Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpefoder og Leverpostej..
  • #1   20. aug 2011 Nej, det sker der ikke noget ved. Så længe den får sit normale foder også, så giv du den bare leverpostej. Hvis det hjælper den til at spise mere, så giver det jo pote at gøre det.

Du kan også give den tun i olie, du skal dog bare være sikker på at dens mave kan klare olien.

Nogen varmer også fedt op og hælder over hundens mad. Serveres når det er blevet koldt.

Der findes mange tips til at få en hvalp til at spise og dermed tage på.

Held og lykke.

• Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   20. aug 2011 Tusind tak :)) God aften

• #4   20. aug 2011 Hvis den har meget tynd mave, kan du få noget hos dyrlægen, der modvirker det..

• #5   20. aug 2011 Jeg har endnu ikke hørt om hunde der ikke kan tåle leverpostej. Det feder meget, og er det blot en smule hver gang, så kan jeg ikke se at der er noget galt i at tilsætte det foderet.

• #6   20. aug 2011 Så vidt jeg ved, kan alle former for fedt være med til at give tynd mave, og der er også krydderier i leverpostej, hvilket også kan være med til at gøre problemet større!
    Hvis det bare er lidt tynd mave (og ikke ildelugtende diarre) ville jeg nok også mere hælde til skånekost, og hvis det ikke hjælper, så få noget zoolac (mener det staves sådan), det fås hos dyrlægen og hos mange dyrehandlere.

• #7   20. aug 2011 Prøv evt. en klat yoghurt naturel over foderet, mindre hidsigt for maven og vores hunde elsker det i hvert fald. Bruger pt. en billig tyrkisk, den er også god til dressing, så to fluer med et smæk....

• #8   20. aug 2011 Når en hvalp ikke vil spise sit foder er det en dum idé og hælde noget over. For så præmiere du den ved ikke at spise - og hvad så når den ikke gider leverpostej mere? Hvad gør du så? Det gør ikkr noget at en hund ikke spiser i nogle dage. Då længe den bare drikker. Det sagde min dyrlæge. Der jeg havde samme problem med Alba - hun havde dog ikke tynd mave. Måske din hund bare er småt spisende?

• #9   20. aug 2011 Enig med Anita

Og så tror jeg heller ikke at leverpostej er så godt for sådan en lille sart hvalpemavse smiley

• #10   20. aug 2011 Leverpostej er ikke godt for hunde, det indholder nemlig rigtig meget salt. Lidt ærgeligt faktisk, for uden alt salten ville leverpostej være udemærket til hunde (forudsat deres maver kan tåle de...)

• #11   21. aug 2011 Med en voksen hund betyder det ikke så meget om den går fra foderet nogle dage, men en lille hvalp (har jeg på fornemmelse Sabrinas hund er) skal helst ikke gå fra foderet.
    Jeg tror, jeg ville tage en snak med dyrlægen og så få noget mod den tynde mave.

• #12   21. aug 2011 En lille hvalp med sart mave bør ikke få leverpostej men derimod kan lidt A38, kogt fersk kylling eller fisk. Derudover synes jeg du skal snakke med dyrlægen, for det med at hvalpen er småtspisende, kan jo hænge sammen med, at den er sløj p.g.a. dårlig mave. Og som nævnt længere oppe, er det vigtigt at den får rigeligt med væske. Evt. vandet fra den kogte kylling/fisk - selvfølgelig uden salt.

• Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #13   19. sep 2013 Mig bekendt kan hunde få dårlige analkirtler hvis de får for meget leverpostej. I øvrigt mener jeg det er meget vigtigt at fodre en hund med Naturligt og uforarbejdet mad, ud fra den betragtning, at en hund (ligesom et Menneske) er et Naturprodukt, og derfor har bedst af RENE Naturprodukter!

• #14   19. sep 2013 Steen det er noget vrøvl - nogle hunde får ikke tømt deres analkirtler, hvis de kun får "blødt" foder, det er nok der du vil henad, ikk?

Og dårlig mave som TS spørger vedr. er ikke det samme som dårlige analkirtler.

Og meget vigtigt med uforarbejdet mad, vores trives altså godt på et industrielt færdiglavet hundefoder, det der er alfa og omega for mig er sammensætningen, forarbejdningen samt kvaliteten af råvarerne, der ligger bag.

Uforarbejdet mad kan jo kun være BARF og selvom en del hundeejere barfer, så er vi trods alt mange, mange flere, der ikke gør.

• Steen H
    Steen H Tilmeldt:
    aug 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 35
    #15   22. jul 2014 Hej Kirsten R.
    En noget sen opfølgning påvirkes dialog.
    Muligvis har du ret mht. Leverpostej og analkirtlierne.
    Og så til den "almindelige" mad.
    Du skriver, at dine hunde trives godt på den industrimad der indeholder de ting hunden har behov for.
    Er du 100% sikker på, at industrimad, dækker ALLE de madmæssige, behov som hunden har?
    For mit eget og min hunds behov, stiller jeg mig meget tvivlede over for, at industrien, kan eller VIL - fremstille mad der er på højde med det, som er naturligt for mennesker og hunde, eller for den sags skyld andre dyr.
    Noget af min tvivl begrundes også i, at færdigfoder også sælges, som en let, ensformig og hurtig måde at fodre på.
    Men selvfølgelig, en hund er jo i mange menneskers verden, bare en ting, man køber og smider væk, når man er træt af den, nøjagtig som ølflaske, når den er tom, smider man den jo også bare fra sig.

• Emil R
    Emil R Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #16   11. jan 2020 Bobby fucking elsker leverpostej

Kommentér på:
Hvalpefoder og Leverpostej..

Annonce