8 mdr. halter og har knude ?? {{forumTopicSubject}}
Hej Alle
Igår fandt vi en knude på samson, lige ved ribbenene, som man kan rykke frem og tilbage med!
Jeg tænker jo straks kræft! Men det håber jeg bare ikke det er, jeg ved slet ikke hvad vi dog skal gøre, for han er jo vores lille samson!
Hvad tror i det er???
Og et andet problem, han er begyndt at halte fast på det ene forben, og det ses med det blåtte øje. Han er glad, og løber rundt og vil bare gerne leje!
Skal vi allerede til at have en gigt hund??? Eller er det mon vokseværk??
Samson er 8 mdr lab/rotweiler og bare en super god og lærenem hund, som vi for alt i verden ikke kan undvære!
Jeg sidder her bag skærmen og er urolig, så jeg håber i kan komme med lidt viden, og erfaringer, for det føles som 100år inden vi skal til dyrlægen i næste uge, så derfor syntes jeg det kunne være rart at høre lidt her inde fra
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Kræft på så ung en hund er sjælent så jeg tror ikke det er kræft. Nok nærmere en fedtknude.
Jeg tror spm sagt ikke i skal være så nervøse , men klogt og få det tjekket.
Krammer herfra.Jeg ved godt hvordan det er når der er noget ved ens hund der ikke er helt iorden
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 22
Jeg har ikke på fornemmelsen at det er i albuen?? jeg har læst de fine link som Pia har sat ind, og jeg syntes ikke rigtig der er nogen kendetegn som står beskrevet, kun at han halter! Jeg er mere tilbøjelig till at tro det måske er i skulderen!?!
Jeg håber sørme knuden "bare" er en fedtknude, som i siger
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Hun haltede på HØJRE forben, men dyrlægen fandt ledmusen i VENSTRE albue. Hun haltede på højre forben, fordi hun aflastede den skadede skulder. Hun fik så fjernet den ledmus og der har intet været siden- Hun fik den fjernet ved hjælp af arthroskopi, så dyrlægen kunne komme om BAG på skulderen, hvor der også sad en stump.
Så HVIS hunden skal røntgenfotograferes, så endelig lad være med kun at gøre det på det ben, den halter på:-)
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.299
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 151
8 mdr. halter og har knude ??