{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Hvad ville I gøre?? {{forumTopicSubject}}

Hmm ja hvor skal jeg starte. Vi har jo 4 dejlige hunde som vi alle holder meget af. Skal dog indrømme at de to grand danois får lidt mere opmærksomhed end de to andre da vi tager afsted til træning, udstillinger osv med de to. Her den anden dag som en af min datters klassekammeraters mor for at hente hendes datter, og hun faldt bare pladask for Chili ( den ældste golden retriever på 4 ½ år) De to klikkede virkelig, og det var llige som Chili blev trukket til hende. Hun sagde at hvis vi nogensiden ville af med hende, var hun den første der skulle kontaktes da hun bare var forelsket.

Hmm vi har før snakket om, om vi skulle se om vi kunne finde nogle gode hjem til de to da vi et eller andet sted føler vi svigter dem lidt. Så mødte jeg igen moderen et par dage senere og med det samme sagde hun " husk nu hvis i skal af med hende så ringer du så kommer jeg med det samme.

Nu sidder jeg lidt her med blandede føleser. Jeg holder meget af de to golden, men skal ærlig indrømme at mit hjerte banker for grand danois, jeg har hele tiden sagt at den dag de fik en naturlig afsked med os så skulle jeg ikke have andet end golde, men jeg tænker også jeg kender denne familie og ved deres to piger vil elske Chili, og de vil give hende 120% opmærksomhed, som vi måske ikke helt gør.

Jeg er godt nok meget i tvivl om jeg skal se ud over min egen egoisme og give Chili et bedre hjem, eller om hun efter planen skal blive her til hun bliver gammel og sær.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville I gøre??
Kommentér på:
Hvad ville I gøre??

Annonce