Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Best Friend hundefoder
  • #1   2. aug 2009 Prøv at kigge på indholdsfortegnelsen. Jeg vil tro at et eller andet kornprodukt står først (og altså som det foderet indeholder mest af)

Jeg kener ikke foderet, men det er sandsynligvis ikke et jeg ville bruge.

• #2   2. aug 2009 Det er et billig foder på linie med alt andet supermarkedsfoder.

• #3   2. aug 2009 det er bare nemmere at fodrer med tør foder og min hvalp gider hverken sin eukanuba nu igen, Rc, Markus M og Barf synes jeg ikke jeg har plads til......har desuden prøvet Orijen puppy large bread.....

Nu elsker sine frolic godbidder og det ville være rart med et foder som indeholdte og lugtede meget af kød......

Nogen forslag? Ellers spiser hun vel sin Eukanuba når hun er sulten?????

• #4   2. aug 2009 Monica..

Hvis det er til din schæfer skal du da bruge noget hvalpe/unghunde foder, det er uhyr vigtigt at vælge et godt foder til en hund som vokser, og til en race med de problemer schæferen kan få er det endnu mere vigtigt..

Man kan få en god pose kvalitetsfoder 15 kg til ca 230 kr

• #5   2. aug 2009 Hvis det skal lugte og smage meget af køb skal du kigge rigtig meget på indholdet i foderet. Kød skal stå allerøverst på listen.

• #6   2. aug 2009 Monika

Hvad foder opdrættern med og har de evt nogle forslag til den nedsatte spiselyst?

• #7   2. aug 2009 hvad er det for noget hvalitet foder som er så billigt??????

Gar prøvet Royal c....ikke noget hit!

• #8   2. aug 2009 Jeg foder med Happy dog det er et fantastisk godt foder som jeg efter rigtig mange andre mærke er endt med, det giver mine hunde alt det de har brug for smiley

Jeg giver ca 300 kr for en sæk hvalpefoder, og 250 kr for en pose voksen foder

• #9   2. aug 2009 Jeg synes det ser ud som om, du sørme har prøvet meget på meget kort tid.

Det tager som regel en smule tålmodighed at få en småtspisende hund til at spise - og at skifte foder ofte hjælper slet ikke på vej.

Er hun for tynd?

• #10   2. aug 2009 jeg køber alt mit hundefoder i tyskland igennem zooplus, så får jeg det lige til døren smiley

• #11   2. aug 2009
    Min opdrætter fodrer med Eukanuba og hun siger at hunden er blevet kræsen og jeg ingen tålmodighed har.....jeg skal bare tage eukanuba med lidt vand på om morgenen til hende og gider hun ikke det kan jeg tage det frem 4 timer efter...gider hun ikke det, skal jeg tage det frem om aftenen og gider hun ikke det må hun jo bare dø af sult....

Hun siger så også at hendes far Aduss også var meget småt spisende som hvalp, så hun skal nok spise når hun bliver sulten........

Hun viser bare interesse for alt det vi andre spiser og så er jeg ret træt af at se på hendes typiske schæfer bygning, hvor man kan fornemme ri- benene og rygraden.......men schæferen skal have denne bygning siger hun!

Jeg må vel bare være mere konsekvens og så bare prøve Eukanubaen....jeg har trods alt en spand med 15 kg stående.....

• #12   2. aug 2009 OK hehe jamen din opdrætter har jo ret i det .... Hunden skal nok spise når den bliver sulten smiley

• #13   2. aug 2009 En schæferhvalp må ikke have sul på kroppen - så har den fået for meget foder.

Man skal ikke kunne se rygraden, men kunne mærke den. Ribbenene må gerne kunne antydes.

Hvor meget spiser hun i døgnet, hvis hun ikke bliver lokket?

• #14   2. aug 2009 Lige en fodnote - hvis du hælder vand på foderet, skal du ikke tage det samme frem flere gange i døgnet. Det er en bakteriebombe ;o)

• #15   2. aug 2009 det har jeg nok også............kender i ikke det? Man er vandt til hunde som bare æder og skal mere på sulte kur, men hende her hun spiser meget lidt sin mad........jeg må bare se tiden an.

happy dog havde opdrætteren noget af og det gad hun ikke, men hun gad sin Eukanuba lidt

• #16   2. aug 2009 Monika
    Ok held og lykke med hende, det skal jeg komme smiley

• #17   2. aug 2009 Hvis hun spiser lidt, så er hun måske bare rigtig god til selv at regulere sit fødeindtag... I så fald er du heldig :o)

Så længe du altså kan give hende godbidder når du træner ;o)

• #18   2. aug 2009 Min schæfer var også meget småt spisende og for tynd, hun får nu Josera kids og det har været et hit og har hun en dag hvor hun ikke er god til at spise så kommer ljeg lidt kallun i fra dåse eller en håndfuld fich selected fra olivers og blander det, så glider det ned, men har hun fået ormekur, min havde fået, og der var ikke noget at se i hendes aff. men en morgen kastede hun levende orm op, så hun fik en ordentlig kur og nu har hun fået appetit.

• #19   2. aug 2009 hvad med hills? har du prøvet den?

• #20   2. aug 2009 ja fik hills fra dyrelægen ...nej det gad hun ikke..........jeg har ikke fornemmet nogle orm på hende........eller i hende!

Hun får froliv som godbidder, når vi leger og dem bider hun næsten mine finger af for at få..................

Ok, men min opdrætter hældte vand på foderet.......

• #21   2. aug 2009 Monika, det er en god ide at hælde vand på foderet, specielt hvis hunden er forslugen..

Men hvis hun ikke spiser det, må du ikke lade det stå i flere timer og så servere det igen ;o)

Kommentér på:
Best Friend hundefoder

Annonce