Min hund vil ikke spise Min hund vil ikke spise
Er der andre der har været ude for at deres hunde ikke har ville spise deres hundemad i flere dage? Jeg har en lille chihuahua der ikke har ville spise sin mad i flere dage, selv ingen gang dens godbidder. Er der andre der har prøvet noget ligende og måske ved hvad årsagen kan være? Dyrlægen siger at vi bare skal være tålmodige og lade være med at få ondt af den, og fx give den menneskemad. Men jeg synes altså at det er ret frustrerende at den ikke rigtig har ville spise endnu.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Jeg har selv en DSG tæve, der kun spiser når det passer hende, der kan godt gå 3 dage imellem, dog spiser hun godbidderne til træning osv.
Hun får tilbudt sin mad om morgenen og om aftenen, og spiser hun ikke inden 10 minutter, så tager jeg maden væk (det samme gælder de andre hunde) de har lært at spise når der er serveret
Min har DSG har lige været til kontrol ved dyrlægen, blev vejet vaccineret osv. og dyrlægen sagde hun var fin slank, ikke for tynd.
Hunde kan ikke sulte sig selv, de kan være stædige ja, hvis de ved de kan få andet godt istedet for tørfoderet, men min er bare mærkelig
Ingen hunde er døde af sult endnu
nov 2005
Jeg har selv en DSG tæve, der kun spiser når det passer hende, der kan godt gå 3 dage imellem, dog spiser hun godbidderne til træning osv.
Hun får tilbudt sin mad om morgenen og om aftenen, og spiser hun ikke inden 10 minutter, så tager jeg maden væk (det samme gælder de andre hunde) de har lært at spise når der er serveret
Min har DSG har lige været til kontrol ved dyrlægen, blev vejet vaccineret osv. og dyrlægen sagde hun var fin slank, ikke for tynd.
Hunde kan ikke sulte sig selv, de kan være stædige ja, hvis de ved de kan få andet godt istedet for tørfoderet, men min er bare mærkelig
Ingen hunde er døde af sult endnu
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
(Hvis det kun var foderet, så ville jeg ikke sige dette, men når det er også er godbidder, som jeg går ud fra, at hun normalt vil arbejde for, så synes jeg, at det er lidt bekymrende)
mar 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
mar 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 4
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 6 Svar: 1.086
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.082
nov 2005
Hun spiser måske de første dage, og så er det præcis det samme som ved tidligere mærke.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.767
Din hund spiser når den bliver sulten nok. Lad den have foderet tilgængeligt i 15 minutter morgen og aften, hvis det ikke røres, så tag det væk igen. Den spiser til sidst.
Der skal være 0 godbidder i den periode.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 94 Hunde: 4 Emner: 956 Svar: 17.897
jun 2010
Følger: 81 Følgere: 87 Hunde: 1 Emner: 130 Svar: 1.335
Min hund har aldrig været ret madglad og spiser kun det han får om aftenen dog ikke altid. Og vi har prøvet meget forskelligt foder men der er ingen forskel overhovedt og han kan jo ikke leve af godbider
Min hund vil ikke spise