{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Ferie {{forumTopicSubject}}

Nu er de flestes ferie ved at være brugt...
Hvor, hvordan, hvorfor og med eller uden hund(e)?
For vores eget vedkommende så har vi været i sommerhus med en god ven og hans 2 "børn" (16 & 19 år) hvor Sofus var med. Vi nød det alle på kryds og tværs - dejligt !!! Så har vi været på Skanderborg, hvor Sofus var i pension i 4 dage. Fortæl hvordan I har holdt ferie, med eller uden hund(e), og hvad med pasning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ferie
  • #1   18. aug 2011 For vores vedkommende har der været arbejde på programmet. Som hundevagt så tøserne har været med.

• #3   18. aug 2011 Vi har også campingvogn og hundene er med.Har været afsted 14 dage på 2 forskellige pladser.
    Jeg kan ikke forestille mig ferie uden hundene.

• #4   18. aug 2011 Har lige været på 1 uges ferie i campingvogn med begger mopper 2 unger og ja manden. Det gik bare super godt og gør det da gerne igen.

• #5   18. aug 2011 Vi har været i Rødvig ferieby og BonBon land.
    Vi valgte ikke at ha lady med,hun bliver frygtelig køre syg og bryder sig slet ikke om at køre bil.
    så hun var hos mine svigerforældre som hun er rigtig glade ved og de er glade for hende.

• #6   18. aug 2011 vi har ikke været ude i år....havde for mange projekter herhjemme.

men jeg kunne ikke forestille mig at tage på ferie uden hundene.
    Vi har campingvogn og enten bruger vi den eller lejer os ind i hytter eller sommerhus, hvor man må have hund

• #7   18. aug 2011 En weekend i Odense uden barn og uden hund... Vi havde slet ikke hund...

• #8   18. aug 2011 Vi var afsted med vores 3 børn og 2 hunde (Zimba & Didi) - 14 dage i malaga, det var super skønt og meget varmt

• #9   18. aug 2011 Har været 2 uger i Sydfrankrig på camping i et mobilhome, og havde for første gang hund med på ferie i udlandet, det gav mere arbejde men hvor var det hyggeligt, vil klart gøre det igen så længe det er en ferie med masser af afslapning og hygge, ikke storbyferier.

Hun elskede at bade i Middelhavet og ved boligen havde hun sit eget badebassin hun blev kølet i, om aftenen nussede hun rundt med os andre og jeg tror bestemt hun var gladere der end hun ville have været på en pension.... Hun havde selvfølgelig også varme dage, men lå så inde i skygge, havde hende med på en tur til Nice og Cannes, men det vil jeg nok ikke gøre igen, der bar vi hende en del af tiden...
    Hun kom så også i løb dernede så der synes hun tingene var lidt trælse et par dage...
    Har reserveret 3 uger til næste år og så er der jo 2 der skal med hvis det bliver til noget....
    Helt klart til ferie med hund..

• #10   18. aug 2011 se evt min profil med Nova, der er lidt billeder fra ferien...

• #11   18. aug 2011 Jeg har været på rideferie i Irland i knap 2 uger, og der blev Watson passet af en hundeveninde. Han kunne seriøst ikke have haft det bedre. Han har aldrig været så afslappet som de første par dage efter jeg fik ham hjem.

• #12   18. aug 2011 @søster..... mangler desværre den der mulighed for at en kendt vil passe i så lang tid... Tidligere har min mor gjort det, men hun er blevet for gammel.... Så lige nu ville det betyde fremmed pension for vores hunde hvis vi ikke tager dem med, og det kan jeg bare ikke få mig selv til...

• #13   18. aug 2011 Jeg har haft ferie i 7 uger, men desværre stoppede det i dag. Hulk hulk. Så min hund bliver passet ved min mor mens jeg er væk, da hun IKKE er god til at være alene. Ellers har jeg ikke lavet "andet" end "bare" at passe Silje og lære hende at kende, det har været super hyggeligt. smiley

Kommentér på:
Ferie

Annonce