6.567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Hale knæk. Er så frustreret.. Hale knæk. Er så frustreret..

Heej alle.
Min lille hunde prut er født med et knæk i halen. Det sidder en cm. fra hale roden, også stikker den lige ude til venstre. Så hans hale går faktisk lige til venstre, istedet for at stikke bagud.
Til hans sunhedstjek som hvalp har dyrlægen sagt det ikke genere ham, hvis vi ikke havde problemer med det i det daglige. Og det har hverken Robin eller jeg smiley
Min faster bliver bare ved med at sige jeg skal få opereret halen af fordi det ser grimt ud. Men det røre mig sådan set ikke? Jeg elsker Robin ligesom han er, og jeg mener ikke han skal igennem sådan en operation, " bare " fordi det ser dumt ud????
Er det mig der er helt galt på den? Eller har min faster ret? Er ved at blive rigtig frustreret og irriteret over det.
Hvad synes i??

Knus

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hale knæk. Er så frustreret..
  • #1   11. mar 2011 Men du er jo ikke ligeglad hvis du tager til dig hvad din faster siger ?

jeg ville "være glad" for at min hund havde noget så specielt , Forstå mig ret smiley

• #2   11. mar 2011 Jeg er nok tilbøjelig i og give dig ret. Jeg ville ikke sætte en hund i narkose for en knækhale. Narkose kan jo være farlig, selv om det er sjældent.
    Har selv haft hund med knækhale.

• #3   11. mar 2011 Du må heller ikke bare fjerne halen, der skal være en grund til det. Og det er ikke nok, at det ser grimt ud.Er han generet af den er det noget helt andet, men det er han jo sikkert ikke

• #4   11. mar 2011 Nej men det der irritere mig er at hun skal nævne det HVER gang vi ses.

Brug hjernen før du køber hund: Det mener jeg også. Jeg vil ikke udsætte ham for sådan en ubehagelig operation fordi han har en knæk hale. Der er jeg måske lidt pyldret, men det vil jeg virkelig ikke. Dyrlægen sagde også det havde været nemmere hvis det var blevet gjort da han var helt lille, da hans hale jo er tykkere og sådan nu.

Jeg gør det heller ikke, jeg synes simpelthen det er noget pjat. Jeg købte faktisk Robin pga. Hale knækket, for der var ingen andre der ville have ham pga. det. Jeg synes det var en charme og ingen er perfekte. Den dag i dag har jeg verdens bedste hund og vil ikke bytte ham for noget eller nogen smiley

• #5   11. mar 2011 Maj-Britt , nej det er han nemlig ikke, men min dyrlæge tilbød mig en operation alligevel, fordi hun mente snoren godt kunne hænge fast i det der buk eller hvad man skal sige, når vi går tur, og det gør den også en gang imellem, men det er jo ikke fordi det gør ondt på ham, eller er træls, så fjerne man da bare snoren igen smiley

• #6   11. mar 2011 Bed hende om at tie stille ? smiley

Jeg får også tit afvide min hund er røv grim, sådan er det smiley hehe
    Hvis jeg får nok så siger jeg "jaaa... men i det mindste har hun charme, Hvad har du ?" *G*

• #7   11. mar 2011 Det har jeg også gjort tit. Men så alligevel, så tænker jeg over det, ene og alene fordi det irritere mig gevaldigt smiley

• #8   11. mar 2011 lad ham beholde hans fine specielle hale:)

• #9   11. mar 2011 Det gør jeg også smiley , Den er med til at gøre Robin til Robin smiley

Mange tak allesammen smiley

• #10   11. mar 2011 Han har ingen fysiske problemer overhovedet med den hale smiley , Den er blevet tjekket ved hvalpe tjek to gange, hos avleren og hos mig, også sidste år da han fyldte et år smiley ,

Hihi tror jeg også, siger bare hun skal tage ud og løbe næste gang hun nævner det smiley

• #11   11. mar 2011 gud det vidste jeg ikke. Jamen altså problemet ved Robins knæk er at leddet faktisk sidder skævt også, så robin logre faktisk med halen skævt til venstre hvis du kan forstille dig det? , Der er et billede af ham fra da han var hvalp, på min profil hvor man kan se det lidt. Ih det er svært at forklare smiley

Jeg kan nok ikke rette leddet ud smiley

• #12   11. mar 2011 har din faster ik noget der trænger til at blive rette med lidt botox, griner.
    en af mine kammerater sagde engang om min smukke shar pei: hvor er han da grim. så sagde min veninde: så længe du får lov at gå løs rundt med dit udseende, skal du ik genere hunden, griner
    jeg syntes din bette vaps er såååååå sød

• #13   11. mar 2011 Tia er også født med haleknæk. Kunne aldrig drømme om at få hende opereret bare pga det.

• #14   11. mar 2011 Og hun bruger halen helt fint, er ikke generet af det og dyrlægen mener heller ikke der skal gøres noget ved det :o)

• #15   11. mar 2011 haha jo, det kan være hun lige skal have rettet hendes ry ker under øjenene. Haha smiley

• #16   11. mar 2011 Tusind tak Charlotte smiley !

Anita: Jeg gør heller ikke noget ved det, jeg ser det faktisk slet ikke mere *GG* Når man har set ham sådan altid i de to år han har levet, jamen så er det jo bare sådan han ser ud, og jeg elsker ham rund om jorden på et ben uanset hvad (;

Ej en medløber: hihi kan prøve og sige det til hende smiley - Ej det gør jeg heller ikke, den gamle tante skal bare blande sig udenom smiley ,

• #17   11. mar 2011 Hvis du nu en dag får lyst til at gå til konkurrence med ham, så må du faktisk ikke hvis halen er kuperet - dette uanset om hunden er købt i udlandet eller, som i dit tilfælde, at halen er blevet opereret. Måske også en argument du kan bruge imod din faster

• #18   11. mar 2011 Cynthia: Guuuud det vidste jeg godt nok ikke! Planen var nemlig at Robin og jeg skal starte til Agillty til sommer, da han nemlig er gammel nok der. Tusind tak smiley Så blev jeg da det klogere i dag smiley

Kommentér på:
Hale knæk. Er så frustreret..

Annonce