Tak (før Hjælp) Tak (før Hjælp)
Tak til alle for de gode råd og trøst .Min lille hund kom hjem torsdag aften.DDe "mener" han var faldet ned e.l og havde slået ryggen og fået blodansamlinger langs nerve systemet i ryggen.Han er på antibiotika 10 dage endnu og skal trappes ned med predisolonen også over 10 dage.Jeg har søgt over alt efter den diaknose de har skrevet men kan ikke finde den nogen steder .Da han var hos dyrlæge både torsdag og fredag hev og trak de i ham .Jeg spurgte flere gange om han kunne være faldet ned(elsker at stå på ryglænet af sofaen)men nej det mente de ikke . Hvad nu er det noget han er særlig udsat for resten af sit liv eller bliver han normalt løbende igen(taber bagkroppen når det går for stærkt)hvor kan man få svar på det?
Han havde tabt 1 kg(normal vægt 5,4) snuden skrabet blodig og flere sår i hovede efter førsøg på at komme ud af buret.Han virker meget glad men jeg kan mærke at han er over op stemt efter at have ligget stille i et bur i 8 dage.Jeg tør ikke lege for vildt eller gå for lange turer for jeg er skrækslagende for at det skader ham.Skal til kontrol mandag så der er 100 spørgsmål til dyrlægen.
Tak for hjælpen .Arons mor
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Tak (før Hjælp)