{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Skænderi om hunde endte med vold {{forumTopicSubject}}

Beklager, hvis den tidligere har været slået op:

Nordjyske d. 16/4-12:
35-årig kvinde slog anden kvinde, mens hun luftede hundene.

Et skænderi om hunde endte med slag og en voldsdom til 35-årig kvinde, der besøgte en veninde i Nørresundby 7. juli 2011.

Den 35-årige kvinde luftede sine to Chihuahua-hunde uden snor. Kvinden forklarede i retten, at det var et uheld, de ikke var i snor.

Kvinden mødte en anden kvinde, der kom gående med sin hund i snor, og de to kvinder kom op at skændes om hundene.

Det førte til, at den 35-årige slog sin modpart i ansigtet, og derfor blev hun mandag i Vestre Landsret idømt 60 dages fængsel.

I byretten havde hun fået en dom på 10 måneders fængsel, heraf seks måneder betinget.

Men med i den dom var ni måneders reststraf fra en tidligere voldsdom.

Flere domme

Og i tiden mellem anken af byretsdommen fra 9. november 2011 og til mandagens dom i Vestre Landsret har den 35-årige kvinde fået lagt sin reststraf på ni måneder oveni en helt 3. voldsdom, som hun blev dømt for i februar.

Derfor mener anklager Rune Vestergaard, at landsrettens dom på de 60 dage er helt korrekt udmålt.

Hunde-ejere med små hunde tyr åbenbart også til vold....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skænderi om hunde endte med vold
  • #1   17. apr 2012 "Det var et uheld de ikke var i snor", hvordan kan det være et uheld ?!

• #2   17. apr 2012 jeg "kom til" at tage snoren af ? *GG* mmm... nok ikke

gal en bummert ! og ja - Far out !

• #3   17. apr 2012 Det er vel et uheld på linie med når "man" kører bil i beruset tilstand i frakendelsesperioden.. for 7. gang.

• #4   17. apr 2012 lol ja det lyder da lidt mystisk at det skulle være et uheld de ikke var i snor ;o)

• #5   17. apr 2012 Sidder lige og tænker, at historien også" kunne have" medført en aflivning af hunden i snor, hvis det var en stor hund, som havde bidt en af de små chi´er..... Det er jo desværre set før! Nå det sket jo heldigvis ikke...

• #6   17. apr 2012 *B.J.*

<b> Hunde-ejere med små hunde tyr åbenbart også til vold.... </b>

Jeg tror såmænd også der findes ikke-hunde-ejere, som også tyr til vold. smiley

Hvorfor skriver du sådan?

• #7   17. apr 2012 Anne Julie F

<b> "Det var et uheld de ikke var i snor", hvordan kan det være et uheld ?! </b>

Det er det da heller ikke, - men hun kan jo påstå hvad som helst.

• #8   17. apr 2012 Nu er det jo så ikke første gang hun har slået. Hun er dømt for vold tidligere

• #9   17. apr 2012 Lise: Der har været et par andre eksempler med store hunde, hvor hundeejeren blev voldelig.

• #10   17. apr 2012 Roadrunner S- hvad er det for noget at lukke ud............... Jeg ejer selv en chi og jeg tror godt nok ikke jeg ejer hele verden og ej gør min hund !

• #12   17. apr 2012 Hun er vist ikke et af guds bedste børn. Så lad hende bare få lidt tid i det kølige:-)

• #13   17. apr 2012 Because: Er ikke lige med på om du spørger mig om noget?

Jeg er nu ikke enig med dig i, "at alle hunde-ejere kan blive voldsomme".
    Der er forskel på et verbalt møgfald og et fysisk overfald!

• #15   17. apr 2012 Roadrunner S- så må du virkelig være uheldig der hvor du bor....
    For min får ALDRIG nogensinde lov til at fræse over i hoved på en anden hund, han får heller ikke lov til at gø af andre hunde....
    Jeg vil simpelthen ikke have det..............

Så ikke ALLE ejere til små hunde er som du tror.............

• #17   17. apr 2012 LOL Isabelle!

Roadrunner; Giver dig ret i at mange med små hunde har den attitude - Men det er så langt fra alle. Vaks får sq ikke lov, og han er utilfreds med det, men har lært at leve med det efterhånden xD

• #18   17. apr 2012 Roadrunner S- ja det er der mange der gør...... Tag f.esk min nabo de har en lille gravhund.. Den lader de gå uden snor og de har ikke skid styr på den.. Ikke at den gør noget, men det er pænt irriterende når man kommer med min den store også kommer den lille hund der rendenede og ejeren kalder og kalder og hunden gør som det passer den....
    Den ene dag tog den turen over vejen hvor der kører mange biler, for at løbe hen til mig og den store af mine hunde... Gik pænt videre uden at stoppe op for så må hun jo bare have styr på hendes hund....

Min lille chi er altså en kampchi smiley

• #19   17. apr 2012 He he - jeg hedder Bente, jeg har en lille hund og er voldspsykopat...

• #21   17. apr 2012 vi lufter altid vores hunde i flexi liner, der så holdes i kort line, når vi møder andre mennesker med hunde, da vi meget nødigt vil sættes i bås med " alle de kvinder med hysteriske små bæster, der tilmed er psykopater" ( en anelse ironi er vel tilladt)

Nej, vi lader ikke vore hunde spæne over i hovedet på andre lige så vel som vi ikke tillader at andre hunde spæner over i hovedet på vores hunde.
    Og nej, vi er ikke voldelige.

• #22   17. apr 2012 Min når jeg og min poms ikke er ude og tyranisere andre, så sidder vi der hjemme og planlægger hvordan vi skal overtage verden, vi er sku helt ustyrlige;) ej det sku ikke okay at slå andre mennesker, eller hunde for den sags skyld, selv om man måske kunne have lyst nogen gange hehe

• #24   17. apr 2012 Det er ikke kun små hunde som fare over i hovdet på andre hunde, var en gang ude for at det kom en der gik tur med sin hund her ude hvor jeg bør, og hub havde ikke snor i sin hund og den løb så lige over til Bølle og bed ham, på vore ejen grund smiley hendes undskyldning var at den har selv revet sig ud af snoren. Men sjovt nok var den ikke gået i syukker altså snoren.

Kommentér på:
Skænderi om hunde endte med vold

Annonce