{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

Et liv slukkes. {{forumTopicSubject}}

Hey HG - har lige brug for at komme af med et par ord. Og beklager hvis der forkommer ordstillinger og stavelser som er forkerte. Skriver fra telefonen og er en "kende" påvirket, sådan rent følelses messigt.

Men jeg og min kæreste har/er i dag på besøg hos mine for ældre og deres ... Ja nu desværre kun ene hund.

For efter en god gå tur med hundene og vores egen franske. Så kommer vi tilbage til huset. Og jeg tager de 2 shæfferhunde med igennem haven, da de lige skal blive tørre i udestuen. Mens jeg venter på at den bliver åbnet inde fra. Så kommer Fifi op ved siden af mig, og falder sammen på jorden i et piv. Jeg bliver forskrækket og for tilkaldt mine forældre og vi for hende så ind i stuen. Og hun kunne knapt gå og hun havde det rigtigt skidt. Hun ligger sig ned og man ka se hun har det skidt.
Vi vælger og køre til Kbh Dyrehospital med hende da vi lidt frygter at det var en hjerneblødning eller blodprop. Men da vi for hende ud til bilen virkede det som om hun gik bedre. Men da vi kom ind på hospitalet, fik hun endnu et anfald. Og ja... Nu sidder jeg med min far på vej tilbage til mine forældre i en bil uden hende. Så ja. Hun er desværre blevet aflivet i dag. Med diagnosen; blodprop. Måske både i hjerne og brystkasse.


Og det hele skete som lyn fra en klar himmel.

http://www.hundegalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=4154

Ville bare lige ud med det. For det er sku en tom Fornemmelse. Og beklager stavefejl.

Pft.
Jeppe K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et liv slukkes.
Kommentér på:
Et liv slukkes.

Annonce