{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Vores hunde, vores ansvar!! {{forumTopicSubject}}

Lå i sengen i aftes og kunne ikke lade vær med at tænke på det forslag som hundeudvalget er kommet med og tænke på alt det jeg har læst rundt omkring på nettet og blev egentlig lidt sur på at vi med disse racer har tendens til at trække andre racer ind i debatten, incl. mig selv og nu har jeg flere gange støt på en person på facebook, så skriger op om at schæfere og labber, samt andre hunde også skal på listen og jeg bliver lidt sur, for vi er kede af at vores hunde er på listen, så hvorfor trække flere med??

Nej vi burde se på vores egne rækker og se på dem der har ødelagt det for os og ikke på andre racer og deres ejere, vi burde stå sammen og gøre hvad vi kan for at vores hunde ikke havner på forsiden eller i tv, ikke gå imod alle andre.

Få andre til at indse hvilke hunde det er vi har med at gøre, se på deres fortid og sætte os ind i den racer vi nu en gang har valgt og gøre vores for at vores hunde ikke overfalder, vi skal tage vores forholdsregler og ikke lade som ingenting.

Ja jeg elsker mine hunde, men helt ærlig det gør de andre jo også, dem med labber, schæfere og rotter, så hvorfor skal vi prøve at lægge tingene over på dem og ikke se at råbe dem op der er uansvarlige hundejere og som har gjort hvor vi er nu!?!

Så lad os stå sammen og tage et ansvar og ikke smide det ansvar over på andre, for det er vores hunde, der er i fokus nu og ikke de andre, de har været der og der blev kæmpet og der blev gjort noget ved det, det er der vi også skal hen.

Undskyld det blev lidt langt og at i kan følge mig:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores hunde, vores ansvar!!
Kommentér på:
Vores hunde, vores ansvar!!

Annonce