Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bur til labrador
  • #1   6. mar 2009 Jeg har et bur fra Harald Nyborg.. Det fåes vist i stort og lille og der valgte jeg naturligvis stort *GG*

Men er det til bilen, eller?

• #2   6. mar 2009 Mit svar er udfra at have det i hjemmet.. Luna har sit stående åbent som en hule. Det er dækket med et tæppe.. Ville jo nok købe et noget større et, hvis hunden skal opholde sig derinde længere tid

• #3   6. mar 2009 Det er fint med bure i bilen, ingen tvivl om det..

Men buret skal også være af sådan konstruktion, at det ikke bukker samme ved et sammenstød, hvis uheldet er ude.

Og så ligen en anden ting, spænd/skrug buret fast, så det ikke kan flytte sig, så det er mere stabilt.

• #4   6. mar 2009 Tak, var lige ved at opgive at på svar, hihi smiley

Hvor høje er jers vovser når de sidder op, og hvor lange er de når de flader ud?

Det er til at have i huset og med på camping, så det skulle gerne kunne pakkes sammen.

• #5   6. mar 2009 Chine>> Ja, de bliver jo noget længere når de flader ud, og højere når de sidder. Synes vores uldtosser fylder frygteligt meget når de slapper af hihi smiley

Det var ikke meningen jeg gad flakke rundt i butikkerne, men se om jeg kunne finde noget godt på nettet smiley

Kommentér på:
Bur til labrador

Annonce