654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Vi er sprunget ud i det.... Vi er sprunget ud i det....

Jeg skrev for en uges tid siden angående det at have to hunde fra samme kuld.
Vi så tilfældigt at Pepsis søster var til salg og kom i 7 sind.
Da jeg skrev herinde var der mildes talt delte meninger:-)
Meen, nu er vi altså sprunget ud i det - Hun kom i Torsdags og har været hos os weekenden over og det er gået intet mindre end forrygende - bortset fra hun kom i løbetid fredag morgen - virkelig god timing...
Men de to de leger, putter, og hygger sig virkelig. Der er ikke det mindste. De kan dele kødben og ingen gnavne miner ved madskåle eller noget.
Så det kan ikke være bedre:-) Nu får jeg bare lidt ekstra at holde styr på med to stk på 10 måneder - hehe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi er sprunget ud i det....
  • #1   3. nov 2009 Det var da dejligt ..
    Held og lykke med hende

• #2   3. nov 2009 Alletiders..
    Held og lykke med dem smiley

• #3   3. nov 2009 Tillykke med hende!! Håber de får meget glæde af hinanden i årene fremover, og at det ikke tager livet af jer med to unghunde på én gang smiley

• #4   3. nov 2009 Jeg syns det lyder hyggeligt, kan godt huske din post.. ja måske har du lidt mere at holde styr på mht 2 unghunde og løbetider osv..men har man sat sig ind i det, og ved hvad man går ind til, så tror jeg da at dine 2 hunde får enormt meget glæde af hinanden..og ja så kan det da godt være at de også laver lidt ekstra ulykker hehehe smiley

• #5   3. nov 2009 hehe tak alle.
    Heldigvis skal vi bare lige igennem den første løbetid, så skal hun steraliseres inden den anden, så skal vi ikke have de bekymringer, med to søskende:-)
    Jeg er sikker på det til tider bliver hårdt arbejde, men det er to overskønne hunde, så jeg er fortrøstningsfuld.
    Eiii men altså i skulle se dem sammen - for sulan de er søde og nu er der to:-)
    Bare svært at tage billeder for Pepsi kan ik li det, han skrider når jeg holder kammaraet op:-)

• #6   3. nov 2009 Helt vild held og lykke med dem :o)
    To af mine hvalpe kom også til samme hjem, og det går også rigtig godt, udover at de jo selvfølgelig er nogle lømler,,hi hi

Hvis du vil kan du jo dele erfaringer med Dorte,,vapserne hedder Emma Og balder, de er herinde også :o)

• #7   3. nov 2009 Tanja H: rigtig god idé - jeg har fundet dem og har ansøgt et venskab med Dorte, man ved jo ikke om man får brug for råd - hehe. Der vil nok komme mindre lyserøde tider end nu.....

• #8   3. nov 2009 Så er Lukka også oprettet herinde - så stem hende gerne ind:-)

• #11   3. nov 2009 Krumme: ja de ELSKER fis i gaden - men så længe vi laver nok med dem, er de også nogle rigtige hygge papegøjer.... Men de kan jo først være alene hjemme når hendes løbetid er ovre, så først der, ser vi jo det sande udfald - hihi

Carina: mange tak - vi er bare så glade og det hele var så tilfældigt...
    Og vi har endda fundet endnu en søster, hun er herinde under navnet Isla.
    det er vildt at de alle er så ens:-)

• #12   3. nov 2009 Ej hvor er det godt!
    Tillykke med det hele smiley er glad for det går godt med dem.

- Kuldsøskende vil altid være noget specielt, fordi de på en eller anden måde vil minde en om ens egen hund, selvom de kan falde vidt forskelligt ud.

Efter vi mistede Hemingway overvejede vi kort, at købe en af hans brødre som er til salg bare for at få ''lidt af'' Hemingway tilbage. Tror dog vi er enige om, at vi ikke tør, for er bange for, at vi ville forvente for meget af ham - Altså forvente at han ville reagere ligesom Hemingway i forskellige situationer - og når det så ville vise sig, at det var han ikke, at vi så ville bebrejde ham, eller blive skuffede..

• #14   3. nov 2009 Danielle: Det kan jeg sagtens forstå hvad du mener og ja, det kunne man nok godt komme til, når man lige har mistet.... Uanset hvem det bliver håber jeg i finder en hund som er ligeså skøn som hemmingway var, omend på sin egen måde:-)

Carina: Jamen hun var blevet alene ( ironisk ik ) og er selvstændig og har heste osv, så hun fik dårlig samvittighed, fordi hun ikke synes hun havde den tid Lukka fortjente.....
    Ja Isla er smukt og det sjove er hvor ens de alle er blevet...

• #16   3. nov 2009 Det lyder vildt hyggeligt - Der har været hvalpetræf med Pepsis kuld i August og vi var de eneste der IKKE var inviteret, fordi vores kontakt oplysninger var blevet væk for dem - jeg skrev en sms en uge efter, bare lige for at fortælle lidt om Peppe og blev bare SÅ skuffet over at jeg ik lige havde skrevet en uge tidligere..... Men de ville holde det igen. Det var kun Peppe og Lukka der ik var med. lukka var den eneste der var solgt til Jylland, så nu er alle samlet på sjælland igen:-)

• #17   3. nov 2009 Vores to drenge, er der jo også kun 6 uger imellem, og vi har haft dem begge fra små af. Så jeg kan bekræfte, at du virkelig kan se frem til nogle skønne stunder - selvom det også indimellem vil være hårdt arbejde smiley

• #18   3. nov 2009 Karina: ja tror dig gerne - man må bare tage det hårde som en udfordring og så nyde alt det gode i fulde drag. Men altså, de er fanmer så søde så jeg næsten kan få helt ondt i maven - de ligger bare og putter i en stor kluddermor:-)

• #19   3. nov 2009 For vores vedkommende har de positive oplevelser klart oversteget de ekstra udfordringer, det har givet. Sådan håber jeg også, det bliver for jer smiley

• #20   3. nov 2009 jo tak, men det tror jeg helt klart også vil være gældende hos os....

Kommentér på:
Vi er sprunget ud i det....

Annonce