4.532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

den første løbetid den første løbetid

hejsa:)

Jeg syntes det er tidlig Diva ( cockerSpaniel ) Er kommet i løbetid, ( tror jeg ) Der render lyserødt ud af hendes skede hele tiden, hun er helt våd ned af bagbenene hun er født i oktober sidste år.

Må de få bukser på den første gang??

På forhånd tak for hjælpen

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  den første løbetid
  • #2   20. maj 2010 Hvis hunden er omkring 7 mnd, som den må være passer det meget godt.
    Den første løbetid er somregl omkring 6 - 18 mnd, så det er slet ikke tidligt smiley Vores Hailie fik det da hun var 6 ½ mnd ..

Her er et link, så kan du læse lidt om løbetid hos hunde http://www.sidenomhunde.dk/lobetid.html

Mvh Carina

• #3   20. maj 2010 super tak for det:)
    Er spændt på hvor langtid det kommer til at stå på, og om Charlie( vores hanhund vil lade hende være ) Hun er jo ikke gammel nok til sjov endnu.
    Og vores hundegår er ikke helt færdig, den er lavet så der er to sektioner i nemlig.

• #5   20. maj 2010 det bliver bare SÅ utroligt svært.
    Da de jo ALTID går sammen, og begge stadig er hvalpe.
    Og hvis de er adskildt æder de hele huset

• #7   20. maj 2010 Altså Fadia har lige været i sin anden løbetid, og jeg kunne klare at holde hende adskilt fra ikke mindre end to virile hanner..
    Så hvis man vil, så kan man også!

Men ja nemt er det bestemt ikke, dog er det besværet værd kontra at du ødelægger din tæve vel? Også mht. et ødelagt hjem...
    Det er trods alt døde ting du risikerer...

• #8   20. maj 2010 Som "Krumme" også skriver så er det VIGTIG at de under ingen omstændigheder er alene sammen mens hun er i løbetid - Bare 5 min. alene sammen er nok til hun kan blive drægtig.
    Så jeg ville få hende stereliseret elller sende ham på ferie.
    Det er også meget stressen for an han-hund ag gå sammen men en tæve i løbetid.

Men som svar på dit spørgsmål, så kan du være ganske rolig - Hun er en helt almindelig tæve :o)

• #9   20. maj 2010 Henriette: Hvad mener du med at ødelægge tæven?

• #10   20. maj 2010 Hold da op en masse stave-fejl jeg fik lavet der :o)

• #11   20. maj 2010 Tanja..
    Ganske simpelt at det på ingen måde er sundt for en tæve at blive parret op så tidligt smiley

• #12   20. maj 2010 Nårh... Jeg troede du mente ved at sterilisere hende :o)
    Giver dig fuldstændig ret i at hunden slet ikke er udviklet til at få hvalpe endnu :o)

• #13   20. maj 2010 Jeg har også haft tæver i løbetid sammen med 2 fertile hanner. jeg har ALDRIG ladet dem være alene bare 2 sekunder. Mere skal der nemlig ikke til!!

Så skil dem ad. Ja, måske synes du at det er synd, men, som Henriette skriver, er det så mindre synd at risikere at ødelægge din tæve fordi den bliver parret ALT for tidligt?? Nej vel?

Så hold ud og hold dem adskilt!!!! Og sto, ikke på at andre mennesker gør det, hvis I er på besøg nogle steder.

Det er JERES ansvar at tæven ikke bliver parret!

• #14   20. maj 2010 i behøves som ikke angribe:D
    ALtså jeg er jo ikke dum.
    Man bliver godt nok hurtigt trådt på bare fordi jeg siger det er svært:)
    Det er jeg da klar over. Og ved det også godt.

Jeg har tråds alt haft hun en del år.
    Men det sjove er, som det ser ud nu, er Charlie slet ikke vild efter hende endnu:)

Vi satser også på at hundegården meget snart er færdig.

• #15   20. maj 2010 Giv det ca 2 uger endnu så skal han nok være interesseret smiley

• #16   20. maj 2010 Carina:

Det er måske fordi så mange af os herinde har set tonsvis af "UPS"kuld på unge tæver til salg her.

Faktisk er der, lige i øjeblikket, en hvalp til salg. Den er 3 måneder....... Og moderen til den er også til salg........ Den er 11 måneder!!

Jeg tror at det er DERFOR mange af os reagerer så kraftigt.

Det ville svare til at lade en 11 årig pige få børn:-(

• #17   20. maj 2010 det er også okay, Men jeg er altså ikke dum;)

• #18   20. maj 2010 Carina:

Nej, og det tror jeg heller ikke at andre mennesker er. Det er bare ikke altid man tænker over hvor lynhurtigt tingene kan ske og HVOR meget man skal passe på.

• #19   20. maj 2010 nej det er der nok nogle der ikke gør, men tro mig. jeg ved det:)
    Hjemme hos de gamle, blev bella ( labadore ) dræhtig den første gang hun blev parret;)

• #20   21. maj 2010 fordi du skal have hvalpe når de er omkring 2 - 3 år;)

Kommentér på:
den første løbetid

Annonce