{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.917 visninger | Oprettet:

Hanhund piver.. BLIVER SINDSYG :( {{forumTopicSubject}}

Ja nu bliver jeg snart meget meget sindsyg... Vores Chihuahua han har fået på hjernen at Miamii burde være i løbetid og han altså bare skal parre hende.. Hun var i løbetid midten af August, og vores anden hanhund (rottweiler) er fuldstændig ligeglad med hende, han plejer ellers nok at ska være der når hun er i løbetid.. det er til at blive sindsyg af.. Nå men nu er jeg da ved at blive sindsyg... King (chihuahua'en) bliver ved med at rende hende i røven og prøver at parre hende lige så snart han kan. hun har flere gange markeret over for ham og hun går også væk fra ham så er de i samme rum ka hun slet ik finde ro fordi han altid render og vil parre hende.. og han PIVER konstant... er nødt til at lukke ham væk for at hun kan få lidt ro det skal jo ik gå ud over hende at han har fået den dumme ide..

nogle der har nogle forslag til hvad jeg ka gøre ? hun går jo ik i løbetid før omkring januar igen og jeg når at dø op til flere gange af sindsyge hvis det fortsætter til efter hendes løbetid... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhund piver.. BLIVER SINDSYG :(
  • #1   25. okt 2011 Det kan väre fordi der er en täve i löb omkring hvor du bor... Min han har også lidt travlt med at snuse til min täve selvom hun ikke er i löb endnu.. Men det kan godt forvirre dem hvis de kan lugte andre täver.. Jeg ved ikke hvad du skal göre ved det andet end at lukke dem hver for sig og hvis det er et tilbagevendende problem så kastrere ham

  • #2   25. okt 2011 Tager ved den og beder den holde bøtte pg holde op med at humpe tæven.

  • #3   25. okt 2011 Anna D - Hvis det bare var det men da der kun bor 5 andre hanhunde i byen, og vi har to tæver og det kun er den ene han vil parre, og vores anden hanhund er ganske normal så er jeg desværre helt sikker på det ikke er det smiley

    Charlotte - Brains before beauty H - årh tro mig det er prøvet i 4 dage og ik begyndt at virke endnu smiley


  • #5   25. okt 2011 Hvis du er sikker på der ikke er andre täver i löb så ville jeg nok seriöst overveje at kastrere ham så han kan få noget ro (og dig og dine andre hunde)

  • #6   25. okt 2011 jeg ville også vælge kastration, det må også være enormt stressende for tæven...

  • #7   25. okt 2011 Kasteration har også virkelig strejfet mig de sidste par dage smiley for ja det er da også synd for ham at han ska stresse sådan...

    Han spiser så fint det er da heldigvis ikke et problem..



  • #8   25. okt 2011 Hun er også ved at blive meeeget træt af ham... hun har makeret for ham et par gange nu men han vil bare ikke lade hende være...

    Nu er han så skvattet i søvn (og tro mig jeg ville danse og juble hvis jeg ik var bange for at vække ham) men han sover i gangen hvor der er børnelåge mellem ham og Miamii... så kunne være han måske opgav nu.. HÅBER


  • #9   25. okt 2011 hmm, når man ser billederne af dem skulle man da mene hun kunne sætte ham vældigt på plads : )

  • #10   25. okt 2011 Heh jaah men nej hun går hellere... hun er ikke typen (trods racen og de skulle være så aggrassive ?) som bider eller noget, hun makere ved at knurre og gø men viser ik engang tænder så går hun hellere sin vej eller finder sig i hva der nu bliver gjort ved hende..

  • #11   25. okt 2011 Hvordan har jeres tæve det? Nogle gange så kan hunde også reagere på en lignende måde som ved løbetid, men på en urinsvejsinfektion eller andre helbredsproblemer.

  • #12   25. okt 2011 Hende er der ikk noget. Med hun er som hun plejer

  • #13   26. okt 2011 vi har en tøve i løb her hjemme lige nu, og en meget meget klar loke . han piver, stresser, ryster, og åååååh .. smiley han skriger næsten efter hende når han ikke kan se hende.. VI har nu sendt ham på ferie fra imorgen, hos svigerforældrene, for det da til at blive syg i hovedet af at høre på smiley og det også synd han er så stresset.. smiley ..

    men hvis det ikke er jeres hund han er vild over, så den svær ? smiley en kastrering måske ? drastisk . men det dælme ikke til at holde ud de er så ulykkelige smiley


  • #14   26. okt 2011 Ann-Christina N - det er jo netop ovres tæve han er vild efter, men hun er bare ikke i løb... vi har som sagt en anden hanhund også og han er SLET ik interesseret i hende... så ska jeg sende ham på ferie så der jo ingen der ved hvornår han kommer hjem igen smiley

    Han er begyndt at slappe af om aftenen når han ikke gå i samme rum som hende, men lige så snart han er i samme rum som hende bliver han viiildt tosset og render efter hende og vil parre hende..

    Det er lid underligt da vi fik ham kunne han bare ik li hende, og det vendte fra en dag til den anden, han var i starten efter hende lige så snart hun ville tumle eller lege med de andre og pludslig en dag hun kom ind fra haven var han bare totalt forelsket i hende..


Kommentér på:
Hanhund piver.. BLIVER SINDSYG :(

Annonce