880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

jer med 2 hanhunde jer med 2 hanhunde

jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres hanhunde har det sammen og om i har kasterreret nogle af dem ? vi har en blanding som elsker andre hunde på halvanden , og vi har reserveret en samojede han som han vil komme til at kende fra hvalpen kan gå...
men har jeres accepteret den anden godt nok , og er der tit konflikter ?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer med 2 hanhunde
  • #1   7. apr 2009 hej de 2 første schæfer vi havde blev begge 2 kasterret da nr 2 var 6månder og nr 1 var 4 år de ku hygge sig sammen ingen balade
    men de to vi har nu far og søn er ikke kasterert de kan ku inde uden for vil far bestemme og det vil søn ikke give lov så er der øretæver i luften
    de er nu 9 og 3 år

• #2   7. apr 2009 okay, vi har også tænkt lidt på at kasterere den nye af dem.

• #3   7. apr 2009 har tre hanner sammen pt - har ingen problemer - pingeling bestemmer og de to små hopper bag efter -- har altid haft hanner og det har været problemløst - men når alt kommer til alt så ved de vist også hvem der styrer i den sidste ende...

de to af dem vil dog blive kast om ikke så længe. men det skylde nu ikke dominans problemer - men sygdoms billeder

• #4   7. apr 2009 jeg tror det vil være en god ting for så er han nutral
    og der vil ikke være kamp om lederplasen

• #5   7. apr 2009 ja okay , altså jeg tror helt sikker det lucky der kommer til at bestemme , jeg vil bare ikke gå og være bange for om de har flænset hinnden når man kommer hjem.

• #6   7. apr 2009 hundemutter
    det første 1,5 år var der heller ikke balade med far og søn
    men lige pluslig sage søn fra
    vi tror det er naturlig at den stærkest er leder men lige nu er de det begge to og ingen af dem vil gi sig

• #7   7. apr 2009 Inden jeg fik Lotus havde jeg goldenhanner. Op til 3 ad gangen.
    Jo, jeg havde da problemer. Men kun hvert 1½ år...... ANER ikke hvorfor men en gang hvert 1½ år, røg de i flæsket på hinanden. Når vi fik dem stoppet flød blodet. Så kunne vi sætte dem sammen bag i bilen og køre dem begge til dyrlægen og få dem lappet sammen. Så snart de var skilt ad efter kampen, var der ingen problemer. Så gik der 1½ år inden det skete igen.

• #8   7. apr 2009 Har 2 unge hanner gående sammen i øjeblikket og de nyder hinanden fuldt ud:-)
    Men så er de nok ikke helt i den store pubertet endnu.....hehehe

• #9   7. apr 2009 Jeg har to hanner sammen, en på 6 år (kastrat) og en på 7 mdr og vi har endnu ingen problemer haft. De lever ganske harmonisk og elsker hinanden højt smiley

• #10   7. apr 2009 jeg tror det er meget forskelligt hvordan man oplever det .. jeg har igennem kun haft en tæve - ellers har vi kun hanhunde..

• #11   7. apr 2009 Jeg har en han-labbe på 6 år og en han-amstaff på 2½ år sammen. Labben var kastreret før vi fik amstaffen, som dog blev hurtigt kastreret ikke længe efter vi fik ham som 5 mdr. Der har aldrig været de store problemer, dog skulle amstaffen dog lige prøve grænser af når det kom til guffere såsom griseøre osv, da han blev kønsmoden overfor labben. Men det fik vi hurtigt sat en stopper for, og har sidenhen faktisk ingen problemer haft imellem dem.

• #13   7. apr 2009 Hmm, det kommer vist an på hvilken race man er ejer af.
    Jeg har 2 hanner - Ok, den bette er kun 9 mdr., så det må jeg jo se på sigt, men normalt er det ikke noget problem for min race.
    Vi kommer jævnligt på besøg hos min veninde, som har 13 af samme race. Alle hanner kan gå sammen uden problemer - Faktisk er hundene kun skilt, når der er en tæve i løb. (Der er iøvrigt ikke en eneste han som er kastreret)
    Min opdrætter har også alle sine hanner og tæver sammen uden problemer.

• #15   7. apr 2009 Nåååå ja.......Ingen af mine hanner var kastreret:-)

• #16   8. apr 2009 havde 2 hanner og en tæve, det var der ingen ben i.

Kommentér på:
jer med 2 hanhunde

Annonce