre hunde, den ældste er 12 år og Mogens er ikke kendt for at tage sig godt af dem så selvf. er Britta nervøs :o(

• #135   11. feb 2009 Er der beviser for det er ham der har smadret porten? hvorfor nævne hans navn og ikke bare sige eks?

• #136   11. feb 2009 Kan ikke forstå politiet ikke gør noget? Og hvad så at det går under familiestridigheder, han har truet hende, ødelagt hendes ejendom (porten) og stjålet de stakkels hunde. Hvis det ikke er nok, hvad fanden skal der så til? Fandme skræmmende.

• #137   11. feb 2009 Ej, hvor er det bare virkelig lortet. Jeg går ud fra det er nogle urimelige betingelser. Øv, øv, øv.
    Tænk at han kan holde sig selv ud!!

En lidt anden ting: Er det yorkier? De er ikke oprettet på Brittas profil, så det er derfor jeg spørger.

• #138   11. feb 2009 Ja, jeg synes altså godt nok også det er mærkeligt at politiet ikke gør noget. Når han har sendt trusler og alt muligt. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad de trusler indeholder, men man forstår da pludselig hvordan det kan være vi ser så mange jalouxsi drab..... hvis politiet ikke tager truslerne alvorligt!!!!
    Jeg må hellere lige skrive at jeg ikke tænker at det er så alvorlige trusler vi snakker om. Det aner jeg jo ingenting om.
    Jeg synes da bare det er noget at tænke over. Synes det er tragisk at man kan få lov til at genere folk på den måde....

• #139   11. feb 2009 Utroligt hvad du slipper afsted med mike ! :(((

• #140   11. feb 2009 Keld: Navn eller betegnelse ... Jah begge dele er ret anonymt ... med navnet er der ingen der bliver forvirrede over hvem der tales om og samtidig er det ret så anonymt da dette ikke uden yderligere oplysninger kan lede til vedkommende ...

Sanne: Det er netop spørgsmålet. Det er ikke det eneste. Men meld jer ind i gruppen og så får I flere detaljer ...

Malene: Jep det er Yorkier. Joy og Mickey på 9 og 12 år. Mickey var ved at komme sig over en slem kennelhoste da han blev stjålet og Britta var/ er så bange for at han har fået lungebetændelse eller gener efter en sådan ...
    Det er netop fordi de ikke tager truslerne alvorligt at vi ser så mange jalousidrab. Britta har bl.a. fået en opringning fra hemmeligt nummer om at hun kunne finde en død hund i hendes postkasse etc. Yderligere detaljer skriver jeg ikke i åbent forum ...

Og jo truslerne er alvorlige, og Mogens afpresser jo Britta ved at beholde hundene indtil hun går ind på hans meget urimelige og ULOVLIGE betingelser ... Se detaljer i gruppen ...

• #141   11. feb 2009 Sanne M

Ja okay. Det lyder til at være en ret så frygtelig og alvorlig sag! Jeg synes det er fuldstændig vanvittigt at der ikke bliver gjort noget fra politiets side. Det er sgu da ike iorden at vi lever i et samfund hvor sådan noget kan ske!

Jeg vil meget gerne ind i gruppen så jeg an følge ordentligt med, og forhåbentlig hjælpe på en eller anden måde. Men jeg afventer invitation. Det bliver nok først engang i morgen ell. jeg får den. Det er trods alt rimelig sent.

• #142   11. feb 2009 Sus - lige mine ors - og jeg forstår ikke at man kan slippe afsted med den form for udhængning

• #143   12. feb 2009 Malene: Jah og hvis ikke du får en invi. så mind dem lige om at lukke dig ind :o)

• #144   12. feb 2009 Jeg har sendt en pb til anja hvor jeg spørger pænt smiley

• #145   12. feb 2009 Bonnie - det er da utrolig som du gentager dig selv. Sanne har op til flere gange nu fortalt dig at jeg har haft advokat på endda fra dag i denne sag og der kører en sag og det har der gjort længe før Mogens stjal mine hunde og alt dette havde du vidst hvis du havde læst den tråd der er slettet.
    MD - du er inviteret.
    Kjeld - det kan ikke bevises at Mogens havde noget med min smadrede port at gøre, da der ikke var nogen der så det, men det var det samme politiet sagde til mig den 18-12-08 da jeg anmeldte tyveriet af hundene, "har du set han har stjålet dem", nej det havde jeg ikke , men han havde jo allerede selv ringe til dem og fortalt han havde stjålet dem, så det er fuldstændig ligegyldig.

