Renlighed.. Jeg forstår det ikke... Renlighed.. Jeg forstår det ikke...
Nu bliver Nova snart 6 måneder så jeg synes efterhånden hun godt snart må blive renlig..
Om mandagen arbejder jeg fra kl 12.15 til kl 18 og fra tirsdag til fredag arbejder jeg fra 7.30 til 14.. I weekenden er jeg stort set altid hjemme hele dagen..
Når jeg kommer hjem fra arbejde mandag er der et dejlig tørt gulv uden nogen form for uheld Men ALLE andre dage har hun i hvert fald tisset på gulvet 1 gang.. Hun er heller ikke renlig om natten medmindre jeg sover på sofaen..
Selvom jeg er hjemme og hun kommer ud hver gang hun har spist, leget og sovet og en gang i timen så formår hun stadig at tisse på gulvet.. Man kan jo godt holde på lidt af det til man kommer ind igen..
Jeg er ved at blive fuldstændig sindssyg når jeg ved hun sagtens kan holde sig..
Er der nogen der har et bud på hvad der sker (eller ikke sker) inde i hovedet på min hund????
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
Og hvad gør du når du kommer hjem og hun allerede har tisset?
Kan hun signalere at hun skal tisse?
Har hun mulighed for at selv gå ud, mens du er hjemme?
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 95 Svar: 11.098
Jeg mener IKKE man skal rende ud med sin hvalp en gang i timen..( dag og nat )..... man vænner bare hundens blære til at skulle tømmes ofte... Og det tror jeg mange gange er skyld i , at hunden ikke kan holde sig særlig længe , når den bliver større .....
Men der er jo bare MIN mening.... men slet ikke så tosset , når jeg selv skal sige det ... :o)
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 9 Emner: 74 Svar: 1.135
Hvis jeg ikke ser det så tørrer jeg bare op.
Da hun var 5 uger gammel begyndte hun at pive ved døren og hun blev lukket ud hver gang.
Hun kan ikke selv gå ud når jeg er hjemme.
Jeg har prøvet flere muligheder.. Jeg har også prøvet at holde øje med hende og vente på at hun sagde til eller lignede en der skulle noget men hun er bare ligeglad.. Hun vil bare tisse og skide på gulvet
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
mar 2008
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.567
"Da hun var 5 uger gammel begyndte hun at pive ved døren og hun blev lukket ud hver gang."
Jeg går ud fra at hun stadig bliver lukket ud hvis hun piver, eller viser andre tegn, ved døren?
Bliver hun lukket ud alene?
mar 2008
mar 2008
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 958 Svar: 18.108
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 958 Svar: 18.108
mar 2008
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Hun holder sig hele natten og i weekenderne op til 10 timer uden problemer (sover længe) - Hun laver aldrig noget når vi er hjemme, heller ikke selvom der går mange timer imellem hun kommer ud. Så snart hun går en til døren kommer hun ud, men der kan nemt gå 4-5 timer imellem.
M E N, når hun er alene kan hun tisse 3-4 gange og af og til også stort (selvom hun har lavet det på morgenturen).. :o/
Vi lægger stadig en avis, da vi ikke vil have ødelagt gulvene. Så hun tisser i det mindste på den. Men fjerner vi avisen når hun er alene, gør hun det bare på gulvet i stedet..
Vi er efterhånden liiidt rætte af det, eftersom gulvet skal vaskes hver dag og det generelt er rigtig ulækkert.
Så følger med og håber på gode råd.. Synes vi gør alt efter bogen..?
Renlighed.. Jeg forstår det ikke...