Foder, for gud hvilken gang.... Foder, for gud hvilken gang....
Nu har jeg købt Orijen foder da det skulle være godt med et produkt med megen protein og ingen korn...
Men det er åbenbart forskelligt fra race til race hvad der er godt (sundt) for dem...
Har fået af vide at et produkt med så højt proteinindhold (40%) ikke er godt til små terrier, at det på sigt belaster deres nyrer for meget....
Så nu spørger jeg, hvad er sundest for en lille terrier, her en skotte, hvor meget protein er anbefalelsesværdigt, og må de gerne eller ikke få foder med korn produkter...
Har også fodret med Royal Canin til hvalpen, her er 31% protein i, og det fik jeg med fra hendes opdrætter...
Er faktisk ikke så interesseret i hvad de enkelte mener der er godt, men om der er nogle forstandige mennesker der kan komme med faktuel viden på området om foder og små terrier... Jeg vil kun det bedste for mine hunde, men nøøøj hvor var det nemmere i leverpostej madens tid....
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.545
Min den ene fungerer slet ikke på korn .. Den anden fik foder med korn i hos opdrætteren, og det er der ingen problemer i ..
Mht. hvor meget protein osv. så ska ljeg ikke gøre mig klog på det
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.990
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.545
Herhjemme serveres der Acana
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.377
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199
de produkter dyrlægerne har er der ofte korn i og mange af de produkter som DKK anbefaler er der også korn i...
tror man må prøve sig frem og se hvad ens egen hund trives på, ved godt det er lettere sagt end gjort, når det er noget der som i dit tilfælde kan gå ind og skade organerne
er du ikke med i en gruppe herinde kun for terrier-folk?
måske de ville være de rigtige at spørge
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 95 Hunde: 4 Emner: 957 Svar: 18.091
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.377
Foder, for gud hvilken gang....