{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop gøen
  • #1   31. jul 2013 Følger lige med

  • #2   31. jul 2013 Jeg håber virkelig der er en der har en godt råd, for det er godt nok opslidende det andet

  • #3   31. jul 2013 Altså vi har øvet i snor, og uden, ved at gå hen til den vi har der er slem til det ... bukker os ned og ligger en finger på snuden og siger NEJ, straks hun stopper roser vi aer hende og giver evt en godbid ..... hun er ikke stoppet helt men de perioder hvor vi er ekstra aktive der hjælper det virkeligt, og lige i tiden efter er NEJ ofte nok ....

  • #5   31. jul 2013 Okay tusind tak, det vil jeg prøve Hanne m smiley

    Han gøre hvis han kan høre andre hunde, og så af ting, alt fra rulleskøjter, en kasket der ligger på gulvet til hans legetøj


  • #6   31. jul 2013 Min gør når naboens hunde er i haven, og når nogen går forbi ... det er nok sådan et "her er jeg/bor jeg" som din ved andre hunde ...

    Mht rulleskøjter, og en kasket på gulvet, er det nok usikkerhed for de ting, der ville jeg måske skabe situationerne, fx finde en der står frem og tilbage på rulleskøjter, sætte mig med ham, lade vedkommende rulle forbi nogle gange samtidig med jeg sørger for han ikke gør, og roser og give godbider, så han lærer at de = gode ting ...

    sådan har vi arbejdet med vores med fx støvsugeren som hun gøede af fra den kom frem til hun fulgte den tilbage i skabet, i dag siger hun ingenting når vi støvsuger, men hun følger den stadig tilbage til skabet smiley

    De der ting de gør af som er pga usikkerhed, dem træner man ved at arbejde med dem i kontrollerede situationer, og ved at rose hunden, nusse den, give godbidder få den til at føle et de ting er ok, og trygge nok ....


  • #7   31. jul 2013 Okay tusind tak for det svar, det vil jeg prøve at arbejde hen imod smiley

Kommentér på:
Stop gøen

Annonce