774 visninger
|
Oprettet:
Er ny herinde.. :-) {{forumTopicSubject}}
Heej alle hunde mennsker..
Da jeg er helt ny bruger på Hundegalleri i hvert fald. Ville jeg lige hører om hvordan stemning på dette galleri er?
- Skal man passe på / træde varsomt frem? eller kan folk kan styre sit sprog?
Gælder mig til at lære nogle Hunde mennesker at kende
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 20 Hunde: 8 Emner: 42 Svar: 301
Hvis du bare tager det stille og roligt, og husker at vi ikke er dyrlæger, så skal det nok gå!
Velkommen til
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 363 Svar: 6.315
jul 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 18
Kathrine, jeg har HG ja
okt 2011
Følger: 9 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.071
Tonen er rigtig fin, og de fleste brugere står gerne klar til at hjælpe, i næsten alle situationer, og der er sket rigtig mange fine ting herinde..
Det eneste tidspunkt, hvor tonen gerne bliver grim, er hvis brugere laver emner, hvor de åbenlyst skriver, dumt eller helt åbenlyst bestemt ikke passer ordentligt på deres hunde. Eller hvis der gang på gang bliver lavet tråde, om de samme dumme spørgsmål, blandt andet om dårlig avl.
Ellers er der altid en god tone, selvom uenigheden kam være stor:)
-så så længe du kun er her for en saglig og god debat, med en ordentlig tone, så kan du sagtens slappe af:)
Håber du vil få nogle gode oplevelser herinde:) -og igen velkommen til:)
jul 2013
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.009
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.009
jul 2013
Laika.. Tusinde tak
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 257 Hunde: 3 Emner: 426 Svar: 10.542
Jeg oplever HG meget positivt i hvert fald ^^
okt 2011
jul 2013
Dejligt at læse så mange positive indlæg
dec 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 117 Svar: 3.471
de andre har nævnt de fleste ting, som måske kan få bølgerne til at gå lidt højt, og det skyldes jo som regel bekymring for hundene, fx ved uansvarlig avl osv.
Derudover, så skal man huske, at de meget aktive brugere af forum er voksne mennesker, og det præger debatten, dvs når der svares, synes jeg ofte, at svaret bærer præg af, at det formodes at være et voksent menneske. Det er for mig positivt, men derfor bliver tingene ofte sagt som det er, og ikek pakket ind, som hvis det var et barn
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
Jeg har været her i snart 6 år, så helt skidt er det ikke herinde :o)
Ej. Jeg har fundet nogle af de dejligste mennesker herinde som betyder alverden for mig både her på nettet men også i IRL.
Du bør ikke få problemer hvis du ellers behandler andre som du selv vil behandles og hvis du behandler dyr og selvf. især hunde godt.
Til 7. og sidst så brænder HG-medlemmernes hjerter for vovser og dette betyder at vi brænder af hvis vovser/dyr behandles skidt ...
Jeg håber du får det godt herinde.
Jeg har lært såå meget ved at være her og lærer stadig ofte mere :o)
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
Jeg synes langt bedre om hundegalleri end om hestegalleri, fordi det bæger præg af at der er flere voksne mennesker herinde. På hestegalleri, synes jeg, der er en klar overvægt af meget "klåge" teenagere, og så bliver debatten ikke nær så fyldestgørende som når man snakker med voksne mennesker.
Jeg blev faktisk så træt af teenagere at jeg slettede min profil på hestegalleriet.
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 102 Hunde: 2 Emner: 363 Svar: 6.315
jul 2013
Lyder bare rigtig dejlig alt det i skriver.. Glæder mig helt vild til at lære nogen af jer at kende forhåbelig
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.115
Josefine: Heste-nettet synes jeg faktisk er ok. Men der er ikke helt så meget gang i den.
jan 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 349
okt 2011
Min lillebror på 8 (på daværende tidspunkt) oprettede en gang en profil, som jeg hjalp med, og vi udfyldte den godt og grundigt, skrev en masse og lagde super gode billeder ind.. Der gik ikke en halv time, før hele hans side var fyldt med grimme beskeder, fordi at han selv var på en af billerne, hvor han var sammen med kaninen. Jeg var helt rystet. Og efter vi så frabad os den grimme måde at skrive på, og så slettede billedet, så startede alle pb'erne bare med trusler og tilsvininger(og det var det virkeligt) hold da op en måde man talte til folk derinde!
Nå, sorry for off topic, og spamming af din tråd TS:)
nov 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 58
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.402
Ja, tonen kan være hård ind imellem og nogle gange skal man ignorere
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
HG er vanedannende og lærerigt.personligt har jeg kun haft positive oplevelser/tilbagemeldninger på mine spørgsmål. Der er emner, som sætter pulsen mere i vejret end andre,men det lurer du nok hurtigt af.....super dejligt forum med vidende og engagerede brugere
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 163
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 14 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 1.952
Jeg oplever ikke at man skal træde varsomt herinde, men hvis man opretter en tråd, hvor man evt. har dummet sig. Måske med en løbsk tæve der er løbet hjemmefra og nu mange uger efter opdager at den f.eks. er med hvalpe. Ja, så får man rent besked. Jeg synes generelt at tonen er rigtig pæn herinde, og som regel har man lov til at kalde en spade for en spade
Endnu engang er der bare at sige, velkommen til og håber du bliver glad for det
Hvis man giver det tid, og følger med herinde, så er der en masse at lære. Og det er ikke blot om hunde, men stort set alt der kan diskuteres her inde :o)
jul 2013
nov 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 58
Er ny herinde.. :-)