479 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Køb af litteratur om hvalpekøb.. Køb af litteratur om hvalpekøb..

Jeg planlægger at købe mig en fransk bulldog, men da jeg ikke har haft hund før, søger jeg lidt litteratur på området smiley

Er der nogle gode titler i kan anbefale for en 1. gangs hundeejer?? Jeg tænker lidt på den første træning, valg af opdrætter/hvalp mv smiley
Jeg har købt den første bog om selve racen, men må erkende at den bugnende hylde med forskellige titler hos den lokale boghandel forvirrede mig mere end den gjorde gavn! Derfor tænkte jeg at det måtte være en god ide at spørge folk med erfaring indenfor området smiley

Mvh
Jakob Jensen

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af litteratur om hvalpekøb..
  • #1   8. aug 2012 Fra hvalp til hund af Irene Jarnved, har jeg ihvertfald været glad for smiley

• #2   8. aug 2012 Tak for de gode titler og råd smiley Er sikker på at jeg snart er på vejen mod et velovervejet og godt bekendtskab de næste mange år!
    Mht valg af hund, der har jeg allerede bestemt mig for at købe en fransk bulldog uden tavle.. Man skal nu ikke blade mange tråde igennem herinde, før man støder på diskussionen tavle ikke tavle smiley Har læst en del på forummet, og har truffet mit valg ang. tavle.. Valget er der flere velovervejede grunde til, men ingen grund til at komme ind på den diskussion da valget jo allerede er truffet smiley

Mvh
    Jakob Jensen

Kommentér på:
Køb af litteratur om hvalpekøb..

Annonce