Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Exclusion hundefoder
  • #3   24. feb 2012 Okay - ingen erfaringer altså ..

• #5   26. feb 2012 Martine:-))) Har du erfaringer med Exclusion foder.??? Jeg overvejer nemlig at bestille det, da ingredienser ser rigtig fornuftige ud til en allergi hund...:-))) Har aldrig hørt om det, men jeg ved at Vordingborg Hundesport forhandler det, det var helt tilfældigt at jeg faldt over det...:-))))

• #6   26. feb 2012 Nope, kender ikke noget til det - det var derfor jeg spurgte herinde smiley

• #7   26. feb 2012 Martine..:-))) Har snakket med Per Lærke om det, han forhandler det...:-))) Han siger det er godt til allergi hunde på grund af det lave protein indhold.. Jeg syns også at jeg læste at proteinkilderne var hydrolyseret og det er med fremmed og gode proteinkilder, så det er jo helt kanon..:-)) Syns det lyder rigtig godt, så jeg vil ihvertfald afprøve det på Kahlua...:-)))

• #8   26. feb 2012 Jamen så god fornøjelse - gi lige lyd om hvordan det fungerer. Iroc (min allergihund) bliver på BARF no matter what for det har han fungeret på i 5 år og det bliver ikke anderledes. Men overvejede det til den lille .. måske smiley

• #9   29. feb 2012 Martine.:-)) Skal jeg nok gøre, skal lige bruge resten af det foder vi har stående først...;-)))

• #10   2. apr 2012 Så er vi i gang med at afprøve Exclusion foder med kanin/kartoffel, og jeg må sige at det ser ud til at det er et rigtig godt foder.!! Nu har jeg afprøvet ALLE allergi foder og været ALLE proteinkilder igennem, og hver gang har hun begyndt at kløe sig.:o(( Men IKKE med Exclusion, FANTASTISK..:o))) Så kan klart anbefale dette foder til allergihunde.. Det findes med disse proteinkilder: Hest, and, kanin, fisk og vildt og kulhydrat kilden er kartoffel, også er der aleo vera i, og det tror jeg ikke der er i nogle andre fodertyper, jeg har ihvertfald aldrig set det..:o))) Jeg vedhæfter lige et link til Exclusion, her er det billigere at købe end i DK..:o)))))
    http://www.zooplus.com/ask?q=Exclusion&num=20&form=search

Kommentér på:
Exclusion hundefoder

Annonce