773 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Renlighed, jeg forstår det ikke? Renlighed, jeg forstår det ikke?

Hej HG.
Jeg har en lille undren i mit lille hoved ang. min hvalp på 12 uger smiley Og ja, det handler om renlighed.

I dagligdagen når jeg er sammen med ham, lufter jeg ham ca. 1 gang i timen, så vidt muligt. Nogle gange kan han kun holde sig i 40 minutter, og så går det galt smiley men det er tit når jeg er optaget i lektier, så jeg ikke lige opdager han går rundt og sådan. Men han er kun 12 uger, så forventer ikke ekstremt meget ang. renlighed endnu. Så han får ikke skæld ud, ser det som min fejl smiley

Men så om natten, der kan han holde sig i 6-7 timer! Muligvis mere, da jeg altid skal vække ham for at gå ud og tisse. smiley men han kommer også kun lige ud så tisser han! smiley

Skal lige siges at jeg langt fra forventer at han er 100% renlig som 12 uger. Jeg mindes at have læst at som 7 måneder burde en hund være 100% renlig? Jeg er ikke sikker smiley men det er altså IKKE fordi jeg forventer at han skal kunne holde sig længere endnu.

Undre mig bare lidt, hvordan kan det være at han kan holde sig i 6-7 timer om natten, men om dagen nogle gange kun 40 minutter? Er det bare fordi det er lettere for dem når de sover der om natten eller er der en anden forklaring?

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed, jeg forstår det ikke?
Kommentér på:
Renlighed, jeg forstår det ikke?

Annonce