• #146   12. feb 2009 Mange tak Britta.

Jeg kan godt forstå du er frustreret. Det må være frygteligt. Jeg håber at den nye gruppe på den ene eller den anden måde vil kunne hjælpe dig med at få dine hunde tilbage.

• #147   12. feb 2009 MD - det ser det ud til og det vil jeg se frem til, for det er efterhånden en belastning at leve på denne måde. Jeg tør ikke forlade mit hus uden der er nogen her der kan passe på de andre yorkier, for jeg er bange for at der så bliver lavet indbrud her.

• #148   12. feb 2009 Jeg forstår slet ikke hvordan du kan klare det. Du må bare holde hovedet kørerene, og så kan vi i fællesskab forhåbentlig finde på en måde at få de hunde tilbage hvor de høre til.

• #149   12. feb 2009 Jeg kan se vi er to Kjeld herinde, men bemærk den ene unden J
    også ellers godmorgen.
    Hilsen Kjeld

• #150   12. feb 2009 Charlotte....ja, man undres....jeg syns den er yderst grov !

• #151   12. feb 2009 Bonnie

På trods af du ikke har set det meget uheldige indlæg synes jeg da du ved helt enormt meget om hvad det indholdt og hvad hans mening er... Ja jeg undre mig lidt...

• #152   12. feb 2009 Hvis jeg har inviteret nogen der allerede er inviteret så undskylder jeg lige... Jeg har bare inviteret alle der har skrevet smiley

• #153   12. feb 2009 Sus - meget enig - andre var frosset langt ind i næste årti for sådan en svinestreg

• #154   12. feb 2009 Så skulle den være sendt...

Har jeg nu overset nogen må i gerne lige kontakte mig igen smiley

• #155   12. feb 2009 hmmm... synes der er gået lang tid, den kære Mike har været på efterfølgende, men han mener åbenbart ikke at Britta fortjener en undskyldning...
    hmmm....
    vi kan alle lave fejl... vi kan alle mene noget og så komme til at pointere dette på en uheldig måde... men så skal man eddermame også være mand nok til bagefter at sige: "Ups, der dummede jeg mig lige. Mange gange undskyld! Og lad os så komme videre".
    Men nej, det kan eller vil han ikke... synes jeg er meget groft!!
    Og det er svært at tage seriøst når man ikke kan indrømme fejl!

• #156   12. feb 2009 Der er gået noget galt med min invitation, må jeg be om en ny? smiley

• #157   12. feb 2009 Hejsa alle sammen
    super lang tråd og ingen opfatter rigtigt at hun faktisk selv har valgt at slette hjælp tråden... Jeg er den hjælpe administrator der valgte at skrive i tråden at den var kørt helt af sporet og jeg har selv haft slettet flere opfordringer til at give eksen tæsk mm. men til trods for at der kom en opfordring til at overholde reglerne i gruppen, så valgte mange at overhøre den, og tråden var meget lang og uoverskuelig at følge med i.- mange af de samme spørgsmål blev stillet igen og igen...
    Efter jeg skrev i tråden har ikke en eneste skrevet til mig i PB I kunne da have gjort opmærksom på at i ønskede at den fortsatte.???
    MVH Maria

• #158   12. feb 2009 Maria Høst H siger antallet af besøgende på den oprindelige tråd ikke ,at folk følger med?????????
    Som jeg har skrevet tidligere i denne tråd så kan man nok ikke helt undgå uheldige kommentarer, men man burde som administrator se det som en helhed, besøgstallet siger det hele.
    Klart der kom gentagelser også fordi der nu er gået så lang tid, og folk simpelthen ikke forstår at det kan lade sig gøre i danmark.Nu skal man bare til at ta det hele op igen fordi tråden blev slettet, og ja Britta slettede selv tråden hvorfor har hun selv skrevet i starten af denne tråd.
    Jeg synes også det er meget mærkeligt hvis Mike kan slippe afsted med hans indlæg fra i går som han igen har slettet, og så ikke engang være mand til at gi Britta en undskyldning, det må jo være fordi han stadig mener det han skrev, sådan tolker jeg det hvis man ikke gir en undskyldning.

