1.328 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 40 Svar

Pyha, det var tæt på:-( Pyha, det var tæt på:-(

Vi var til agility her til aften. Jeg bandt tøserne ved den ene stolpe og gik over ved bordet for at knække nogle bløde godbidder (havde glemt det kogte hønsekød hjemme). Så hører jeg lidt tumult derovre og opdager at Kaido har fået viklet sig ind i "naboens" 3 labbers snore. Ingen af hundene gør nioet, så jeg ville bare stille gå over for at vikle hende ud igen. Da jeg kommer tættere på kan jeg pludselig se Kaido med vildt udspilede øjne og tungen ude af halsen.

Jeg drøner derover og lige da jeg får fat i hende, kollapser hun. Jeg får flået snoren af hende og hun prøver at rejse sig, men falder lidt ned på siden. Jeg holder hende nede og snakker stille til hende. Da hun begynder at sprælle fordi jeg holder hende, lader jeg hende rejse sig og hun stiller sig på lidt vaklende ben. Jeg holder hende og støtter hende og forsøger at tage det HELT roligt. Til sidst smider hun sig om på ryggen og logrer vildt med halen, for NU har hun det fint og skal nusses på maven.

SÅ kom min reaktion. Jeg rystede simpelthen over hele kroppen og jeg ser gang på gang hendes skønne hovede for mit indre blik.

Jeg tror at jeg kommer til at stå op flere gange i nat for at sikre mig at hun er ok.

Midt i alt dette står Lotus uroligt bag mig. Da Kaido kommer til sig selv, skynder Lotus sig hen og slikker hende i hovedet. Og hele træningen igennem havde jeg INGEN kontakt med Kaido, for hun havde KUN Lotus i hovedet. Hun piskede hen til hende hver gang jeg tog snoren af. Jeg tænker om hun har været klar over hvor tæt hun var på at dø? 1 eller 2 minutter mere, så havde hun været kvalt:-(

Lige nu sidder jeg med tårer ned at kinderne. Min lille pige. Hvor ER jeg glad for at hun er frisk og frejdig igen!!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pyha, det var tæt på:-(
Kommentér på:
Pyha, det var tæt på:-(

Annonce