{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Som et lyn fra en klar himmel {{forumTopicSubject}}

Her omkring klokken 19.30 mistede min mor og jeg vores hjertebarn Rolex.
Han nåede at blive 2 år, og var en lille chihuahua på 1400 gram.

Rolex har været normal hele dagen, og slet ikke vist tegn på at noget var galt. Men da vi var ude at gå tur faldt han pludselig om..
Han var ikke død, men havde stadig hjerteslag. Dog døde han i mine arme, lige da vi satte os ind i bilen, et par minutter efter.

Snakkede med dyrlægen, og fortalte at hans ene øje bulede ud, hvortil hun uden at tænke, sagde "Hjerneblødning", og snakkede om chihuahuas tendens til tryk i hovedet.
Først frygtede jeg nemlig det kunne have været er uheldigt slag fra min anden hund..
Det skete hurtigt, og dyrlægen siger det er uden smerte..

Jeg er fuldkommen i chok, da det hele skete så pludseligt. Havde ikke set det komme, og jeg savner allerede den lille fyr.
Han var en dyrebar lille hund, selvom han var et skravl. Et fantastisk skravl. Og vi vil helt sikkert savne ham resten af vores dage.

Min hund er lige nu hos nogle andre i nabolaget, som tog hende ind da det skete. Det var dem der så ham falde om, så de overværede det hele.
På søndag eller mandag skal den lille fyr kremeres, så han kan begraves i haven når jorden er blødere.

Håber han er et godt sted nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Som et lyn fra en klar himmel
Kommentér på:
Som et lyn fra en klar himmel

Annonce