Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilke guffere bruger I?
  • #1   16. jul 2010 Det er lidt forskelligt, alt afhængig af hvorfor han får gufferne.. smiley til træning bruger vi pølse, fiskeboller og andet der ikke lige sådan tørrer ud, og som jeg ved han vil gøre alt for.. smiley På gåture bruger vi leverbidder, små tørrede leverstykker.. smiley

• #2   16. jul 2010 Af guffer er tørret natur produkter altid godt såsom: fisk, lever, lammekød, kaninøre, okseøre osv.

Jeg personligt er overbevist om, at hunde (alle racer og blandinger) skal have meget kød og at det er en gammel myte at hunde kan få proteinforgiftning af for meget kød, det har absolut intet på sig.

F.eks. køber jeg kun foder, hvor der står kød som det første på ingredienslisten (det som står først er der mest af, det som står som nummer to er der næstmest af osv.)

Derudover har jeg bl.a. også disse krav til hundefoder:
    -Ingen vegetabilsk biprodukter (det er f.eks. skræller, kernehuse og andet affald).
    - Ingen animalske biprodukter (det er f.eks. næb og fjer og andet affald).
    - Ingen korn (billigt fyldstof, som hunde ikke optager og derved ikke bruger til noget, det får dem blot til at lave flere høm-høm'er, jo større høm-høm'er eller flere = foderet bliver ikke udnyttet og ryger stort set / næsten lige igennem systemet).
    - Ingen farvestoffer og smagsforstærker.
    - Ingen sukker og salt.
    - Ingen rendering, hvis muligt, hvilket er en proces der omdanner animalsk affaldskød til stabil form.

Et kvalitetshundefoder indeholder de vitaminer og mineraler som hunde skal bruge, hvor det derfor ikke er nødvendigt at give diverse kosttilskud.

Herudover kig på din hund om den trives og fungere på foderet.

Du kan evt tage et kig på Petcurean om det lever optil dine krav det er ihevrfald et supert kvalitetfoder der lever optil mine foder krav, endvidere er fodet på højde med BARF (link fjernet)

• #3   16. jul 2010 fisen her får som hygge guf grisseøre, kalveunderben og rå lammeriben.

som trænings guf får hun ziwipeak, for hun vil gøre alt for at få en bid.

• #4   16. jul 2010 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=11036 samt griseører, politistave og skinke i tern....

• #5   16. jul 2010 vi holder os også til de naturlige vores ene hund har allergi så tåler ikke noget med korn men mange godbidder er der også tilsat sukker i, vær opmærksom på det.

hovedsageligt bruger vi chicken snack's de fedtfattige rent kød og hundene elsker dem:-)

jeg ville Aldrig give frolic, eller andre så kunstige godbidder.

• #6   16. jul 2010 Jeg bruger faktisk kun frugt og helt tørre hundekuks. Når vi træner osv er det meget banan og ærter da hun elsker det, når det bare er derhjemme så er det hundekiks og gulerødder, æbler og pærer. Hun får self også engang imellem tyggeben:)

• #7   16. jul 2010 Jeg bruger det hunden gider arbejde for, og så er jeg egentlig lidt ligeglad med hvad det er -hvad guffer angår, er jeg ikke så hysterisk med om det indeholder biprodukter, farvestof o.l. SÅ store mængder får de trods alt ikke guffer i, og mine hunde har ikke allergi.

Det sker jeg laver guffer selv -så er det typisk tørret lever, hjerte e.l.

Ellers køber jeg gerne olivers training bites, tikki træningsgodbidder e.l. De er bløde og har en god størrelse. Synes mange købe-guffer er for store.
    Makrel på tube er osse godt.

• #8   16. jul 2010 Rikke -men de er typisk endten for store eller de er hårde. Jeg foretrækker små og bløde godbidder:o)

Og så har vi ingen super bedst i nærheden;o)

Olivers guffer er super gode synes jeg -og så koster de ikke en formue, hvis man køber en god stak af gangen

• #9   16. jul 2010 Mine tygger ikke deres godbidder -de ryger bare ned. Og det foiretrækker jeg faktisk når vi træner.

Så de skal helst være meget små, og bløde så de ikke sidder fast undervejs:o)

Ellers er de fleste hunde osse vilde med kattemad. Og en pose af det billige kattefoder koster jo ikke ret meget, og giver guf til laaaaang tid.
    Det er osse hårde stykker, men er det ligegyldigt, er det en udemærket løsning.

• #10   16. jul 2010 Tusind tak for alle jeres indlæg og links - det har virkelig givet nogle ideer!

Kommentér på:
Hvilke guffere bruger I?

Annonce