lige pludselig hundeallergi eller ikke tid hunden lige pludselig hundeallergi eller ikke tid hunden
Jeg undres gang på gang,over div.salgannoncer,som altid starter med:
Vi,må desværre af med vores hundehvalp/voksenhund,fordi vi har fået allergi.Så,tænker jeg bare,det er dog lige godt pokkers.Man anskaffer sig en hvalp,og ca.1/2 år efter får "hundens bedste ven",mennesket" allergi Kan man ikke testes for div.allergier,FØR man anskaffer sig en hvalp ;;;
Eller for mig,endnu værre:
Vi,må desværre af med vores "dejlige" hund på 6.år,fordi vi har fået allergi.Jamen,allergi efter 6 år.sammen med en hund.Hvorfor har allergien først vist sig efter ca.6 år ;;
Det forstår jeg ikke,men jeg er jo heller ikke læge udi div.allergier
Men så er der salgsannoncer:
Vi,må desværre af med vores dejlige hvalp xxxx,på 12 uger,ja,12 uger.Fordi vi har fundet ud af vi ikke har nok tid til hvalpen.Dem der købte hvalpen,må sgu,da vide om de havde den fornødne tid,til en hvalp
Altså,DET HARMER mig,Hvordan fanden (nej jeg undskylder ikke bandeordet),kan man købe en hvalp,og efter 12 uger sætte den til salg,p.g.a. tidsnød ;;;
Måske er det fordi den er en bullterie,af en eller anden art.Og "hunden bedste ven",ikke magter opgaven at,opdrage en så speciel race. ;;
Denne annonce om 12 ugers hvalpen,fandt jeg her på h.g.,for kort tid siden
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.483
Dog kan det godt lade sig gøre pludselig at få allergi. Både min mand og jeg er vokset op med hunde (og jeg med en masse andre dyr). Nu som voksne er vi begge allergiske overfor hunde og katte. Det VIDSTE vi da vi købte vores nuværende hunde men er enige om at det må klares med piller, øjendråber og næsespray, for vi kan og vil ikke undvære hunde!! Det er VORES valg.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.390
aug 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 17 Svar: 53
Men ellers giver jeg dig ret i dit indlæg
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.199