2.585 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
14 Svar
Vores hund har mareridt Vores hund har mareridt
Vores dejlige belgisk hyrdehund på lidt over 1 år har siden han var lille pivet og lavet nogle underlige lyde i søvne som om at han har mareridt, og så bevæger han sine poter imens så det ser ud som om at han prøver at løbe. Det virker på mig som om at han har nogle dårlige drømme, men jeg kan intet finde om det på internettet om at hunde drømmer og har mareridt?? Gør jeres hunde også det? Han er sund og rask og den gladeste og kærligste hund.. ved bare ikke hvorfor dette sker .. hmm..
0 synes godt om
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 343
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 479
jun 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 343
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 13 Svar: 124
apr 2009
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
så når jeg vågner af hams klunker så synger jeg rolig en spesiell sang til ham og så " kommer ham ud af mareritter "
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Basse gør det af og til, hvor hun også rejser børster og bjæffer.. Af og til bliver det meget voldsomt og hun piver meget højt mens hun virker angst. Når hun har det meget slemt, aer jeg hende stille og siger det er okay, og hvis ikke hun falder til ro af det og drømme mindre voldsomt vækker jeg hende..
Men ligger hun bare og bjæffer lidt, og smådrømmer lader jeg hende bare sove..
apr 2009
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
Drømmer han meget vildt kan jeg godt kalde på ham eller vække ham, men ellers får han bare lov og drømme,han ser så sød ud
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 2.833
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
Jeg lader ham for det meste drømme videre. Han bearbejder dagens hændelser ligesom vi andre gør.
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Svar: 66
Bare husk at tage håndklæde omkring dig når du går fra badet frem over så er den løst.
Det virkede i hvertfald hos os;o)
mvh.
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 27
dec 2010
Følger: 7 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 266
Min hanhund drømmer stort set hver gang han sover, og det er uanset hvor.
Der var faktisk en gang, hvor han lå ude i gangen i sin kurv og drømte så vildt (han gøede og hylede MEGET højt i søvne), at jeg, inde på mit værelse, vågnede af det og måtte gå ud for at vække den stakkels dreng (': - derefter fik han så lov til at lægge ved siden af mig resten af natten x)
Jeg tror at hunde, såvel som mennesker, kan have både gode drømme og mareridt - altså hvor et mareridt muligvis indgår noget som hunden er bange for til hverdag, evt. en anden stor aggressiv hund, en ubehagelig person eller sure katte (griner)...
I mit tilfælde tror jeg min hund har mareridt om min stedfar, der tit råber af ham, og jeg kan tydeligt se at han ikke er helt tryg i nærheden af ham (hvilket er synd!)...
Men ja - min hund drømmer også!!!
Vores hund har mareridt