{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er ny herinde.. :-)
  • #1   15. jul 2013 Du skal ikke lave en tråd, hvor du spørger om hjælp, og så enten bliver sur over hvad folk svarer, eller ikke reagere, hvis nu din hund er syg, og folk bliver bekymret..

Hvis du bare tager det stille og roligt, og husker at vi ikke er dyrlæger, så skal det nok gå!

Velkommen til

• #2   15. jul 2013 du skal ihvertfald nok kunne tåle at en spade bliver kaldt en spade - altså at tingene ofte bliver sagt ligeud. Hvis du så husker at folks kommentarer bunder i at man tænker hundenes ve og vel først, og at svar derfor kan blive noget kontante - så skal det nok gå fint smiley

• #3   15. jul 2013 Ej hvor lyder det dejligt... Gælder mig helt vildt til at komme igang, og lære nogle mennesker at kende smiley
    Kathrine, jeg har HG ja smiley

• #4   15. jul 2013 Først velkommen til:)
    Tonen er rigtig fin, og de fleste brugere står gerne klar til at hjælpe, i næsten alle situationer, og der er sket rigtig mange fine ting herinde..
    Det eneste tidspunkt, hvor tonen gerne bliver grim, er hvis brugere laver emner, hvor de åbenlyst skriver, dumt eller helt åbenlyst bestemt ikke passer ordentligt på deres hunde. Eller hvis der gang på gang bliver lavet tråde, om de samme dumme spørgsmål, blandt andet om dårlig avl.
    Ellers er der altid en god tone, selvom uenigheden kam være stor:)
    -så så længe du kun er her for en saglig og god debat, med en ordentlig tone, så kan du sagtens slappe af:)
    Håber du vil få nogle gode oplevelser herinde:) -og igen velkommen til:)

• #5   15. jul 2013 Tak alle sammen hvor er i søde :o)

• #6   15. jul 2013 Synes de fleste er søde herinde :o)

• #7   15. jul 2013 Og VELKOMMEN selvfølgelig smiley

• #8   15. jul 2013 Katrine.. Åh tusinde tak smiley - Jeg troede lige det var Hestegalleri xD
    Laika.. Tusinde tak smiley

• #9   15. jul 2013 Velkommen til! ^^
    Jeg oplever HG meget positivt i hvert fald ^^

• #10   15. jul 2013 Og ja Kathrine har ret, det er virkelig stærkt vanedannende!

• #11   15. jul 2013 Kunne jeg godt forstille mig smiley
    Dejligt at læse så mange positive indlæg smiley

• #12   15. jul 2013 Velkommen til smiley

de andre har nævnt de fleste ting, som måske kan få bølgerne til at gå lidt højt, og det skyldes jo som regel bekymring for hundene, fx ved uansvarlig avl osv.

Derudover, så skal man huske, at de meget aktive brugere af forum er voksne mennesker, og det præger debatten, dvs når der svares, synes jeg ofte, at svaret bærer præg af, at det formodes at være et voksent menneske. Det er for mig positivt, men derfor bliver tingene ofte sagt som det er, og ikek pakket ind, som hvis det var et barn

• #13   15. jul 2013 Velkommen til :o)

Jeg har været her i snart 6 år, så helt skidt er det ikke herinde :o)

Ej. Jeg har fundet nogle af de dejligste mennesker herinde som betyder alverden for mig både her på nettet men også i IRL.

Du bør ikke få problemer hvis du ellers behandler andre som du selv vil behandles og hvis du behandler dyr og selvf. især hunde godt.

Til 7. og sidst så brænder HG-medlemmernes hjerter for vovser og dette betyder at vi brænder af hvis vovser/dyr behandles skidt ...

Jeg håber du får det godt herinde.

Jeg har lært såå meget ved at være her og lærer stadig ofte mere :o)

• #14   15. jul 2013 Velkommen til! smiley

Jeg synes langt bedre om hundegalleri end om hestegalleri, fordi det bæger præg af at der er flere voksne mennesker herinde. På hestegalleri, synes jeg, der er en klar overvægt af meget "klåge" teenagere, og så bliver debatten ikke nær så fyldestgørende som når man snakker med voksne mennesker.

