{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

Hund og tisseri {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min lille vapse Silje på 9 uger, gør noget, som ingen af mine andre hunde nogensinde har gjort før.

Jeg kan have haft Silje med ude og tisse, hvor jeg holdte øje med hende, i haven - hvor jeg så så hun tissede en dejlig stor tår tis. Bagefter kan vi gå ind i huset, og på 10 min, kan hun have tisset 3 pøle rundt omkring i huset på under 15 min!

I mine ører lyder det ikke normalt at en hund skal tisse SÅ meget. Gør hun det for at markere "her har jeg været", eller er hun ved at få blærebetændelse?

Jeg ved godt at hvalpe på 9 uger, under ingen omstændiger kan være renlige, men hendes tisseri er altså overdrevet i mine øjne. Især i forhold til mine andre hunde da de var hvalpe.

Jeg bliver en smule bekymret for hende, og vil derfor gerne høre, hvad I har at sige til hendes tisseri, da det er lidt irriterende at skulle rende rundt med køkkenruller hvert 10 minut, bare for en lille tår på 2x2 cm.

Imorgen vil jeg få fat på noget rodalon, da jeg vil se om det kan virke lidt. Har hørt at mange har stor succes med det, så selvfølgelig skal det også prøves.

På forhånd, tak. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og tisseri
Kommentér på:
Hund og tisseri

Annonce