{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.785 visninger | Oprettet:

Hvalp der bider og klør sig selv meget. {{forumTopicSubject}}

Min nu 13 uger gamle dansk svensk gårdhund klør sig rigtig meget og bider meget i sine egne ben og hofte.
Vi har haft ham til dyrlæge for at få vaccination hvor vi spurgte. Og det kunne være lopper eller orm. Vi fik ham så tjekket for lopper, som han ikke havde. Så fik vi ormekur med hjem. Men har ikke gjort det bedre..

Så snakkede dyrlægen om foderet, hvor vi bruger Acana hvalpe foder, som jeg har læst mig frem til var godt nok. Og det var det han fik af dem vi købte ham af.

Nogle der har oplevet dette og at det bare er normal adfærd..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp der bider og klør sig selv meget.
  • #1   4. jul 2013 Det er ikke normalt at hvalpenklør og bider sig meget i ben og hofte.

det kan skyldes mange ting.
    irritation, enten som kløe eller smerter er et godt bud

• #2   4. jul 2013 Altså huden ser fin ud og han virker ikke til at have smerter overhoved..
    Men det kan da godt være.

• #3   4. jul 2013 Sagde dyrelægen at det KUN kunne være lopper eller orm? det lyder da lidt mærkeligt. Hvordan er hans pels?

Vores har da haft 2 "klø-sygdomme", og det har hverken været lopper eller orm, så det lyder lidt mærkeligt at dyrelæge vurderer det kun kan være en af de to..

• #4   4. jul 2013 Jeg har faktisk lige lavet et indlæg for et par dage siden om næsten det samme. Der var desværre ikke rigtig nogen som havde nogle gode bud.. En enkelt sagde jeg skulle spørge dyrlægen - som sagt så gjort og der var heller ikke rigtig bid..
    Ingen lopper, ingen orm, ingen irriteret hud...

Idag er hun blevet vasket (i hundeshampoo self) og umiddelbart syntes jeg allerede det virker som om der er mere ro. smiley
    Men derudover så vil jeg sige min er lidt 'langhåret' og det er særligt når hun har fået våde ben at hun gør det, så jeg tænker lidt det kan være pga det..

• #5   4. jul 2013 Olie/mad med omega 3 og 6 er også godt for huden.

• #8   4. jul 2013 stress? får den udfordringer nok? Det kan være tegn på kedsomhed. Hvis ikke der er noget fysisk galt.

Kommentér på:
Hvalp der bider og klør sig selv meget.

Annonce