Jeg blev faktisk så træt af teenagere at jeg slettede min profil på hestegalleriet.

• #15   15. jul 2013 Anne Julie - så skal du da slet ikke ind på gnavergalleri, der står man i børn/teenagere til navlen smiley

• #16   15. jul 2013 Anne Julie F: Jeg har også i en lang periode overvejet at stoppe på hestegalleri smiley

Lyder bare rigtig dejlig alt det i skriver.. Glæder mig helt vild til at lære nogen af jer at kende forhåbelig smiley

• #17   15. jul 2013 Den Guddommelige : Hehe, så er det et held jeg ikke har gnavere.

Josefine: Heste-nettet synes jeg faktisk er ok. Men der er ikke helt så meget gang i den.

• #18   15. jul 2013 Velkommen til smiley Jeg vil sige hundegalleri er langt bedre end hestegalleri, der kan da også godt være lidt fnidder engang i mellem herinde men slet slet ikke på samme måde som på hestegalleriet. Jeg har ihvertfald ikke oplevet så slemme ting herinde som jeg har på hestegalleri smiley Håber du bliver glad for at være her smiley

• #19   15. jul 2013 Ja gnaver galleri, er da godt nok en masse snoppede børn, ja undskyld jeg siger det!:)
    Min lillebror på 8 (på daværende tidspunkt) oprettede en gang en profil, som jeg hjalp med, og vi udfyldte den godt og grundigt, skrev en masse og lagde super gode billeder ind.. Der gik ikke en halv time, før hele hans side var fyldt med grimme beskeder, fordi at han selv var på en af billerne, hvor han var sammen med kaninen. Jeg var helt rystet. Og efter vi så frabad os den grimme måde at skrive på, og så slettede billedet, så startede alle pb'erne bare med trusler og tilsvininger(og det var det virkeligt) hold da op en måde man talte til folk derinde!

Nå, sorry for off topic, og spamming af din tråd TS:)

• #20   15. jul 2013 TS: Jeg synes tonen er lidt lige som på hestegalleri(Hvis du da har hestegalleri?), herinde er der bare ikke så mange konflikter.. smiley

• #21   15. jul 2013 Velkommen til HG smiley

Ja, tonen kan være hård ind imellem og nogle gange skal man ignorere smiley Men HG er også et sted med de mest hjertevarme mennesker man kan forestille sig <3. Jeg har også mødt nogle mennesker herinde fra som har KÆMPE betydning for mig idag smiley

• #22   15. jul 2013 Velkommen til:-)
    HG er vanedannende og lærerigt.personligt har jeg kun haft positive oplevelser/tilbagemeldninger på mine spørgsmål. Der er emner, som sætter pulsen mere i vejret end andre,men det lurer du nok hurtigt af.....super dejligt forum med vidende og engagerede brugere

• #23   15. jul 2013 Velkommen til smiley

• #24   15. jul 2013 Velkommen til smiley
    Jeg oplever ikke at man skal træde varsomt herinde, men hvis man opretter en tråd, hvor man evt. har dummet sig. Måske med en løbsk tæve der er løbet hjemmefra og nu mange uger efter opdager at den f.eks. er med hvalpe. Ja, så får man rent besked. Jeg synes generelt at tonen er rigtig pæn herinde, og som regel har man lov til at kalde en spade for en spade smiley

Endnu engang er der bare at sige, velkommen til og håber du bliver glad for det smiley

Hvis man giver det tid, og følger med herinde, så er der en masse at lære. Og det er ikke blot om hunde, men stort set alt der kan diskuteres her inde :o)

• #25   15. jul 2013 Det virker som en rigtig dejlig side, i forhold til så mange andre gallerier smiley

• #26   15. jul 2013 Altså der er flere voksne herinde, så det hele bliver ligesom lidt mere modent. Da der er mange gimper på hestegalleri, der ikke kan tåle lidt kritik og lidt modstand.. smiley

Kommentér på:
Er ny herinde.. :-)

Annonce