• #159   12. feb 2009 Lene - deri giver jeg dig helt ret

• #160   12. feb 2009 kunne man få et link til den Rigtig gruppe
    samt den forkerte smiley

• #161   12. feb 2009 Sisse skriv til Anja og Mads, eller til Britta der kan du få det hele

• #162   12. feb 2009 Har alle fået invitationer indtil videre

• #163   12. feb 2009 Jeg har ikke fået nogen..

• #164   12. feb 2009 Miss FC, det var jo det samme trick han lavede med mig. Beskyldte mig for at have været smidt ud af gruppen, og da han fandt ud af det ikke var tilfældet valgte han bare at ignorere mine beskeder.

Prøvede endda gennem hans HA´ere, men han er sgu kold. Man skal endelig ikke undskylde når man tager fejl!

• #165   12. feb 2009 Maria: Uhh den var nem. Vi var flere der skrev i tråden at vi ønskede at den fortsatte og også begrundede hvorfor.
    De negative indlæg blev vi enige om at ignorere.
    Og jo vi ved udemærket godt at det er Britta der har slettet tråden PÅ OPFORDRING fra den kære ADMIN ..

Og ingen har lyst til at gå direkte til ADMIN eller HA'ere i den gruppe da man oftest får et beskidt eller negativt svar om at holde sin næse for sig selv for det er hans gruppe og han bestemmer ...

• #166   12. feb 2009 Ja Sanne...det er sq sørgeligt, men ikke des tro mindre sandt smiley

• #167   12. feb 2009 Maria - jeg skrev en pb til Mike og bad om at tråden måtte blive netop fordi der var så mange der havde ydet deres bidrag og han svarede mig at mange meldte sig ud pga sådanne tråde som min og derfor skulle den slettes som du havde varslet på søndag og ja så valgte jeg at slette den med det samme for jeg er nemlig ikke her for at genere nogen.

• #168   12. feb 2009 Jeg mener Mike må komme på banen nu, hvis ikke mener jeg han skal slettes, hvis du ikke er voksen nok til at forsvar dig, så mener jeg heller ikke du er voksen nok til at skulle bedømme hvad andre skriver.
    Kjeld

• #169   12. feb 2009 helt enig Kjeld.

• #170   13. feb 2009 Det lader til at nogen herinde kan tillade sig alt uden der sker noget som helst og andre skal bare hoste forkert, så sker der straks et eller andet

• #171   13. feb 2009 pas på Britta..... det indlæg kan betragtes som et forkert host.... smiley

• #172   13. feb 2009 MD - jeg hænger da i det mindste ikke nogen ud

• #173   13. feb 2009 Nej, men som du selv skriver er der åbenbart forskel på folk.

• #174   16. feb 2009 Chine - kan kun give dig fuldstændig ret og er nok ret overrasket over at det heller ikke havde nogen konsekvens fra HG´s side at han hængte mig og mit firma ud.

• #175   16. feb 2009 jeg kan kun være enig... simpelt hen for plat... vi ved jo han følger med i tråden og kan se der er stor opfordring for at tage dette som en mand, alligevel vælger han at smide sådan en kommentar og så bare holde sig væk fordi han lavede en brøler...
    han lader sine HA'er tage kampen og prøve at forsvare ham... men det kan man altså ikke længere tage seriøst...
    det er et flot arbejde HA'erne gør, men denne gang bliver manden selv nødt til at forklare sig selv og ikke lade andre tage skraldet.

Kommentér på:
Hvor blev Joy og Mickey tråden af ?

Annonce