{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.581 visninger | Oprettet:

Min hund hyler til musikken {{forumTopicSubject}}

Hej HG!

Som overskriften siger så hyler min hund til sækkepibemusik - Martin og Ketil - jinglen til vejret osv.

Jeg kan så ikke helt finde ud af om det er fordi han ikke kan lide den slags musik eller det er fordi han Kan lide det.

Han hyler gerne længe og højt, han nærmest snakker til også..:-)

Nogen der har en idé om det kan være det ene eller andet?
Har I også en hund der hyler til sange / musik..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund hyler til musikken
  • #1   8. apr 2013 Min gamle Basse sang også med når jeg spillede klaver. Lige så snart han opdagede at jeg skulle hen og øve, skyndte han sig hen til klaveret, lagde sig tilrette, og så sang/hylede han ellers med for fuld skrue. Senere hen, oplevede jeg at han begyndte at skelne mellem vers og omkvæd. F.eks. nogle gange sang han først med på omkvædet, og andre gange kun verset. Og hvis jeg selv skulle øve sang, så sagde han ikke noget smiley For mit vedkommende tror jeg godt at han kunne lide det - eftersom at han selv kom hen hver gang jeg skulle øve smiley

  • #2   8. apr 2013 Ha Ha, det er lidt sjovt at høre dem.
    Kan heller ikke lade være med at trække på smilebåndet når Aslan går i gang.
    Jeg håber også lidt på at det er fordi han kan lide det. Det lyder også næsten som om han synger til da det er lidt snak imellem, altså en slags ord han hyler til...


  • #4   8. apr 2013 He he det er så skægt sådan noget smiley Hyler han også når han hører en ambulance? Det kan jeg huske Basse gjorde. Det var lidt pinligt nogle gange, for vi kunne gå på et fortov ved siden af en stor vej. Og når han hørte en ambulance, stoppede han op og stod og hylede som en hel ulv. Han ville ikke flytte sig før han var færdig med at hyle smiley hehe

  • #5   8. apr 2013 Haha, Isabelle. Jeg prøvede lige at afspille din video. Min chihuahuatæve kiggede noget vantro over på computeren. Det var lige før øjnene var ved at poppe ud smiley



  • #8   8. apr 2013 Satu hyler også når telefonen ringer


  • #10   8. apr 2013 Bugsy
    NØJ hvor er han dejlig altså!! smiley


  • #11   8. apr 2013 Eddie hyler af pivedyr, han gidder ikke lege med dem, men hvis man sidder og klemmer på en hyler han med (:

Kommentér på:
Min hund hyler til musikken

Annonce