{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hund fundet (happy ending) {{forumTopicSubject}}

Jeg var nede og handle i Netto, da jeg blev ringet op af en af mine tidligere arbejdskolleger: "Der render en stor labrador her oppe på skolen. Er det din??"..... Øøhhh, nej, det håber jeg sq ikke....... Hvilken farve? "Den er brun"... Jamen for sytten, du VED sq da at jeg kun har sorte hunde??... "nåå ja, men hvad skal vi gøre??"..... Hvor skulle jeg vide det fra? I har fundet hunden!!?? Så må I da gøre noget?? "Ja, men den er STOR og pedellerne har lukket den inde og er ved at ringe til politiet"...... Hmmmm, jeg kommer!! (Og det var garanteret kun derfor han ringede, for han vidste at det kunne jeg ikke sidde overhørigt.....*GG*).
Så mig ned på skolen, finde en retrieverline frem fra bilen (har heldigvis altid ekstra snore liggende i bilen) og så op til pedellerne. "Øøhhh, vi har lige ringet til politiet og de vil ikke gøre noget"...Surprise...... Nå, men jeg låner en nøgle (pedellerne, de store mandfolk, var ikke glade for at gå ind til den), låser op og finder den skønneste og største labhan, jeg nogensinde har set....... Dunk dunk dunk, sagde halen..... Hej ven..... Vil du med mig??... JAAAAA, det vil jeg gerne....... Ud til bilen, åbne bagklappen og hop, så sad han inde i bilen. Jeg kørte så til nærmeste dyreklinik og fik dem til at scanne chippen og finde ejeren. Dyrlægen ringede til ejeren, som var på arbejde. Hun forklarede at han var i hundegård....... "Tjaaaaaa, DET er han så ikke mere"... Men hun ville ringe til sin mand og få ham til at komme og hente hunden, så jeg efterlod den på dyreklinikken og så håber jeg at de er forenet her i eftermiddag:-)). Har ikke haft tid til at ringe til dyreklinikken, men ringer lige imorgen og hører dem:-))

Så ja, det KAN ende godt:-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund fundet (happy ending)
Kommentér på:
Hund fundet (happy ending)

Annonce