{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Hund ødelægger - Forskellige råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej,
Min kæreste har købt sig en Siberian Husky på 10 mrd. Hun er utrolig sød og ellers rigtig velopdragen! Hun er ny ankommet til familien (d. 13/4) og skal derfor have tid til at falde til ! Jeg er hjemmegående, så hun har derfor ikke været alene hjemme endnu - ikke andet end når jeg går i bad og lægger make up - Men i det 15-20 min jeg bruger i badet ødelægger hun ellers hvad hun kan komme til ! hos forrige ejer er hun blevet efterladt i haven om dagen og gangen om aften, så forstår selvfølgelig godt at hun måske bliver utryg ved at være alene (dog går hun sammen med vores anden hund, så helt alene er hun ikke i forhold til hos gamle ejer)
Men hvordan træner han med hende at vi kommer igen? Jeg skal jo også snart på arbejdsmarked igen og kan derfor ikke være der altid..

synes det ville være syndt at lukke hende i bur hele dagen, men vi har en stor lukket terasse - burde man lukke hende der ud om dagen, hvis jeg f.eks skal ud og handle ?.. men så er det jo adskilt igen - hvilket jeg heller ikke ønsker for hende? Vores anden hund er dansk svenk og han derfor ikke gå på terassen, da han vil dø af kulde !

HVAD GØR VI !? Hjælp smiley
og det skal lige siges at hun får masser af motion så hun er ikke under stimuleret og har masser af legetøj at bide i !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund ødelægger - Forskellige råd søges
Kommentér på:
Hund ødelægger - Forskellige råd søges

Annonce