830 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

gravhund? gravhund?

Er gravhunden generelt en meget gøende hund?
Problemet er at min nabo har en gravhund på 2 år som bare står og gør hele dagen når den er alene.. jeg har snakket med dem, og de vil virkelig gerne gøre det bedre, men de ved ikke helt hvordan..

Så nu til jer, har i nogle gode råd jeg kan give videre?

Jeg har selv givet råd om mindre plads, og det har de så haft gjort i dag, men det har ikke hjulpet..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Rengøring 600 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravhund?
  • #1   28. maj 2009 Kan den halse kommandoen? Hvis den lære at give hals på kommando, kan det måske dæmpe det lidt.. For så lære den jo at gøre det på kommando.. Min hundetræner sagde at det kunne hjælpe.. Både hvis amn havde en hund der ikke gør så meget, men også hvis man har en hund der gør!! Giver det mening? =o)

• #2   28. maj 2009 ja, gravhunde gøer ..... meget ....

• #3   28. maj 2009 Hmmm......min er rimeligt stille...
    Han varsler når nogen går forbi huset eller kommer ind i haven,men iflg mine naboer så lægger de ikke mærke til noget når han er alene hjemme.
    Men der bor en gravhund længer ned i byen og DEN får penge for at gø tror jeg....heheheh...den gør ihvertfal det meste f dagen og også nogle gange om natten:-(

• #4   28. maj 2009 Gravhunde gør meget.... Min nabo har en som gør bare jeg nærmer mig min egen dør... derudover har et venligt ældre ægtepar på den anden side af gaden et sæt langhårede gravhunde, der gør så snart de ser eller fornemmer andre levende væsner.... temmelig træls smiley

• #5   28. maj 2009 Jeps, min gamle gravhund, som døde i Marts, gøede også sindsygt meget. Han gøede af hunde, mennesker, når der kom besøg og når han legede... Vi anede ikke hvordan vi skulle få ham vænnet fra det og lærte vist at leve med det.... Kan være ret træls til tider

• #6   28. maj 2009 en gravhund er avlet til at gø. (rævegrav).

Gravhunden må kede sig når den er alene hjemme

• #7   28. maj 2009 ja jeg tror også den keder sig.. men jeg må prøve at snakke med dem om det, for min kæreste synes ikke det er fedt, han er hjemme når den er alene og han gider ikke høre på en hund stå og gø.. skal lige siges at vi bor i lejlighed..

Men jeg vil foreslå hende at starte alene hjemme træningen forfra med den smiley tusinde tak..

• #8   28. maj 2009 og evt noget aktivering når den er alene i form af noget marvben med leverpostej i smiley eller i den stil smiley

• #9   28. maj 2009 vi har haft en som næsten aldrig sagde noget, men vores lejere havde en den gøede 24/7, det var så belastende, for de prøvde ikke at stoppe det, trods mange klager fra omkringboende.

• #10   28. maj 2009 ja det er den, den er født til at gø, det skal menes ved dette den er avlet til at gø ræven ud af hulen (=

• #11   28. maj 2009 så slemme er de nu heller ikke ! problemet er bare netop som der bliver beskrevet at gravhunde skal gø af ræven, Hvis de så aldrig har prøvet rævegraven og aldrig har lært at man kun må gø der, så har ejeren et problem !
    jeg for min sag ville ikke kunne holde ud og bo i hus med mine 14 gravhunde hvis de ikke havde lært at holde mund !

• #12   28. maj 2009 jeg har lige i dag fået at vide af dem, at de fik den i februar, og den har før haft 4 forskellige hjem og blevet mishandlet.. De fortalte at den piver hvis de går ind i et andet rum, så jeg sagde de skulle øve hvor de gik ind i et andet rum og så gik tilbage igen, så den lærer at man altid kommer tilbage igen

• #13   28. maj 2009 kunne i måske ikke lave en aftale om at i kunne kigge ind til den, gå en tur med den, eller tage den ind til jer når i er hjemme ?
    Det kunne måske være en løsning for både , dem, jer og især hunden

• #14   29. maj 2009 ghita- jeg er ikke selv hjemme når de er, men det er min kæreste, og han er ikke hundemenneske, jeg kan lige få ham til at gå ud og tisse med min hund, så det vil jeg ikke engang spørge ham om

Kommentér på:
gravhund?

Annonce