{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Hund nr 2. Første dag i det nye hjem. {{forumTopicSubject}}

Godaften :o)

Vi er jo så småt begyndt at planlægge hvordan det skal foregå når vi får Baltazar hjem :o)
Det er klart at vi skal få Daisy passet mens vi tager til jylland efter Balta.
Det vil jo tage en hel dag.
Men synes I så at hvalpen skal have en hel dag "i fred" så den lige kan falde lidt til før Daisy kommer hjem?
Altså sådan så hvalpen kommer her lørdag aften den 6. maj og Daisy så kommer hjem den 8?
Og er det bedst at de mødes uden for hjemmet for første gang?
Vil jo så gerne gøre det så perfekt som muligt fra starten :o)

Og så vil jeg gerne sige tak for alle de søde hilsner :o)
Er altså også SÅ glad for at han bliver min ;o)

Knus!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund nr 2. Første dag i det nye hjem.
  • #1   4. apr 2006 Frida var hjemme da vi kom med Rosa. De fik så lov til at hilse på hinanden ude i haven, og det fungerede helt perfekt.

  • #2   4. apr 2006 Stella: Okay! Så behøver jeg måske ikke arrangere en hel masse :o)

  • #3   4. apr 2006 Anita - Simpson var hjemme da jeg fik Felix, og de hilste bare og fandt ud af det fra starten af :o)

  • #4   4. apr 2006 Okay :o)
    Så vil jeg bare hente Daisy lørdag aften :o))


  • #5   4. apr 2006 Da vi kom hjem fra Frankrig med Ally savnede jeg de to gamle så meget at jeg smed Michel og Ally af hjemme og hentede de to andre... Alle var glade og de synes det var ganske sjovt med en lille ny...

  • #6   4. apr 2006 Anita - ja det kan du sagtens gøre!! Held og lykke med den lille ny ;o)

  • #7   4. apr 2006 hej! Pumba var også hjemme da vi kom med Ugly, vi lukkede dem ud i haven og Pumba var ovenud lykkelig for sin nye "lillebror".

  • #8   4. apr 2006 Det er slet ikke sådan et stort "problem" som jeg går og tror :o)
    Har bare slet ingen erfaring med to hunde, men det får jeg ;o)
    Det skal nok blive sjovt for os alle :o))


  • #9   4. apr 2006 Vo tog tyson med ned og hentede Clair. Vi havde fået at vide det var en god ide. Han synes hun var så sød ned ved kennelen, men blev lidt fornærmet over at hun skulle med hjem, så han vendte ryggen til mig hele vejen hjem. Jeg sad nemlig på bagsædet med Clair og han var i bagagerummet. hehe men efter et par dage derhjemme begyndte de at vende sig til hinanden. Jeg har også hørt at der er nogle der anbefaler at man mødes på fremmede jord (altså ikke derhjemme), så hundene mødes et sted hvor der ingen teritorie er, og så følges man hjem.

  • #10   4. apr 2006 Tror også det er godt nok at de mødes med det samme, men lad dem mødes udenfor jeres grund. Måske i en skov hvor de kan hilse på hinanden i ro og løbe løs hvis det går godt. Jeg ved godt han kun er en hvalp, men måske kan Daisy finde på at reagere ved at forsvare sit territorium :o)

  • #11   5. apr 2006 Da vi fik Monty var Diesel hjemme og de hyggede fra det øjeblik Monty kom ind....han syntes dog til tider Diesel var lidt stor og voldsom.
    Jeg vil personligt mene at "den gamle hund" skal være hjemme når "den ny hund" kommer. For det første fordi "den nye hund" formentlig hurtigt vil føle sig hjemme og tro den ejer stedet og når så "den gamle hund" kommer hjem tror jeg det kan give problemer. For det andet tror jeg "den gamle hund" vil reagere mere voldsomt overfor "den nye hund" hvis "den ny hund" allerede føler sig som konge over "den gamles" hjem.....
    håber du kan følge mig lidt....vil bare lige sige jeg ikke har forstand på det, det er bare min mening (erfaring) smiley


Kommentér på:
Hund nr 2. Første dag i det nye hjem.

Annonce