{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At bruge en privat hundepasser
  • #1   1. mar 2011 Jeg er privat hundepasser, og pt. har jeg 6, snart 7 "kunder" smiley

• #2   1. mar 2011 Nej det ville jeg nok ikke..
    Eller jeg ville som minimum mødes med og lære personen at kende før jeg overlader min hund til nogen.
    Hvis det er en der har et " hundepasser firma" som ikke er pensions agtigt, så ville jeg overveje det

• #3   1. mar 2011 Nej , absulut ikke.

• #4   1. mar 2011 Jeg vil kun have mine dyr passet af familie smiley men jeg har passet hos opdrættere mange gange selv.

• #5   1. mar 2011 De ville blive screenet grundigt før jeg ville bruge dem :o)

Pensioner derimod kommer jeg aldrig til at bruge.

• #6   1. mar 2011 Jeg har 3.. som nu snart er nede på 1 (pga flytning og færdiggørelse af uddannelse) alle er fundet på www.hundesitter.dk .. har mødt dem før de har passet Elmo, og har haft dem i 2 år nu. Har aldrig oplevet et eneste problem, og de har boet hos mig, og haft Elmo hos dem uden problemer. Jeg har nedskrevet tydelige indstrukser hver gang, og dem følger de.

Alle pigerne er over 23 år, og meget ansvarsfulde, og ja jeg stoler på dem.

• #7   1. mar 2011 og nej aldrig pension til Elmo.. han ville slet ikke have det godt sådan et sted, da han stresser alt for let.

• #8   1. mar 2011 Anne Julie F

Nej det ville jeg bestemt ikke.

• #9   1. mar 2011 Jeg har de sidste par år brugt en privat hundepasser til Luka... den første gang var jeg lidt nervøs, men det gik så godt. Jeg havde selvfølgelig undersøgt omkring det inden jeg afleverede og vi fik en god snak da jeg kom med ham - og de 4 dage jeg var væk, fik jeg sms hver dag. Luka elsker når han skal på ferie og han har så travlt med at komme ud af døren når han bliver hentet, at han ikk engang gider sige farvel....

• #10   1. mar 2011 jeg ville ikke fra den ene dag til den anden, men efter et par møder og hvis kemien og evnerne var der, så ville jeg godt turde ja. Folk som man har skrevet med herinde i længere tid kan man "lære" at kende hurtigere. Jeg ville f.eks. være fuldt ud tryg ved at lade Sanne passe min hund, og det til trods for at jeg kun har mødt hende en enkelt gang, men føler jeg kender hendes holdninger osv. godt nok til at vide at det var et "sikkert" sted for min hund.

Pension er udelukket for vores hund, men private "hundepensioner" hvor hunden bor sammen med familien og deres egne dyr ville jeg sagtens turde anvende.

• #11   1. mar 2011 Er helt enig med Me, myself/Camilla :o)

Jeg benytter den private hundepensionsløsning hvor der ikke er en kennel eller et bur i sigte :o) Men en plads på et tæppe eller i en kurv i køkkenet sammen med ejerens egne hunde :o)

• #12   1. mar 2011 Jeg ville kigge dem grundigt efter i sømmene og sikkert også være godt nervøs første gang, men hvis behovet var der og alternativet var at jeg skulle af med min hund så, Ja jeg ville godt turde.

• #13   1. mar 2011 Jeg er alene med Elmo, og når jeg skal på ferie eller væk pga job, ja så skal han jo passes. Jeg har familie, men de har små børn og ingen tid til Elmo, som jeg forlanger, derfor bruger jeg hundesitter.... og ja bruger dem også som hundelufter, så de har nøgle til min lejlighed og kan komme og gå, som de passer dem. Vi aftaler selvfølgelig tider osv, men det er bare en super løsning, og Elmo elsker dem alle.

• #14   1. mar 2011 Hundepension ville jeg aldrig bruge til fisen da hun ikke trives i et bur alene. Derfor skal det ske privat hvor hun kan være inde og hygge, jeg skal have tillid til den person hvor hun skal passes, jeg har heldigvis nogle dejlige forældre som hjælper mig imod at jeg hjælper dem. Og så har jeg en super veninde hvor vi osse hjælper hinanden.

• #15   1. mar 2011 Nej ville jeg ikke.. Mine hunde kræver for meget til at jeg ville turde det med mindre jeg virkelig virkelig stolede på personen!

Heldigvis har jeg min far som heller end gerne passer dem og forkæler dem som var det hans egne smiley
    Pension har været i overvejelserne nogle gange, men altid blevet ved det.. Skulle det overhovedet videre end det skal det være et sted hvor de kan gå med hinanden hele tiden..

• #16   1. mar 2011 Jeg har både mine forældre og mine bedsteforældre, samt veninder som gladeligt tager Nala. Mine svigerforældre vil også altid gerne passe hende, men jeg vil ikke have at de skal passe hende, er meget kritisk med hvem jeg overlader hende til, og jeg mener overhovedet ikke at de kan tage det ansvar for hende, da de ville ikke respektere at hun ikke skal gå uden snor. Derudover er de eneste gange hun har fået noget "ulovligt" at spise er derude, "jamen de må da godt få vindruer" og "jamen mørk chokolade er da det de bedst kan tåle" GRRRR!!!!

• #17   1. mar 2011 Ville aldrig sende Felix på hundepension - det ville jeg simpelthen have det skidt med.. Jeg ville ikke kunne fjerne ham fra hans faste rammer, til et helt ukendt sted.. Heldigvis har vi samtlige familiemedlemmer og tætte venner der heller end gerne kom hjem til os og boede, hvis han skulle passes i en periode.. smiley

• #18   1. mar 2011 Nej, link bliver kun passet af familie ( og det har kun været nødvendigt 2 gange på de 3 år vi har haft ham)
    Til sommer skal han igen på ferie hos morfar, britta og musse ( min far hans kæreste og søde lille schæferpige)

• #19   1. mar 2011 jeg fandt en hunde passer her på hg, alletiders skønne pige vi talte sammen i tlf og sms i nogle uger, og så kom hun op til os og hundene var vilde med hende,hun passede micki,maya i 11 uger fordi jeg var syg og ikke kunne gå operation i ryggen,hun fik en hvalp fra os da maya fik hvalpe,så det dejligt at kunne følge den,for hun passer stadig mine hunde når der er brug for det, jeg har været mega heldig med hende,pension ville jeg aldrig benytte.

• Marianne P
    Marianne P Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #20   1. jun 2011 Jeg kan også kun varmt anbefale at du bruger hundesitter.dk - du kan jo selv vælge en person du stoler på. Der er også professionelle derinde... Jeg har kun god erfaring med sitet og bruger også sitet til fotos, forum og især hundevenner til Sofus, hvor vi mødes og leger én gang om ugen i parken smiley

Knus og VUF fra Sofus og Marianne

Kommentér på:
At bruge en privat hundepasser

Annonce