3.716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

lige pludselig hundeallergi eller ikke tid hunden lige pludselig hundeallergi eller ikke tid hunden

Jeg undres gang på gang,over div.salgannoncer,som altid starter med:

Vi,må desværre af med vores hundehvalp/voksenhund,fordi vi har fået allergi.Så,tænker jeg bare,det er dog lige godt pokkers.Man anskaffer sig en hvalp,og ca.1/2 år efter får "hundens bedste ven",mennesket" allergi Kan man ikke testes for div.allergier,FØR man anskaffer sig en hvalp ;;;
Eller for mig,endnu værre:
Vi,må desværre af med vores "dejlige" hund på 6.år,fordi vi har fået allergi.Jamen,allergi efter 6 år.sammen med en hund.Hvorfor har allergien først vist sig efter ca.6 år ;;

Det forstår jeg ikke,men jeg er jo heller ikke læge udi div.allergier

Men så er der salgsannoncer:

Vi,må desværre af med vores dejlige hvalp xxxx,på 12 uger,ja,12 uger.Fordi vi har fundet ud af vi ikke har nok tid til hvalpen.Dem der købte hvalpen,må sgu,da vide om de havde den fornødne tid,til en hvalp
Altså,DET HARMER mig,Hvordan fanden (nej jeg undskylder ikke bandeordet),kan man købe en hvalp,og efter 12 uger sætte den til salg,p.g.a. tidsnød ;;;

Måske er det fordi den er en bullterie,af en eller anden art.Og "hunden bedste ven",ikke magter opgaven at,opdrage en så speciel race. ;;

Denne annonce om 12 ugers hvalpen,fandt jeg her på h.g.,for kort tid siden

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING