{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
591 visninger | Oprettet:

Gå op i foder, eller foderskift? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Ville lige høre jeres mening.
Jeg har en Aussie på 15 mdr, vi går til træning to gange i ugen (alm lydighed, og agility) .. Vi går naturligvis tur hver dag, .. de fleste af dagene får han en svømmetur i søen her i byen, og vi er altid steder hvor han kan/må løbe fri.
Så løber vi også 5-10 gange i måneden. (3-5 km pr. tur)

Og han er en yderst aktiv hund her hjemme, leger meget i haven, løber rundt. Træner også hjemme, øvelser, agility i haven osv. osv.

Mit spørgsmål går på, at jeg syntes han er ved at ligge lidt i den tynde ende "af skalaen" ..
Han er ikke for tynd, men jeg syntes man begynder at kunne se det lidt for meget, hans talje (han er langhåret) ..

Tænker på at sætte ham lidt op i foder (igen) .. Gjorde det for nogle uger siden, men syntes ikke det har hjulpet. Han får Arion adult, helt almindelig voksen foder (han har fået det siden han var 11 mdr.)
Han får naturligvis også ben, godbidder osv. hver dag. Så han får også andet end sit daglige foder.

Ville I øge mængden af foder igen, eller ville I skifte foder til noget high energy eller hvad de hedder de fodertyper?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gå op i foder, eller foderskift?
Kommentér på:
Gå op i foder, eller foderskift?

Annonce