{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

8 mdr. halter og har knude ?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley

Igår fandt vi en knude på samson, lige ved ribbenene, som man kan rykke frem og tilbage med!

Jeg tænker jo straks kræft! Men det håber jeg bare ikke det er, jeg ved slet ikke hvad vi dog skal gøre, for han er jo vores lille samson!

Hvad tror i det er???

Og et andet problem, han er begyndt at halte fast på det ene forben, og det ses med det blåtte øje. Han er glad, og løber rundt og vil bare gerne leje!

Skal vi allerede til at have en gigt hund??? Eller er det mon vokseværk??

Samson er 8 mdr lab/rotweiler og bare en super god og lærenem hund, som vi for alt i verden ikke kan undvære!

Jeg sidder her bag skærmen og er urolig, så jeg håber i kan komme med lidt viden, og erfaringer, for det føles som 100år inden vi skal til dyrlægen i næste uge, så derfor syntes jeg det kunne være rart at høre lidt her inde fra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8 mdr. halter og har knude ??
  • #1   14. jun 2009 Det at han halter kan sagtens være vokseværk, men snak med dyrlægen når i skal til hm.
    Kræft på så ung en hund er sjælent så jeg tror ikke det er kræft. Nok nærmere en fedtknude.
    Jeg tror spm sagt ikke i skal være så nervøse , men klogt og få det tjekket.
    Krammer herfra.Jeg ved godt hvordan det er når der er noget ved ens hund der ikke er helt iorden

• #5   14. jun 2009 Mange tak for jeres svar, og kom endelig med flere smiley

Jeg har ikke på fornemmelsen at det er i albuen?? jeg har læst de fine link som Pia har sat ind, og jeg syntes ikke rigtig der er nogen kendetegn som står beskrevet, kun at han halter! Jeg er mere tilbøjelig till at tro det måske er i skulderen!?!

Jeg håber sørme knuden "bare" er en fedtknude, som i siger smiley

• #6   14. jun 2009 Lotus blev opereret for en ledmus, da hun var 8 måneder. Hun haltede i en måneds tid og så besluttede vi at røntgenfotografere skuldre, albuer og hofter.
    Hun haltede på HØJRE forben, men dyrlægen fandt ledmusen i VENSTRE albue. Hun haltede på højre forben, fordi hun aflastede den skadede skulder. Hun fik så fjernet den ledmus og der har intet været siden- Hun fik den fjernet ved hjælp af arthroskopi, så dyrlægen kunne komme om BAG på skulderen, hvor der også sad en stump.
    Så HVIS hunden skal røntgenfotograferes, så endelig lad være med kun at gøre det på det ben, den halter på:-)

• #8   14. jun 2009 Selv om det skulle være kræft hvilket jeg tvivler på så skal i ikke male fanden på væggen, min Fluffy fik fjernet en meget stor kræft knude på det ene øje da hun var 6 måneder gammel og der har intet været siden og hun blev altså 4 år i marts, så længe man opdager det i god tid kan man som regl nå at stoppe det...

• #9   14. jun 2009 Lotus haltede tydeligt fra et sted længere oppe end håndroden. Hun førte slet ikke forbenet fremad i bevægelse. Ikke som hun burde i alle tilfælde:-)

• #10   14. jun 2009 Min fik fjernet en godartet cyste da han var 6 mdr. Det var ikke noget farligt men lægen sagde at vævet bare ville blive ved at vokse og vokse hvis ikke det blev fjernet.

Kommentér på:
8 mdr. halter og har knude ??

Annonce