{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

amstaff alene hjemme {{forumTopicSubject}}

hej derude ..
jeg passer en amstaff på de 5-6 måneder som er en han og ikke kastreret .. har selv en rottweiler på 2 år også han og kastreret ..

min egen hund lægger sig pænt til at sove når jeg ikke er hjemme, men nu efter noget tid er den her amstaff begyndt at gnave i alt når jeg ikke er hjemme .. altså i ting m.m og hvis jeg fjerner tingene og lægger legetøj og træ så starter den med det og går videre til mine karme og andre ting .. jeg tror den keder sig fordi den har mega meget energi og har svært ved at lægge sig og slappe af ..

nogle forslag til nogle ting eller andet jeg kan lægge til den eller gøre ??

- tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amstaff alene hjemme
  • #1   15. dec 2009 molly har os haft mange alene hjemme problemer. men nu er vi flyttet i hus, så hun har en garage på 50 kvm og alle hendes sager derude.
    Jeg sørger for hun er luftet godt inden jeg smutter. putter godbidder i en flaske(det er super), så hun kan lege med den . og går uden at sige noget.
    tror det er vigtigt hunden er aktiveret godt for at kunne slappe ordenlig af.


  • #2   15. dec 2009 HAr ikke lige et forslag til hvad hunden kan give sig til når den er alene, da jeg er af den mening at aktivering foregår med ejeren, og inden den skal være alene.

  • #3   15. dec 2009 self skal hunden os aktiveres med ejeren. men vi bruger den med flasken for at aflede hendes opmærksomhed når vi smutter.

  • #4   16. dec 2009 okay tak for svarene...
    jeg prøver også den med flasken så smiley

    jaa jeg er selvf allerede i fuld gang med at lære den at være alene hjemme .. jeg har taget den til mig ret spontant fra en kiosk ejer, da den ellers højst sandsynligt ikke ville ende et godt sted hvor den ville trives .. så tror desværre ikke den har fået alt det som den har brug for og heller ej at kunne være alene hjemme .. ellers ville jeg normalt ikke tage en hund ind i en weekend, så ville jeg også vente til en ferie smiley

    det gik ellers fint den første uge der var der ingenting, det er noget den er begyndt på i den her uge smiley men jo tak, jeg må prøve smiley


Kommentér på:
amstaff alene hjemme

Annonce