2.973 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Diskusprolaps hos hund.... Diskusprolaps hos hund....

Hej HG

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op.... Idag på vores gåtur, kaster jeg bold med Xena og da hun skal løbe efter den, stikker hun i kæmpe hyl og hele bagpartiet svigter på hende.... hun slæber benene efter sig. Jeg får hende til dyrlægen som tjekker reflekser og de er indtakte, undtagen den refleks der siger at hun skal stille sin ene fod normalt..... den ligesom slæber hen af gulvet. Hun er blevet røntgenfotograferet og de mener det er en diskusprolaps, og i øvrigt kunne de se HD på hendes hofter.....

Indtil videre kan hun ikke støtte, hverken på det ene eller det andet bagben og det er endnu uvist om hun kan tisse selv. Vi får hende hjem her kl 16 og skal så holde øje med hende her i weekenden og håbe på bedring, og kan hun ikke tisse selv, skal hun på hospitalet og ha det gjort..... Er der ikke bedring, skal hun scannes og opereres og aner simpelthen ikke hvor jeg skal finde de penge henne, allerede nu løber det jo op. Hvad dælen skal jeg gøre? Har nogen erfaringer med diskusprolaps?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diskusprolaps hos hund....
  • #1   7. aug 2009 Tusind tak smiley

• #2   7. aug 2009 Øv, for sytten da......... Jeg har heller ingen erfaring med den slags. Har du ikke sygeforsikring på hende? Det ville da hjælpe gevaldigt på økonomien?

• #3   7. aug 2009 Mette.... Nej det har jeg desværre ikke fået lavet, netop af økonomiske grunde pga. skilsmisse smiley Men gud hvorjeg dog ægrer mig noget så gevaldigt nu. Kæmpe skyldfølelse.... både pga. boldkast og det økonomiske. Vil virkelig ikke miste hende...

• #4   7. aug 2009 hvis det er en diskupolaps, havde den ingen forskel gjort om du havde kastet bold elller ej

den er den gele der holder de små plader i ryggen, der er tørret ud, sådan grovt sagt, det har intet med hvad hunden har lavet eller ej

først og fremmest skal hunden holdes i ro, små ture ingen hoppen rundt og ikke noget med at springe op og ned af møbler eller bil, og ikke gå på trapper.

går ud fra du fik smertestillende til hende?

• #5   7. aug 2009 Janne..... jamen det kræver måske også en operation til omkring de 20.000, men det vides ikke endnu. Får hende hjem her kl 16, og så skal hun ha absolut ro og et klæde omkring maven på hende, når hun skal ud og tisse..... har fået smertestillende til hende, eller det får jeg med når jeg henter hende.....

Men hun ville jo løbe efter bolden, og der skete det??? Ville det være kommet uanset hvad, bare på et andet tidspunkt??? Ved slet ikke hvad jeg skal stille op.... er helt rundt på gulvet.

• #6   7. aug 2009 ja

her kan du læse om det

(link fjernet)

Kommentér på:
Diskusprolaps hos hund....

Annonce