{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.792 visninger | Oprettet:

Hvilken race skal vi ha'? {{forumTopicSubject}}

Vi ønsker og begge brændende en hund, men ved ikke hvilken race der vil passe ind...

Her lidt om os..
Vi er en lille familie på to voksne (jeg er 26 år og Kim er 27 år) og tre katte (håber der inden for et par år også kommer en baby eller to)..
Vi bor i et stort hus på ca 230 kvm og har en dejlig have. Der er skov og strand lige i nærheden og gode stisystemer at gå ture på.
Vi er meget sociale mennesker og har begge en stor familie. Vi har ofte venner til middag og passer mine små niecer og nevøer, og er desuden støtte/kontakt-personer for en 10 årig dreng, som derfor kommer her meget.
Både Kim og jeg er lærere (Kim har de store frække lømler og jeg har de små søde) og som regel er jeg hjemme lige efter kl 13, da megen af min forberedelse kan laves hjemmefra.

Jeg er opvokset med schæfer, boxer, labrador, div. blandinger, rottweilere og gravhunde - mine forældre har altid haft 3 hunde af gangen, så de har haft en del.
Kim er opvokset med labrador.

Jeg er vild med rottweilere, broholmere og flere af spidshunderacerne (akita, shiba, jhusky, ämthund og samojede), men har fået at vide at spidshundene stadig besidder meget "arbejdsdyr" og kan være lidt "spidse" i det (vagsomme og egenrådige og kun knytter sig til én)
Kim er glad for labrador og schæfer.

Vi overtog en schæfer (Falco på vores profil) efter et par der var flyttet i lejlighed og ikke ville byde hunden det.
Han hang op af os begge og var meget kærlig og lystrede godt. Vi fik at vide han også var god over for børn..
Men han gjorde flere gange udfald mod min lille niece på 1 år og når min søster løftede hende, sprang han op og bed efter dem begge og knurrrede..